|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wow als ik het er slechts bij ga doen? wordt er verleidelijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:brb met cliche's gaan gooien is echt koel Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja doei impaled homobus... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
waarom vind iedereen Fluisterwoud in godsnaam (hehehe ) zo goed ? |
|
Dat vraag ik me nou ook wel eens af... |
|
Ik vraag het me nog steeds af, heb het topic eens doorgespit, en echt zowat alleen maar goede reakties, vaag dus, of zijn die lui alleen maar kontenlikkers en kunnen ze niet uitleggen waarom ze Fluisterwoud goed vinden ?? Persoonlijk heb ik de cd ook mogen aanhoren en ik vind het niets, een middelmatig bm bandje eigenlijk.En ik zeg dat niet om te stangen of om herrie te schoppen ofzo.Ik begrijp alleen alle euforie om de band niet zo. |
|
Kom kom Nekro. Een beetje Metalfan waardeerd Fluisterwoud nu eenmaal. Fluisterwoud heeft gewoon 'n klein meesterwerk afgeleverd. Dus niet zo negatief. |
|
Hmz, ik zal de cd nog wel even een paar beurten geven, eens kijken of ik er dan wel wat aan ga vinden alhoewel ik niet zo'n super bm fan ben, maar goed. |
|
Fluisterwoud is een redelijke BM band. Longing for the Ancient Kingdom! |
|
quote: Hehehe... Ik vind ze goed omdat ik anders een pak slaag krijg van Trol hiero. |
|
Waarom vind jij ze redelijk en niet supergoed ?? |
|
Ik heb er positieve dingen over gehoord, maar zelf heb ik nog niks van ze. Iemand aanraders? |
|
niet echt |
|
quote: ... daar ga je al, "niet zo'n..." laat me raden, je mist de keyboards? Oud Vuil. |
|
ja, vooral die, fuck man...ik ben echt anti keyboard, degene die dat instrument heeft uitgevonden |
|
Welke Ned. BM band vindt je dan wel goed |
|
quote: He Stennis hoe staat het met je band? |
|
Prima! Met beide! Kom maar kijken over een paar uurtjes! Jouw band? |
|
quote: Shit! Je hebt me!!! Nee, ik vind Fluisterwoud voornamelijk zo goed omdat Jim Nachtraef zo op Joey DeMaio lijkt! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Heb Langs Galg En Rad nu een paar dagen in huis. Best een lekker album. En Hoer Van De Zeven Hemelen is echt een topnummer! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Klopt dat refrein blijft heerlijk in je hoofd hangen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat bedoel ik ja. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het nieuwe shirt zal bij het volgende optreden in hoogeveen 16 juli te koop zijn. Je kan hem natuurlijk ook alvast bestellen via fluisterwoud AT gmail.com Kosten; 15 euro incl. verzendkosten. Artwork is verzorgt door manuel 'comaworkx' |
|
Ik had het al gezien, maar wil toch even melden dat het een erg gaaf ontwerp is |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |