IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Saddam opgepakt Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 20:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:49 schreef Misanthrope het volgende:
Meer dan 20 miljoen ja, goedzo.
Inderdaad. Trouwens mooi dat die homeau is opgepakt, opzouten met je gay-terreur!

Ik denk trouwens steeds dat er staat "Sodom opgepakt"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 21:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:37 schreef arrebar het volgende:
Overgens vind ik het belachelijk wat een gezijk over stalin ineens. Niemand kan zo stom zijn om te ontkennen dat er geen moorden zijn gepleegd door stalin, en ik weet de precieze getallen niet hoeveel mensen hij de dood in gejaagd heeft maar amerika kan er ook wat van hoor. Overgens is de vergelijking stalin holochaust wel erg vreemd, ik heb de getallen dus niet maar het is erg onwaarschijnlijk dat stalin meer dan 11,5 miljoen mensen in zijn kampen heeft laten omkomen


iemand heeft Stalin aangehaald omdat tijdens een docu gezegd werd dat Stalin het grooe voorbeeld van Saddam was.

Stalin heeft niet alleen mensen in de kampen (goelag) laten omkomen. Tel daarbij de talloze executies e.d. in de SU en omringende landen. Vergeet ook niet de pakweg 4 miljoen Oekrainers die van de honger omkwamen terwijl ze voedsel (!) produceerden wat naar het westen geëxporteerd was om het succes van de planeconomie aan te tonen.

Amerika kan er ook wat van volgens jou? Kan je mij een volk aantonen dat ze jarenlang stelselmatig onderdrukten en vermoordden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 21:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:50 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk trouwens steeds dat er staat "Sodom opgepakt"


Waar het hoofd vol van is.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 21:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:05 schreef Chelman het volgende:
Waar het hoofd vol van is.....


die Sodom Chelman, ik deel je hobby niet (sorry)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 21:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:05 schreef Chelman het volgende:
Waar het hoofd vol van is.....
Elfensteen heeft het maar zelden over zaagsel hoor ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-12-2003 21:08]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 21:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:06 schreef Elfensteen het volgende:

die Sodom Chelman, ik deel je hobby niet (sorry)


Sodomy and lust


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 21:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:08 schreef Jenje het volgende:
Elfensteen heeft het maar zelden over zaagsel hoor ...
*hap* beter dan water! Dat weet Jenje WEL!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 21:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*schud hoofd* nope .. één brok graniet


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 21:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol.

Maargoed, nu Saddam opgepakt is mag Bush van mij wel weer aftreden, ik vind het maar een droplul.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Redenatie van likmevestje ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 21:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:10 schreef Elfensteen het volgende:
lol.

Maargoed, nu Saddam opgepakt is mag Bush van mij wel weer aftreden, ik vind het maar een droplul.



Zijn herverkiezingskansen zijn anders wel behoorlijk gestegen.

Ik ben geen Bush fan maar mijn voorkeur gaat altijd naar de Republikeinen. Ik zit dus snor, kan ik nog vijf jaar leuke discussies voeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 21:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:13 schreef Chelman het volgende:
Zijn herverkiezingskansen zijn anders wel behoorlijk gestegen.

Serieus? Vanwege zijn aanpak van de terrorisme zeker (waar the fuck is Bin Laden dan?). Bush treedt soms wel aardig op ja, hoewel ik echt totaal tegen oorlog ben (jaja, hippie). Nog steeds vind ik het belachelijk dat hij een tijd van plan was geweest Europa te boycotten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 21:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:15 schreef Elfensteen het volgende:
Serieus? Vanwege zijn aanpak van de terrorisme zeker (waar the fuck is Bin Laden dan?). Bush treedt soms wel aardig op ja, hoewel ik echt totaal tegen oorlog ben (jaja, hippie). Nog steeds vind ik het belachelijk dat hij een tijd van plan was geweest Europa te boycotten



Saddam gepakt = irak succesvol = kansen omhoog


Hij was bij mijn weten nooit van plan om Europa te boycotten, enkel de Duitsers en de Fransen. En terecht, hypocriete hoerenlopers dat het zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 21:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:17 schreef Chelman het volgende:
Saddam gepakt = irak succesvol = kansen omhoog

Logisch ja!
quote:

Hij was bij mijn weten nooit van plan om Europa te boycotten, enkel de Duitsers en de Fransen. En terecht, hypocriete hoerenlopers dat het zijn.
Hm, ik dacht ook Nederland en nog wat van het westen van Europa...kan het ook verkeerd hebben begrepen. Maar tegenover Duitsland en VOORAL Frankrijk zou ik het nog wel goed kunnen keuren, kijk naar wat ze flikken binnen de EU!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-12-2003 21:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 december 2003 21:04 schreef Chelman het volgende:
iemand heeft Stalin aangehaald omdat tijdens een docu gezegd werd dat Stalin het grooe voorbeeld van Saddam was.

Stalin heeft niet alleen mensen in de kampen (goelag) laten omkomen. Tel daarbij de talloze executies e.d. in de SU en omringende landen. Vergeet ook niet de pakweg 4 miljoen Oekrainers die van de honger omkwamen terwijl ze voedsel (!) produceerden wat naar het westen geëxporteerd was om het succes van de planeconomie aan te tonen.

Amerika kan er ook wat van volgens jou? Kan je mij een volk aantonen dat ze jarenlang stelselmatig onderdrukten en vermoordden?


mwa de zwarten in eigen land, of zeg ik nu iets geks. 1 op de 4 mensen zit onschuldig in de dodecel daar. amerika heeft ook nog eens zich zo belachelijk gedragen in cambodja dat Pol Pot aan de macht is gekomen. En half miljoen doden in vietnam. 160.000 doden bij Hiroshima, en bij Nachasaki was het ook zoiets. Zowiezo al belachelijk dat ze zo hebben zitten spelen met kernwapens, toen wist men al hoe gevaarlijk het was. nouja en als ik dan nog eens alle oorlogjes op moet gaan noemen die amerika zo nu en dan voert dan zijn we voor morgen nog niet klaar. Overgens is guantanamo bay ook een concentratiekamp maar weinig mensen zien dat in. Daarnaast houdt amerika de prijzen voor aidsmedicijnen belachelijk hoog waardoor in afrika een humanitaire ramp ontstaat/ is ontstaan. en als je ziet wat voor blunders het amerikaanse leger maakt in irak en afganistan. Ze bombarderen liever iets plat waardoor er onschuldige doden vallen dan dat ze er met een helicopter en een stel snipers op af gaan. Ja en dat ze dan een paar spelende kinderen raken dat is niet zo vreemd dan he.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-12-2003 22:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 december 2003 20:49 schreef Misanthrope het volgende:
Meer dan 20 miljoen ja, goedzo.

ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat het er 13 miljoen waren, of je kan niet tellen, of je verwart het met het aantal doden dat rusland in de 2e wereldoorlog leed.
Ik snap niet waar het velen malen erger opslaat maar dat zijn dus duidelijk mensen die de ernst van de holochaust onderschatten of dat ze niet weten waar ze over praten als ze het over de holochaust hebben of he. Natuurlijk het verschil van anderhalf miljoen is niet zomaar goed te praten maar bij de holochaust horen ook nog andere dingen. Bijvoorbeeld de ghetto's of het stelselmatig pesten van de mensen. Maar eigenlijk was het plan voor de holochaust erger dan voor de zuiveringen van stalin, de holochaust heeft maar iets langer dan 2 jaar kunnen draaien terwijl stalin er tot zijn dood de tijd voor had. Als hitler niet verslagen was en langer de tijd had gehad dan had het aantal doden van de holochaust veel groter geweest dan de doden door de zuiveringen van stalin. Dus mensen die lopen te bleren dat stalin slechter was dan hitler hebben duidelijk poep in de bovenkamer.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-12-2003 22:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:35 schreef arrebar het volgende:
mwa de zwarten in eigen land, of zeg ik nu iets geks. 1 op de 4 mensen zit onschuldig in de dodecel daar. amerika heeft ook nog eens zich zo belachelijk gedragen in cambodja dat Pol Pot aan de macht is gekomen. En half miljoen doden in vietnam. 160.000 doden bij Hiroshima, en bij Nachasaki was het ook zoiets. Zowiezo al belachelijk dat ze zo hebben zitten spelen met kernwapens, toen wist men al hoe gevaarlijk het was. nouja en als ik dan nog eens alle oorlogjes op moet gaan noemen die amerika zo nu en dan voert dan zijn we voor morgen nog niet klaar. Overgens is guantanamo bay ook een concentratiekamp maar weinig mensen zien dat in. Daarnaast houdt amerika de prijzen voor aidsmedicijnen belachelijk hoog waardoor in afrika een humanitaire ramp ontstaat/ is ontstaan. en als je ziet wat voor blunders het amerikaanse leger maakt in irak en afganistan. Ze bombarderen liever iets plat waardoor er onschuldige doden vallen dan dat ze er met een helicopter en een stel snipers op af gaan. Ja en dat ze dan een paar spelende kinderen raken dat is niet zo vreemd dan he.
Je bekijkt het nogal subjectief, met een visie dat Amerika toch niks goed kan doen. Veel van de voorbeelden die jij geeft zijn slechts een generalisatie, versimpeling en verdraaing van het geheel. Natuurlijk is Amerika niet geheel schoon, dat is geen enkel land. Bij bijvoorbeeld Hiroshima moesten ze een afweging maken; of ze zouden de grondoorlog voort zetten, die zeker nog miljoenen doden aan beide zijden tot gevolg zou hebben, of ze konden de oorlog eindigen met de atoombom. Een korte berekening leert dat miljoenen doden meer doden zijn dan 160.000, dus Amerika's actie was gerechtvaardigd. Je moet niet alleen bekijken wat er gebeurd is, maar ook wat er gebeurd zou kunnen zijn...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-12-2003 22:32 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 22:37 schreef altx het volgende:
Niet meer. Ik heb vorige week mijn sik/snor/bakkebaarden eraf geschoren. En ik moet zeggen, bij mij gebeurt het wel dat mensen me niet meer herkennen...


waarom?


And my marlboro light


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-12-2003 23:07 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 december 2003 18:48 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is niet wat ik ermee bedoel. Ik bedoel ermee dat we laten zien dat wij als ze, volgens onze normen en waarden, ons onrecht aandoen, wij ze komen halen, en wij ze volgens onze normen en waarden zullen berechten.


Oh, excuses, ik dacht dat je het wel zo bedoelde.

Maar om even op deze post in te gaan (misschien bedoel je het weer niet zo) maar als ik zo lees wat jij hier post dan bepaal je wat goed/ slecht is aan de hand van het wereldbeeld dat de meeste westerse landen hebben. Euh..is dit correct of niet...zo ja, dan maak ik mijn post af, zo nee, dan begrijp ik je weer niet goed.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Aart
Usericon van Aart
Posted 16-12-2003 1:02 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

"The Ace of Spades" (Saddam's positie in het kaartspel, overigens ook een goed nummer van Motörhead ) eindelijk opgepakt. Nu die andere schurken nog, incl. Bush.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-12-2003 1:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:32 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
waarom?


Ach, ik vond het weer eens tijd voor wat anders en dan scheer ik altijd eerst alles eraf en ga dan verzinnen wat ik dan weer eens zal laten groeien. Maar voorlopig is het winter, dus dan groeit mijn baard toch nauwelijks. Heb ik tenminste wat tijd om te verzinnen wat ik nu weer eens zal doen, want ik heb alle varianten nu wel zo'n beetje gehad.

Wat me alleen een beetje tegenstaat is dat nu iedereen, en dan bedoel ik ook echt IEDEREEN, zegt dat ik er zonder sik/snor/bakkebaarden veel beter uitzie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-12-2003 1:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 1:07 schreef altx het volgende:
Wat me alleen een beetje tegenstaat is dat nu iedereen, en dan bedoel ik ook echt IEDEREEN, zegt dat ik er zonder sik/snor/bakkebaarden veel beter uitzie...
Tof toch? Bij mij wordt het alleen slechter...wat ik ook doe...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-12-2003 9:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 15 december 2003 22:24 schreef arrebar het volgende:
ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat het er 13 miljoen waren, of je kan niet tellen, of je verwart het met het aantal doden dat rusland in de 2e wereldoorlog leed.
Ik snap niet waar het velen malen erger opslaat maar dat zijn dus duidelijk mensen die de ernst van de holochaust onderschatten of dat ze niet weten waar ze over praten als ze het over de holochaust hebben of he. Natuurlijk het verschil van anderhalf miljoen is niet zomaar goed te praten maar bij de holochaust horen ook nog andere dingen. Bijvoorbeeld de ghetto's of het stelselmatig pesten van de mensen. Maar eigenlijk was het plan voor de holochaust erger dan voor de zuiveringen van stalin, de holochaust heeft maar iets langer dan 2 jaar kunnen draaien terwijl stalin er tot zijn dood de tijd voor had. Als hitler niet verslagen was en langer de tijd had gehad dan had het aantal doden van de holochaust veel groter geweest dan de doden door de zuiveringen van stalin. Dus mensen die lopen te bleren dat stalin slechter was dan hitler hebben duidelijk poep in de bovenkamer.




Stalin was erger, niet slechter en heb zeker geen poep in mijn bovenkamer!




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2003 9:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

of het er nou 100 of 10000 zijn, op een geven moment doet het er niet meer toe. na de eerste is het al oneiding fout. en alle despoten of ze nou "links"(stalin, mao etc) of "rechts"(Hitler,Pinochet, eigenlijk ook saddam hoessein etc)of religieus of wat dan ook zijn, doden allen voor hun machtspositie. ze zijn allen even slecht.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-12-2003 9:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 16 december 2003 9:11 schreef attila_de_hun het volgende:
of het er nou 100 of 10000 zijn, op een geven moment doet het er niet meer toe. na de eerste is het al oneiding fout. en alle despoten of ze nou "links"(stalin, mao etc) of "rechts"(Hitler,Pinochet, eigenlijk ook saddam hoessein etc)of religieus of wat dan ook zijn, doden allen voor hun machtspositie. ze zijn allen even slecht.


grappig hoe bij BUSH alles (soms terecht!)in zijn bek gegooid wordt tot de kleinste onzin details toe en in het geval van Stalin doet het er ineens niet meer toe, hier wordt duidelijk met twee maten gemeten!

Ik denk dat sommige mensen neit meer objectief zijn en alleen geen vooringenomen mening hebben...

En we weten allemaal dat je dan kan lullen als brugman maar dat zal echt geen goed doen!
Of je nu gelijk hebt of niet...


maar goed tot op zekere hoogte heb je wel gelijk...ik zei ook al Hitler en Stalin zijn allebei even "slecht" alleen Stalin was nog wat erger als tiran zijnde...en heeft zijn ambt langer uit mogen oefenen!



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen