|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Mugalah al bwagah alriqui o'bahlamarza bah khala! Hail Sadam potverdammah! mvg wk10 |
|
Ik zou hem zo een gulden voor het slaaphuis geven... Suck my piss |
|
quote:Een gulden nogwel, lul |
|
quote: Vraag me af of ze de andere Hobbits ook hebben opgepakt http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
humor naha, nu wachten tot ze weten wat ze met hem gaan doen... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ja? verkeerd begrepend peins ik Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Geef me een geweer ik schiet hem persoonlijk door zijn kop! YES eidelijk is die hondelul gepakt! |
|
quote: CORRECTIE, dit is niet Saddam maar vader Abraham die ze gepakt hebben! SHIT! |
|
quote: Als je dan toch bezig bent, doe Balkenende en Bush dan ook even. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-12-2003 22:00] |
|
Nee tegen die twee heerschappen heb ik niet zulke grote aversie.....ik denk niet lixcht over de doodstraf...maar Saddam verdient hem! |
|
quote:LOL! ondervraging: "This is the last time we are going to ask you...Are you Saddam?" "Wat is er toch met u? Bent u soms fan van mijn smurfenlied? Wat wilt u van mij?" |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Niet meer. Ik heb vorige week mijn sik/snor/bakkebaarden eraf geschoren. En ik moet zeggen, bij mij gebeurt het wel dat mensen me niet meer herkennen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mja...je zegt wel dat je dat ding er zelf afgeschoren hebt...maar ze hadden jou gewoon eerst opgepakt zeker? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Tuurlijk niet, het aantal doden onder het bewind van Stalin is ook de grootste prestatie van de mensen die de propaganda verzorgen. Dit vergooi je niet zo maar, dit wordt nog wel even in stand gehouden.... Edit: ff opmaak aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 14-12-2003 23:38] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Sorry ik dacht dat je nog over enige IQ beschikte, ik had het fout, je verliest van een amoeba. Ik zou je hier een aantal verhalen kunnen vertellen over hoe liefhebbend en vrolijk een zekere Stalin was. Ik heb ze niet uit propaganda bronnen maar direct uit monde van mensen die zijn bewind overleefd hebben en die familieleden aan zijn goedheid verloren hebben. Ik zal ze je hier besparen want al te vrolijk zijn ze niet. Ik vraag me ook af waarom na Stalin's dood er in SU zelfs een zekere Khrusschef erkende dat onder Stalin's bewind er vele misdaden begaan zijn? Wilden de Sovjets zichzelf zomaar in kwaad daglicht zetten? En waarom excuseerde meneer Kruschschef zich voor de wandaden van Stalin? CIA propaganda zeker.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-12-2003 0:23] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
There is always another Saddam, dididum dididum... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Dus moeten we dat soort mensen maar gewoon hun gang laten gaan tralalalalala |
|
quote: Jij bent volgens mij nog erger dan een nazi, die ontkennen de holocaust, jij ontkent een misdaad die vele malen erger was .. |
|
Stalin is de grootste moordenaar aller tijden...vele malen erger dan Hitler die ook al niet misslijk was! Die man had de concentratiekampen nog niet "bevrijd" of hij nam ze zelf al in gebruik! |
|
quote: en vergeet Mao niet, met zijn "laat 1000 blomen elk in een andere richting groeien" (om ze daarna te onthoofden). ook al ben ik redelijk links, voor zulke lui zal ik nooit een goed woord over hebben. |
|
quote: Maakt het uit wat erger is? Op miljoenen doden maken een paar meer of minder ook niet uit. Het maakt niet uit of je je nou achter links of rechts verschuilt, beiden zijn fout. En welke er ook aan de macht is, het zijn toch altijd dezelfden die de lul zijn.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: en dan hebben we het nog niet eens over Mabel Wisse Smit....... Suck my piss |
|
Hiep hiep, hoera! Jammer dat de grootste criminelen in het Witte Huis zitten en vrijuit gaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |