|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut je was me voor Als hij in Irak berecht wordt onder dat tribunaal wat ze daar aan het oprichten zijn dan is doodstraf vrijwel zeker. Ik ben in ieder geval blij dat ze hem gepakt hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik hoop het voor de Amerikanen. Ben nooit voor die oorlog geweest maar dit hebben die soldaten toch ook nooit verdiend. mvg wk10 |
|
Het is nu ook door Blair bevestogd. Om 13.00 uur vlgt een persconferentie van Paul Bremmer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: kutbrabo's zijn sneller en actueler als smurfen! maar ook ik ben blij dat S.H. eindelijk eens de binnenkant van zijn cellen mag gaan bekijken. maar de ellende zal nog niet voorbij zijnvrees ik. er zijn nog veel aanhangers en ook die moslimfundamentalisten hangen nog steed rond in Irak. die zullen gewoon doorgaan vrees ik. en hoe straf je zo een man? doodstraf is veel te makkelijk. effe lijden en hij is dood. maar wat dan? |
|
Als hij onder Iraakse bewind gevangen wordt mag hij blij zijn als hij uberhaupt tot aan zijn berechting levend zal blijven. Op BBC world hadden ze net mooie beelden van Irakis die vreugdeschoten aan het lossen waren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Komt ook weer goed uit voor Bush zijn herverkiezingscampagne. Shit. mvg wk10 |
|
quote: Ik ben geen grote fan van Bush maar ik probeer het toch los van elkaar te zien. S.H is een misdadiger van het zuiverste soort die allang opgepakt en berecht had moeten worden. Nu is dat eindelijk gelukt. en als Bush er Mogelijk(!!!) van profiteert is dat danjammer. je wilt zo een man toch niet los laten lopen om bush iet te misgunnen? |
|
quote: Exactly my thoughts ja! |
|
quote: Helemaal niet. Ik ben het volledig met je eens. Ik bemerkte gewoon een heel klein schaduwkantje aan het verhaal. mvg wk10 |
|
quote: Helaas zijn de meeste Bush haters wat minder objectief en praten elkaar graag na zonder kennis van feiten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is goed nieuws! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het is trouwens vreemd dat ze op CNN zeggen: 'Saddam may have been captured' terwijl ze op BBC zeggen: 'Saddam is captured' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
DOODSTRAF! |
|
Ik hoop voor de koerden dat ze eindelijk eens een eigen staat krijgen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Waarom? Wanneer is Kurdistan een onafhankelijke staat geweest? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Persconferentie is nu gaande voor de geïntereseerden. Bremmer heeft het net bevestigd! Hij is al gisterenavand gepakt. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-12-2003 13:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ja daar krijg je inderdaad geen ge-eikel mee want koerdistan ligt idd alleen in Irak edit: typen met kater heet aids [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-12-2003 13:23] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Goede zaak dat Saddam gepakt is, als ze maar niet denken dat de problemen in Irak nu opgelost zijn.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heerschende persconferentie! Ladies and gentlemen, we got him. en dan die Iraakse media die 'Dood aan Saddam' gingen scanderen toen ze beelden van hem lieten zien. Ook mooi hoe ze beelden van hem toonden tijdens zijn medisch onderzoek om hem extra te vernederen en symbolisch aan te tonen aan zijn aanhangers dat hij zich als een mak schaapje aan de Coalition onderwerpt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
13 jaar te laat. Oud Vuil. |
|
quote:` Ze hebben het allemaal prachtig in beeld gebracht ja, dat kunnen de Amerikanen wel. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:'Saddams grootste voorbeeld was Stalin.' [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 14-12-2003 14:17] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wie is Saddam? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
luister ik net na het wakker worden het nieuws: quote: En meteen hoor ik hier op straat TOEEEEET |
|
quote: Een hele onbelangrijke meneer die bijna niemand kent spelfout weggehaald... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |