|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
maar dat ding is dus nooit verschenen op demo formaat of zo, weet ik dat ook weer. Intressant om te horen dat er toch nog leven in d.r.e.p. zit, nooit wat van gehoord, maar wel altijd rete benieuwt geweest... |
|
Ik heb ook een mp3'tje van Woudangst. Daar in staat: Artist: Fluisterwoud Track: Woudangst Album: Split with D.R.E.P. Year: 2001 Genre: Black metal Comments: Raw & unmixed version Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ik heb er jaren terug flink wat van gehoord, uitbreng waardige shit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In dit topic ergens info over onze kömpilatie met o.a. D.R.E.P. met het alles op zijn weg verpletterende 'MENSENDAMP!' : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/913125/3 Je kan me de bout hachelen! |
|
uurgh dat waren test opanme voor de split emt D.R.E.P. inderdaad.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nu kunnen we allemaal weer goed slapen. YAY |
|
of de testopname voor de full lenght... daarvan zijn ook 2 nummer sopgenomen emt gast zang van Botmuyl (daar er nog geen neiwue zanger wa som ehm te vrvangen..) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wil je voortaan duidelijker typen?! Staan er ook nummers van het project Ketter op? |
|
wil jij voortaan je aidsbek houden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lijkt me vrij duidelijk, hehe. |
|
Daarnaast was het na 20:00 getypt, dus is het al lang en breed biertijd! heavy metal is the law |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Flikker toch op met je gefluisterwoud. Blakkiespoep |
|
quote:Echt, ga alstjeblieft terug naar zandbak, infantiel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ach kijk, weer zo'n naamloze lafaard... ga zo door, met je grote bek op het internet weet je misschien nog wel indruk te maken op je 15 jarige vriendjes... succes meid! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oei, in je eer aangetast |
|
nee hoor.. maar zoals je al kon lezen heeft neiamdn voorlopig meer last van ons.. tot de neiwue cd uit is that is.. verder ben je duidleijk een naamloze lafaard en een enorme pipo, maargoed, dat maakte jezelf al duidleijk in je argumentloze post.. maargoed, succes met je interessante leven en stoerdoenerij op het internet.. je komt er wel good luck Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Broezeur is een zielig etterbakje die niks beters te doen heeft blijkbaar.... Niks van aantrekken. spelfout weggehaald... |
|
Blijft toch zeer doen hè , jankerd. Overigens een zeer sterke reply. Dat kan beter. |
|
beter kan altijd, slapper ook, aan jouw replies te zien.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Slap, is jou wel bekend hè? |
|
quote: Die h hoort niet in "but our powers where stronger", lijkt me tenminste. |
|
Wanneer komt die LP van LGeR nou uit? |
|
We hebben weer nieuwe afspraken met een ander, hopelijk daadkrachtiger, label gemaakt over de vinyl release. Hopelijk binnenkort verkrijgbaar dus. Werd wel eens tijd idd... De split met sauron gaat ook niet meer lang op zich laten wachten. De artwork is binnen en er is toegezegt dat de platen binnen een maand binnen zijn. Hou de site dus maar in de gaten. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |