|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jaja, toe maar, en dan gaan wij ook nog een shirtje doen. Sellouts! |
|
Commerciële hoeren zijn we ja! |
|
quote: commercieel en black metal |
|
POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Hoe zijn de opnames verlopen? |
|
Zeeeeerrrrrrrrrrr goed.. Dat is natuurlijk te verwachten bij Paul hehehe. 2 nummers en ze klinken echt enorm lomp. Zeker geen stofzuiger black hehe. Wij zijn iig zeer tevreden |
|
Doen er ook vaders mee? |
|
Wablief ende huh? |
|
Heeft met gister en bier te maken |
|
van gisterne kan ik me niet zoveel meer herinneren, maar de hoofdpijn zegt me dat het gezellig was... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hier is een bootleg van een acoustisch optreden van Fluisterwoud http://members.home.nl/drumpage/Muziek/Fluisterwoud%20-%20De%20vampier.mp3 |
|
Ik wilde dat wij zulke heersende muziek maakten. Knös |
|
quote: Ja, want jij weet immers zo goed hoe het zit, al die wijsheid zit zeker in de bulten op je hoofd. Ga toch knikkeren, jongetje. Serieus, niemand heeft behoefte aan zulke opmerkingen van jou. |
|
op www.fluisterwoud.nl staan sampels van de 7" Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: iig zeer gezellig ! En imho klinkt het zoals het zou moeten klinken, namelijk rauw. |
|
dat zeker... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Klinkt idd lekker rauw. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-07-2005 22:21] |
|
hey effe een vraagje, zit nu die laatste te luisteren en daat staat woudangst op. Nou weet ik dat ik echt jaren geleden (toen ik nog muziek via de telefoon binnen haalde) dit nummer al had. maar bij nadere research kan ik het nergens meer vinden. Het is ook nooit op demo uitgebracht, maar het was toch een van de eerste nummers van FW als ik het goed heb. en D.R.E.P. is daar ooit wat van verschenen, want daar heb ik ook nooit meer iets over gehoord |
|
quote: Woudangst is een erg oud nummer idd. Ik denk dat je een rehearsel opname hebt gehad toen. Ben wel een keer een paar erg ouwe rehearsel tracks tegengekomen op soulseek, maar die heb ik zelf niet. Zal eens rondvragen.. Er staan wat nummers van D.R.E.P op een compilatie van een belgisch blaadje. Daar was vandaag nog een topic over volgens mij. Verder komt er nog een D.R.E.P./Planet AIDS split binnenkort. |
|
Was dat Woudangst deuntje niet uit de tijd dat Fluisterwoud nog uit twee leden bestond? Jim en Botmuyl?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Misschien zelfs wel alleen nog maar Jim. Volgens mij heeft hij in zijn eentje de meeste nummers geschreven in de begin tijd. De meeste nummers op LGER en alles daarna zijn wel geschreven met alle bandleden. |
|
De mp3 die Markam bedoeld is bij mijn weten met Botmuiltje op vokills. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat weet ik wel zeker ja. Maar ik bedoelde meer wie het nummer had geschreven. De lijer van een jim zal morgen ons allen vast uit onze onzekerheden halen! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |