IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Massacre Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2014 12:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuw vrijgegeven track:



Reviewer Stephan Gebedi schijnt zelf idolaat over de nieuwe plaat te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2014 13:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

niet slecht, echter qua eigen smoel wel inwisselbaar, gelukkig nog wel een karakteristieke Massacre solo!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-03-2014 18:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 maart 2014 12:39 schreef Mutilator het volgende:

Reviewer Stephan Gebedi schijnt zelf idolaat over de nieuwe plaat te zijn.


Dan moet de rest van de nummers wel héél erg goed zijn, anders begrijp ik er niks van.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-03-2014 21:43]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-03-2014 10:33 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2014 22:09 schreef Masturbator het volgende:
Kopie van een kopie van een kopie ?
Zal wel lekker klinken dan..


Of iemand in Nederland(nog)de originele Massacre Demo,s: Aggressive Tyrant 1985, Chamber of Ages 1986 en de Infernal Visions 1986 heeft lijkt me sterk. En dan ook nog de Rehearsal: 28-8-1986 en de Rehearsal: 05-02-1987.

En dan de advance tape van de unreleased e.p. die David Vincent (Morbid Angel) ooit in 1987 zou gaan uitbrengen als m.l.p.

Het heeft er maar mee te maken hoe kort je bij de bron zat van het origineel.
In Nederland kende ik niemand wat dat betreft.
Ik haalde mijn Massacre tapetrader demo,s en vele rehearsals, live tapes, unreleased tracks, promo,s van Massacre bij tapetraders uit the States en Frankrijk.
En de kwaliteit is te verteren.

Als Digby Pearson van Earache nooit een grote Massacre fan was geweest en Barney van Napalm Death Kam Lee niet altijd als zijn grote voorbeeld aangaf. Dan betwijfel ik of Massacre in 1990 nog zou zijn heropgericht. Om in 1991 het monument: From Beyond uit te brengen!!

Wat betreft het nieuwe werk: het klinkt leuk en aardig!
Maar Kam Lee hoort gewoon te zingen bij Massacre.
Net als b.v. UDO bij Accept en dan kan ik er nog wel een tiental opnoemen.

Ik ga deze zondag maar weer eens met veel nostalgie naar mijn oude Massacre tapes luisteren!
Terugverlangend naar een tijd met weing levensverantwoording!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 13:19 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2014 18:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dan moet de rest van de nummers wel héél erg goed zijn, anders begrijp ik er niks van.





Toffe info, Sadistic !

Gebedi is vriendjes met die lui van Massacre...Die kan het niet in zijn hoofd halen die gasten een slechte review te geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 23-03-2014 13:22]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-03-2014 13:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

In de Aardschok is de nieuwe cd door iemand anders gerecenseerd. De plaat komt er vanaf met maar 68 punten...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 14:23 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Oh....
Ik koop de aardschok al jaren niet meer.
Hoe is dat blad tegenwoordig ?


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-03-2014 16:50 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2014 13:57 schreef MetalJan het volgende:
In de Aardschok is de nieuwe cd door iemand anders gerecenseerd. De plaat komt er vanaf met maar 68 punten...


Dat klopt, maar de recensie is wel reëel.
Na zoveel jaren verwacht je toch nog wel wat meer, maar ja......


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-03-2014 16:57 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2014 14:23 schreef Masturbator het volgende:
Oh....
Ik koop de aardschok al jaren niet meer.
Hoe is dat blad tegenwoordig ?


Ze hebben eigenlijk nog altijd maar 1 echte professionele muziek journalist.
En dat valt iedere maand dubbel op,omdat ze hem bijna altijd de interviews laten doen met de grote internationale metalbands ter aarde.

Hoe hij heet?
Hij heeft net een boek uitgebracht, ik dacht Passion for Vinyl.

Maar eigenlijk moet dit verhaal al in de Aardschok topic hier....


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 24-03-2014 2:40 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Was dat niet Robert Haagsma of iets dergelijks ?


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-03-2014 6:50 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2014 2:40 schreef Masturbator het volgende:
Was dat niet Robert Haagsma of iets dergelijks ?







Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2014 14:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 03-05-2014 16:38 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Gisteren vielen ze zwaar tegen, wat een vergane glorie zeg!


5 Euro's? Op je muil!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 17:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Kom je daar nu pas achter. Na From Beyond (met gejatte nummers van Chuck Schuldiner) hebben ze nooit meer wat gepresteerd


... hoe de hazen lopen ...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 03-05-2014 18:18 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2014 14:10 schreef Mutilator het volgende:
Nog wat achtergrondinfo gevonden:

http://askearache.blogspot.nl/2009/11/what-happened-to-massacre.html


Haha, da's cool. Er staan trouwens ook veel meer dingen in die ik nog niet wist !

thanks !

quote:
Op 3 mei 2014 17:32 schreef faalhaas het volgende:
Na From Beyond (met gejatte nummers van Chuck Schuldiner) hebben ze nooit meer wat gepresteerd


Eeehhh, de Inhuman Condition ep is anders ook erg vet hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 03-05-2014 18:19]


lampje


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 03-05-2014 18:29 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 16:38 schreef Sgeiterdt het volgende:
Gisteren vielen ze zwaar tegen, wat een vergane glorie zeg!


Ik ben er gisteren niet bij geweest maar had wel al mijn voorgevoelens.
Ze missen gewoon zoals zovele bands de killer riffs van vroeger waardoor er niets meer blijft hangen van de nieuwe shit.

Dan bleef Terrorizer, Deceased & Brutal Truth nog over om te gaan naar Tilburg, toch maar niet gegaan.
Ik probeer het morgen met Cancer, Pentagram (Chi) Gorguts, Pestilence en dan maar Dark Angel met Ron op zang.
Ze beginnen in ieder geval met: Darkness Descends gevolgd door We have Arrived.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 18:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 18:18 schreef Lampje het volgende:
Eeehhh, de Inhuman Condition ep is anders ook erg vet hoor.


Ohja die was ik ff vergeten. Prima ep'tje inderdaad.


... hoe de hazen lopen ...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 19:09 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 18:29 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Ik ben er gisteren niet bij geweest maar had wel al mijn voorgevoelens.
Ze missen gewoon zoals zovele bands de killer riffs van vroeger waardoor er niets meer blijft hangen van de nieuwe shit.

Dan bleef Terrorizer, Deceased & Brutal Truth nog over om te gaan naar Tilburg, toch maar niet gegaan.
Ik probeer het morgen met Cancer, Pentagram (Chi) Gorguts, Pestilence en dan maar Dark Angel met Ron op zang.
Ze beginnen in ieder geval met: Darkness Descends gevolgd door We have Arrived.


En Kam Lee zit er toch niet bij, dus waarom zou je dan gaan kijken sowieso...haha


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2014 20:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Met kam in de baroeg een aantal jaar geleden was goed te doen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2014 15:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 mei 2014 18:18 schreef Lampje het volgende:
Haha, da's cool. Er staan trouwens ook veel meer dingen in die ik nog niet wist !

thanks !


Graag gedaan. Al is Digby Pearson 'vergeten' dat David Vincent hem gepushed heeft From Beyond te realiseren. Vincent was natuurlijk al voor Abominations of desolation van plan om Massacre uit te gaan brengen middels zijn Goreque records maar zoals bekend ging dat geld naar de opnames van AOD: http://www.voicesfromthedarkside.de/Interviews/MIKE-BROWNING--6976.html http://www.voicesfromthedarkside.de/Interviews/MIKE-BROWNING--6977.html. Nu eist Digby Pearson eventjes alle credits voor die plaat op.

quote:
Eeehhh, de Inhuman Condition ep is anders ook erg vet hoor.


Dit vind ik ook nog goed van ze, iig stukken beter dan die nieuwe, zeer middelmatige plaat:


Onbegrijpelijk dat ze dit en ander oud demomateriaal niet -erbij- heropgenomen hebben.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 15:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 15:33 schreef Mutilator het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze dit en ander oud demomateriaal niet -erbij- heropgenomen hebben.


Ja lekker teren op oud succes, dat is geloofwaardig


... hoe de hazen lopen ...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-05-2014 20:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Gast, afgaande op de hoes en titel van de laatste plaat is dat precies waar ze mee bezig zijn.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 20:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik zie het nu ja. Best triest.


... hoe de hazen lopen ...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-05-2014 20:19 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nostalgie is big business... ze hebben tenminste nog iets nieuws geprobeerd, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Emperor die voor hun (waardeloze mosterd na de maaltijd) nostalgie-set tonnen vragen en zodoende enkel op mainstream giga-festivals staan waar de gemiddelde extreme metal liefhebber nooit heen zal gaan. Geen nieuwe cd of wat dan ook... en dit doen ze dan zogenaamd voor de fans... FUCK YOU! Ordinaire zakkenvullers zijn het.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 04-05-2014 20:21]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 04-05-2014 21:08 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 15:33 schreef Mutilator het volgende:
...Al is Digby Pearson 'vergeten' dat David Vincent hem gepushed heeft From Beyond te realiseren.


Dat Leprosy zo'n mega succes had zal vast ook wel meegespeeld hebben dat Digby er wel brood in zag. Althans, dat lijkt me wel.


lampje


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen