|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
zeker een paar keer aanwezig! nu maar hopen dat het niet tegenvalt zonder Kam Lee op zang! |
|
Heel erg met Wim eens, Massacre hoort met Kam Lee z'n gekrijs... spelfout weggehaald... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind de nieuwe zanger een stuk minder diep grunten dan Kam Lee The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind het toch wel vet klinken. En laten we wel eerlijk zijn, Rick Rozz is natuurlijk het brein van Massacre (ner al mike torraro bijv. van Possessed i. Ik herkende RR trouwesn niet eens, die is wel sterk van uiterlijk veranderd. De riffs zijn nog even vet gebleven gelukkig |
|
Vet is hier wel een terugkerend begrip Nieuw nummer: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2012 16:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het blijft raar om te zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kom hier net via een omweg bij uit... stiekem wel vet! (blame it on my age... ) |
|
Nieuwe track: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Foto's van metalbands met boos kijkende, bezonbrilde (zonbebrilde?) heren gaan het nog helemaal worden. |
|
quote: Vanaf 1:53 wordt het eindelijk een beetje leuk. Heel kort. Die zang doet het hem ook niet, veel te gewoon. Sowieso, massacre zonder kam lee, hmmm. Nee, niet waar ik op hoopte. :-( En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
meuh, te veel Monstrosity en Brutality te weinig grooves idd, rond 2 minuten is het ok [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-02-2014 23:15] signature |
|
Dit soort platen opnieuw opnemen met moderne productie werkt nooit, in dit geval ook niet. Klinkt als 13 in dozijn. |
|
Het zijn nieuwe nummers en niet heropgenomen tracks van From Beyond. |
|
Dit is een nieuw nummer. Of ik moet wat materiaal uit het verleden gemist hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ow...my bad. Ik kon er ook al geen oud nummer in herkennen. Nu begrijp ik het. Desondanks blijft het nieuwe materiaal 13 in dozijn. |
|
We zullen het verder nog wel horen. Ondertussen vindt Clam Lee er het volgende van: " here are the facts. Everyone knows it was "I" who made that band stand out. No one is aspiring to be another Terry Butler... no one aspires to be a Rick Rozz... but many - MANY aspire to be a vocalist such as I... so many have admitted to my influence upon them, and many still till this day associate Massacre with me first... everyone else secondary. Yes... Rick did write some amazing riffs back then... I will always admit to that, but he lost his heart a long LONG time ago, and he has never been able to repeat what he first created... that is truth, because once you become too jaded with attempting to appease a demography outside your own... " Mss dan ook wel toepasselijk om hier het nummer dat over Chuck S. ging er even bij te posten: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuw nummer, blijkbaar. De solo. Die is heel erg massacre. Beter liedje dan voorgaande met wat leuke ideetjes, maar ik vind het nog steeds niet super ofzo. Die zang, tsja. Niets bijzonders. Tis toch zoiets als slayer met een andere thrashzanger ipv araya. Gooi die ruzie overboord en ga lekker iets opnemen met kam lee. edit: Linkje http://www.blabbermouth.net/news/massacre-back-from-beyond-video-released/ [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-03-2014 21:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Clam Lee. Wel een heel vette band. Heb je hier ook de demo's van, Tegenpartij ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Van de ouwe Massacre? Dat weet ik wel zeker, vet spul is dat. Ow, man. Hoe vet is dit? NOU, ENORRRM!!! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-03-2014 22:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jaloers ! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Ow, maar niet het echte spul, hoor. Gewoon kopie van kopie van kopie. Tapetraden, zo jaren 80. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kopie van een kopie van een kopie ? Zal wel lekker klinken dan.. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Alles klinkt dan nóg veel bruter, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |