|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Wauw, goed en slecht nieuws in 1 bericht. Ik was eerst extreem enthousiast omdat Fluisterwoud met een nieuw album uit zou komen maar daarna las ik dat het het laatste album zou worden. Rest mij 2 vragen: 1) Wanneer komt het nieuwe album uit? 2) Waarom stoppen? WAAROM?!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
het nieuwe album zal rond Augustus uitkomen... ...en we stoppen omdat het mooi is geweest.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oneens verdomme! Langs galg en rad is een geweldig album en ik wil meer van dat...veel meer! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Eindelijk eens een verstandige beslissing |
|
Doen jullie nog een laatste tour? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
yewah, waarschijnlijk zullen er nog een handje vol shows komen ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mooi, kan ik jullie toch nog een keer live aan het werk zien voor het einde. Ben benieuwd naar jullie plaat en het geluid ervan. |
|
dat zit wel snor! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zal het wel horen a.s. zaterdag |
|
haha owja, alvaste en fijne verjaardag smeerkees! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hehe dank |
|
Zonde om te stoppen >.< Tussen Galg En Rad is "more... more..." |
|
quote: Bij Grimm volgt er nu iig geen wonderbaarlijke wederopstanding meer, 100% zeker! Dus een Fluisterwoud wederopstanding is idd eerder in te denken [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 25-05-2006 12:11] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Misschien.. De enige rede voor een fluisterwoud revival is het eurovisie songfestival van volgend jaar.. |
|
Wel jammer, vond jullie aangenaam luistervoer. |
|
Dat zou pas echt een stunt zijn, vergeleken bij Roel is Mr. Lordi een braaf scoutsjongetje. En ik denk dat Nachtraaf moeilijk van de aanwezige kontjes der dames af zou kunnen blijven, zodat de zedenpolitie nog uit zou moeten rukken op de koop toe [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 25-05-2006 12:25] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
hahahahaha ach, dit jaar ga ik al wel naar finland doen, kan ik vast op verkenning gaan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zaterdag eens gehoord en klonk inderdaad lekker vunzig en vet! Je moeder. |
|
Fluisterwoud is gaaf |
|
Fluisterwoud is lief! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Zo is dat! |
|
Het gaat weer een sterke plaat worden en een stuk vunziger dan voorheen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
spelen jullie trouwens nog in de artishock, de 30e? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
de 30e was gister, he? :') |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |