|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goedzo, gaaf shirt ja. Heb hem zelf ook!! (Ja, die laatste zin klinkt als een middelmatige verkoper bij de mediamarkt) |
|
Ook goed tegen het geklaag van omstanders, is weer is wat anders dan zwart. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
waarom worden er zulke fokking lelijke shirts gemaakt *ja ik ben jaloers* In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Mail terug quote: quote: Ik heb ze nog in M, L en XL, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Of heb je XXL nodig? |
|
ik wil er geeneen ik vind ze kankerlelijk ben alleen jaloers dat wij niet van die lelijke dingen hebben om mensen hun geld af te troggelen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
o hehe |
|
Mail. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Shirts zijn gay! Iemand een langs galg en rad xl shirt zonder mouwen en onder de sperma van circa 2 jaar oud kopen? |
|
Onder de sperma? Ik bied 80 euro! |
|
Hey, dat bood je ook voor mijn motorjack (zonder sperma). |
|
OWNED!1 Je moeder. |
|
zo... en wie heeft de nieuwe al in huis? signature |
|
Ik nog niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hij rost signature |
|
Nee joh, van Tonningen is allang dood, hijs christiaan. fukking hell, hoeveel topics kan een band hebben.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=fluisterwoud&what=title&sort=time [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-04-2009 22:06] |
|
quote: Ik heb hem uiteindelijk maar op Ebay gekocht. lampje |
|
Irritante klootzak, of misschien Nuclearwarfare (had mneen ik iets te maken met Melas Khole prod.) Is er nog een mogelijkheid om bij jullie vinyl van Fluisterwoud op de kop te tikken? Via normale webshops/mailorders schiet niet echt op helaas. |
|
quote: Dat klopt, en als ik me niet vergis heb ik nog een doos liggen met een paar van die LPs erin, al zou ik dat even moeten nagaan. Kan ook dat ze elders liggen, maar dat zoek ik z.s.m. even uit. Stuur me iig maar een mailtje op melaskhole2 apestaartje yahoo punt com en het komt wel goed. |
|
quote: http://www.van-records.de/advanced_search_result.php?keywords=Fluisterwoud%20-%20%22Laat%20Alle%20Hoop%20Varen%22%2012%22%20LP Maar wellicht is Kevin iets goedkoper. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Die is enigszins aan de prijs wegens A. de geringe oplage van 99 stuks en B. duur, kwalitatief hoogstaand materiaal dat voor die release is gebruikt, bovendien heb ik die zelf ook niet. Mocht ik nog wat van die "Langs Galg En Rad" LPs vinden, dan is 10 euro plus verzendkosten een mooi prijsje wat mij betreft. |
|
Klinkt prima idd. Heb m niet bij ván besteld overigens, vond hem erg aan de prijs. Ik kijk wel of ik hem een keer ergens tegenkom, en anders maar de cd versie. |
|
quote: Zijn niet zo'n beetje alle releases van Ván van hoogstaande kwaliteit? Die spullen zien er altijd heel gelikt uit. Wat dat betreft is de prijs nog enigzins gerechtvaardigd. Op je knie en pijp voor genade! |
|
M'n Luisterfout-demo leverde 150 Pleuro's op. Hoeveel voor m'n LP? :jood: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat de gek er voor geeft. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |