IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Massacre Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-12-2003 14:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 december 2003 14:30 schreef webblaster wim het volgende:
mja, dat vond ik een beetje lullig om zo neer te zetten, maar je hebt wel gelijk.

ach, hij zal dit forum vast niet lezen.


heheh; volgens mij is zijn echte naam Barney en speelt hij nu in de band Bedrock ; Tsja; hij & Massacre zijn ook lullig geweest naar Chuck duzz geen genade!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 06-12-2003 16:17 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Kam Lee zou zanger zijn van een nieuwe band, Cadaverizer. De split single met een band die ik me niet meer herinner, was door ondergetekende al besteld, maar volgens mij is alles van de baan.

More info anyone?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-12-2003 16:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wat is niet goped genoeg spelen, Rick heeft een heel aparte stijl en daarin blinkt hij uit, je kan wel; zeggen dat kun je na twee weken les (niet waar overigens!) maar toch zal nooit iemand zoals hem klinken..


Ik vind hem geweldig juist omdat ie zulke doeltreffende riffs maakte, ik hou daar enorm van, daarom vindf ik een band als UNLEASHED ook mega goed...die nummers hakken van het begin tot het eind.....



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-12-2003 17:07 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

THE SUCCUBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lekker nummer, maar verder is de cd niet echt mijn type muziek, evenals de veel te vrolijk gekleurde cover en de lelijkheid van de bandleden

lekkere 9morbid angel) riffjes, niet te verwerken in bm


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2003 17:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2003 16:58 schreef enforcer het volgende:
zeggen dat kun je na twee weken les (niet waar overigens!)...



ik wel hoor. nee, maar de muziek is gewoon simpel, maar dat geeft niks, ik luister liecer naar de massacre dan naar de nieuwe death.
ik vind die "simpele"death metal; schitterend.ook obituary, oude autopsy sixfeet underetc etc, de beste deathmetal periode ooit toen die oudere band nog actief waren daar kan geen moderene hyperblastultradeath"suffocation"kloon tegen op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2003 17:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2003 14:45 schreef Mutilator het volgende:
Tsja; hij & Massacre zijn ook lullig geweest naar Chuck duzz geen genade!!


wat hebben ze dan gedaan?? vertel,vertel! ik heb overigesn nooit een "officiele" reactie van een van beide heren op het overlijden van chuck gelezen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-12-2003 19:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 6 december 2003 17:56 schreef attila_de_hun het volgende:
ik wel hoor. nee, maar de muziek is gewoon simpel, maar dat geeft niks, ik luister liecer naar de massacre dan naar de nieuwe death.
ik vind die "simpele"death metal; schitterend.ook obituary, oude autopsy sixfeet underetc etc, de beste deathmetal periode ooit toen die oudere band nog actief waren daar kan geen moderene hyperblastultradeath"suffocation"kloon tegen op.


Met jou kan ik een biertje drinken!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-12-2003 23:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 december 2003 10:18 schreef enforcer het volgende:
Ik vind massacre persoonlijk beter dan Death...waarvan ik alleen de oude releases echt god vind..al deat gepiel hoeft van mij niet!

Rick Rozz RULES!




Heel frappant...ik vind die tremelo solo's a la King/Rozz juist gepiel (hysterie/actie oproepen; niet negatief bedoelt want enorm functioneel) en die van Chuck & de latere solo's juist inhoudsvol; die vertellen echt een 'verhaaltje'!!!

Overigens heeft Rick Rozz's gitaarwerk idd absoluut z'n charme... ;knife cuts both ways zeg maar; enerzijds conservatisme en anderzijds ontwikkeling dat altijd eerst moet gebeuren om uberhaupt iets te kunnen conserveren; in dit geval een oude metalstijl.

quote:
Op 6 december 2003 11:26 schreef ratje het volgende:
ja, smaken verschillen.... nadat de drummer en bassist uit Death zijn gestapt (gezet ), ...


Ze zijn er niet uit gezet...Chuck zou zich twee weken later bij de band voegen tijdens de Europese Spiritual healing tour en toen hebben zij hem uit Death gezet door te zeggen dat hij weg kan blijven en hebben zonder hem de tour afgemaakt waarbij ze avond na avond het publiek tegen hem ophitsten (heb een bootleg met 'Fuck Chuck' ophitsingen genaamd The final gigs); ze hebben dus Chuck's naam door het slijk gehaald en daarom is Human 'more than a statement, it's revenge' waarbij Attila's vraag ook beantwoord is

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-12-2003 23:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-12-2003 23:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 december 2003 23:50 schreef Mutilator het volgende:
Ze zijn er niet uit gezet...Chuck zich zou twee weken later bij de band voegen tijdens de Europese Spiritual healing tour en toen hebben zij hem uit Death gezet door te zeggen dat hij weg kan blijven en hebben zonder hem de tour afgemaakt waarbij ze avond na avond het publiek tegen hem ophitsten (heb een bootleg met 'Fuck Chuck' ophitsingen genaamd The final gigs); ze hebben dus Chuck's naam door het slijk gehaald en daarom is Human 'more than a statement, it's revenge' waarbij Attila's vraag ook beantwoord is


't lijkt verdomme wel een soap ofzo. en dat die gasten zich maar knap klote mogen voelen ten hedendage.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2003 1:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 december 2003 11:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Muzikaal vakmanschap is in principe ondergeschikt aan de kracht van een compositie (bijv. ramones vs dream theater maar beide kunnen ellaar natuurlijk perfect uitsluiten(cynic, pestilence etc).


Dit laatste gaat zeker op bij de latere Death albums.

quote:
... ik vind als iemand een nummer schrijft mag die persoon best dat nummer meenemen naar een andere band, zeker als die andere band het nummer toch nooit opneemt(ik denk niet dat death ooit corpse grinder zou heropnemen)...


In Aardschok van juni 1993 (het Killed by Death interview met Wim Baelus) claimt Chuck toch echt dat hij het nummer grotendeels geschreven heeft; het lijkt me dus duidelijk van wie het nummer is.
Helaasch kan Death geen enkel nummer meer heropnemen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2003 1:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 december 2003 16:17 schreef Jerome het volgende:
Kam Lee zou zanger zijn van een nieuwe band, Cadaverizer. De split single met een band die ik me niet meer herinner, was door ondergetekende al besteld, maar volgens mij is alles van de baan.

More info anyone?


Heb je geld opgestuurd en niets gekregen? Ik wil nl graag ff weten hoe betrouwbaar dat labeltje is!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-12-2003 13:21 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja massacre heerscht mijn eerste metal concert was bij massacre samen met grave en demolition hammer en daar heb ik mijn eerste echte tour shirt gekocht van massacre, een longsleeve ik was 15 das alweer 10 jaar geleden.

Maar herriner dat concert nog als de dag van gisteren, alles wat je de eerste keer doet herriner je alsof het gisteren was.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-12-2003 18:50 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Massacre - From Beyond =

Blood Red Throne heeft trouwens nog een coole Massacre-cover(Cryptic Realms) op die A Taste For Blood-mcd staan.

Vind ik persoonlijk ook enorm vet klinken... op de eerste break gromt de zanger... "come on motherfuckers".



!!! THE SIGN IS ON !!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-12-2003 14:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

gisteren speelde fearer(dui) from beyond als cover. h-e-e-r-l-i-j-k!


Oud Vuil.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-12-2003 14:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb dat dus echt nooit gehoord; wel van gehoord maar heb het dus niet, domme ik


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-12-2003 14:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 december 2003 14:16 schreef invictis het volgende:
ik heb dat dus echt nooit gehoord; wel van gehoord maar heb het dus niet, domme ik


http://www.earache.com/bands/massacre/massacre.html

hier kun je wat luisteren!

shit heej, ik ken die "Promise" plaat helemaal niet. heeft iemand die laatste release van massacre?

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-12-2003 14:28]


Oud Vuil.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 21-12-2003 1:04 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Vette cd, ik was dadelijk verkocht destijds! Nostalgie!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 21-12-2003 11:59 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2003 14:26 schreef webblaster wim het volgende:
http://www.earache.com/bands/massacre/massacre.html

hier kun je wat luisteren!

shit heej, ik ken die "Promise" plaat helemaal niet. heeft iemand die laatste release van massacre?


Die Promise heb ik een paar keer beluisterd, maar klinkt totaal anders dan From Beyond.
Promise kon mij eigenlijk totaal niet boeien...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2003 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op 6 december 2003 16:17 schreef Jerome het volgende:
Kam Lee zou zanger zijn van een nieuwe band, Cadaverizer. De split single met een band die ik me niet meer herinner, was door ondergetekende al besteld, maar volgens mij is alles van de baan.

More info anyone?

quote:
Op 19 december 2003 1:17 schreef Mutilator het volgende:
Heb je geld opgestuurd en niets gekregen? Ik wil nl graag ff weten hoe betrouwbaar dat labeltje is!


Ik moet dit ff weten!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


istari
Usericon van istari
Posted 23-12-2003 16:33 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

IT KILLS

een van mijn favoriete deathmetal LP's


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2003 13:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

[quote]Op 6 december 2003 16:58 schreef enforcer het volgende:
Wat is niet goped genoeg spelen, Rick heeft een heel aparte stijl en daarin blinkt hij uit, je kan wel; zeggen dat kun je na twee weken les (niet waar overigens!) maar toch zal nooit iemand zoals hem klinken..En dat is maar goed ook


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2003 14:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

een van de meest trieste bands ooit


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2003 16:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 december 2003 14:01 schreef BARABAS het volgende:
een van de meest trieste bands ooit


omdat...?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-12-2003 18:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 21 december 2003 11:59 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Die Promise heb ik een paar keer beluisterd, maar klinkt totaal anders dan From Beyond.
Promise kon mij eigenlijk totaal niet boeien...


Ik vind Promise een vette plaat maar hij is zeker anders...alhoewel het lompe gitaarwerk en de maniakale growls van respectievelijk Rick Rozz en kam Lee nog zeer prominent aanwezig zijn..bovendien is de productie van die plaat moddervet!



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2003 18:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

tja...ik heb misschien wat te vlug gesproken maar ik vind het erg dertien in dozijn


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen