IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Saddam opgepakt Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-12-2003 10:39 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 december 2003 10:36 schreef Heiden het volgende:
Hiep hiep, hoera!
Jammer dat de grootste criminelen in het Witte Huis zitten en vrijuit gaan.


hmmm, jou berichtjes in de oi! topic gaven mij het gevoel dat Bush en consorten boven jou bed zouden hangen.


Een kleine snol zit zo vol.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-12-2003 10:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 december 2003 10:39 schreef SkinPeeleR het volgende:
hmmm, jou berichtjes in de oi! topic gaven mij het gevoel dat Bush en consorten boven jou bed zouden hangen.



doen ze ook....aluminium folie door het hele huis schijnt te werken



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-12-2003 10:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 10:39 schreef SkinPeeleR het volgende:
hmmm, jou berichtjes in de oi! topic gaven mij het gevoel dat Bush en consorten boven jou bed zouden hangen.



Dan heb je verkeerd gedacht, kerol. Maar dat leer je nog wel eens te begrijpen als je je wat meer verdiept in extreem-rechtse politiek. Ik ben in ieder geval voor de totale vernietiging van de Verenigde Staten der Bewusteloosheid en de Verenigde Naties van het Zionisme!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-12-2003 10:48 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 10:47 schreef Heiden het volgende:
Dan heb je verkeerd gedacht, kerol. Maar dat leer je nog wel eens te begrijpen als je je wat meer verdiept in extreem-rechtse politiek. Ik ben in ieder geval voor de totale vernietiging van de Verenigde Staten der Bewusteloosheid en de Verenigde Naties van het Zionisme!

Maar liever eerst de vernietiging van het pan-arabisch gedachtengoed.


mvg wk10


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-12-2003 10:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 10:48 schreef windkracht10 het volgende:
Maar liever eerst de vernietiging van het pan-arabisch gedachtengoed.


Dat ook, ja! Maar eerst het zionisme wat mij betreft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-12-2003 11:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 10:52 schreef Heiden het volgende:
Dat ook, ja! Maar eerst het zionisme wat mij betreft.

Eerst de eskimo's


mvg wk10


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-12-2003 11:28 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 december 2003 10:47 schreef Heiden het volgende:
Dan heb je verkeerd gedacht, kerol. Maar dat leer je nog wel eens te begrijpen als je je wat meer verdiept in extreem-rechtse politiek. Ik ben in ieder geval voor de totale vernietiging van de Verenigde Staten der Bewusteloosheid en de Verenigde Naties van het Zionisme!


Extreem rechtse politiek weet ik meer van dan dat ik zou willen. Het is iets wat ik nog met geen stok aan zou willen raken.
Maar dat geldt ook voor extreem links.
Geschiedenis heeft laten zien dat geen van beiden het antwoord heeft. Of heb jij die naast je jihadkreten wel een oplossing?


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 11:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Voor een discussie omtrent extreem-links en rechts verwijs ik jullie naar:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1054090&page=9


Dank u.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-12-2003 11:31 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 december 2003 11:31 schreef Chelman het volgende:
Voor een discussie omtrent extreem-links en rechts verwijs ik jullie naar:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1054090&page=9


Dank u.




Een kleine snol zit zo vol.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-12-2003 12:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 22:42 schreef Voice Of Doom het volgende:
mja...je zegt wel dat je dat ding er zelf afgeschoren hebt...maar ze hadden jou gewoon eerst opgepakt zeker?


Nee.... ik wilde voorkomen dat ze mij zouden oppakken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-12-2003 13:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 december 2003 14:17 schreef Misanthrope het volgende:
'Saddams grootste voorbeeld was Stalin.'

Ehhh, pssst amerika heeft saddam jarenlang geholpen met aan de macht komen en chemische wapens maken enzo.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-12-2003 13:43 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 december 2003 13:41 schreef arrebar het volgende:
Ehhh, pssst amerika heeft saddam jarenlang geholpen met aan de macht komen en chemische wapens maken enzo.


de CIA heeft hem aan de macht, wapens e.d. geholpen. Ook toen hij Iran aanviel.
En Amerika zou Amerika niet zijn en verkochten in het geheim ook wapens aan Iran!
Onder het motto, "wij verdienen er aan en zolang je aan de goeie kant van het wapen staat dan moet je niet zeuren."


Een kleine snol zit zo vol.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-12-2003 13:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wel typisch dan dat zowel Iran als Irak met name Russisch wapentuig had.....

Geloof maar niet dat er ook maar een hoogwaardig Amerikaans wapen aan ze verkocht is.
In tegendeel het was voor 90% van Russische makelij!

MIG's...USSR, Klashnikovs...USSR....Katoesja reketten...USSR.....SCUDs...USSR, m.a.w. de Russen spreken daar nog wel het grootste woord mee!


Ik moet de eerste Arabische soldaat zonder Kalashnikov nog zien....en die T32 tanks die ze tot voor kort nog gebruikten in Iran en Irak...kwamen die uit de USA??? dacht het niet!




[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-12-2003 13:57]



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-12-2003 14:41 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 december 2003 13:55 schreef enforcer het volgende:
Wel typisch dan dat zowel Iran als Irak met name Russisch wapentuig had.....

Geloof maar niet dat er ook maar een hoogwaardig Amerikaans wapen aan ze verkocht is.
In tegendeel het was voor 90% van Russische makelij!

MIG's...USSR, Klashnikovs...USSR....Katoesja reketten...USSR.....SCUDs...USSR, m.a.w. de Russen spreken daar nog wel het grootste woord mee!


Ik moet de eerste Arabische soldaat zonder Kalashnikov nog zien....en die T32 tanks die ze tot voor kort nog gebruikten in Iran en Irak...kwamen die uit de USA??? dacht het niet!





Tuurlijk, die lui halen het overal vandaan. Maar echt, Saddam is door Amerika aan de macht geholpen. De hoofdverantwoordelijke is die b-acteur met alzenheimer (dat kwam hem wel goed uit, sterven met een schoon geweten/geheugen)


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:41 schreef SkinPeeleR het volgende:
Tuurlijk, die lui halen het overal vandaan. Maar echt, Saddam is door Amerika aan de macht geholpen. De hoofdverantwoordelijke is die b-acteur met alzenheimer (dat kwam hem wel goed uit, sterven met een schoon geweten/geheugen)


Sukkel. Get your facts straight.

De Amerikanen hebben Saddam idd in het zadel geholpen om de plannen van de Sovjets te dwarsbomen. Dit gebeurde echter al reeds in 1968/69. Ik neem aan dat je met 'b-acteur' opde meest heerschende president van de VS doelt nl. Ronald Reagan. Die is tussen 1980-1988 aan de macht geweest.

Jij bent in de war met de Iran Contra affaire die wel in de jaren 80 plaatsvond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 15-12-2003 14:49 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Leuk voor Bush... heeft hij tenminste een persoon die hij haat te pakken...

Nu maar hopen voor de Irakezen dat de VS ze nu met rust gaat laten en niet dat ze alsnog allerlei onderhandelingen enzo gaan doen...


FREEZE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:49 schreef Phantom Lord het volgende:
Leuk voor Bush... heeft hij tenminste een persoon die hij haat te pakken...

Nu maar hopen voor de Irakezen dat de VS ze nu met rust gaat laten en niet dat ze alsnog allerlei onderhandelingen enzo gaan doen...


Ik denk dat het voor de Irakezen veel leuker is dan voor Bush.

En de VS gaan daar pleiten zodra het land enige (juridische)structuren opgebouwd heeft. Als ze nu zouden weggaan dan vallen alle VS haters over ze heen omdat ze de Irakezen niet helpen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 15-12-2003 14:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:52 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat het voor de Irakezen veel leuker is dan voor Bush.

En de VS gaan daar pleiten zodra het land enige (juridische)structuren opgebouwd heeft. Als ze nu zouden weggaan dan vallen alle VS haters over ze heen omdat ze de Irakezen niet helpen.
Dat wel... ik bedoelde eigenlijk meer op het feit dat de VS niet moet gaan zeggen dat zij de olie wel zullen beheren, of dat het ze alleen maar om de olie gaat... (okee, daar gaat het ze wel om, maar toch)

En ik denk ook wel dat veel Irakezen blij zullen zijn, maar Bush ook, omdat hij nu dus geen last heeft van die Saddam


FREEZE


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-12-2003 14:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Saddam is door Amerika in het zadel geholpen met veel geld en wapens om de bedreiging uit Iran een halt toe te roepen.


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 14:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:56 schreef bazzio het volgende:
Saddam is door Amerika in het zadel geholpen met veel geld en wapens om de bedreiging uit Iran een halt toe te roepen.


Nee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-12-2003 15:00 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Welles


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 15:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 15:00 schreef bazzio het volgende:
Welles



Toen Saddam in het zadel geholpen was, was Iran nog bevriend met de VS aangezien de Sjah toen nog aan de macht was. De Islamitische revolutie in Iran heeft pas jaren nadat Saddam aan de macht gekomen was plaats gevonden.

Saddam is door de Amerikanen geholpen omdat hij anti-communist was en de Sovjets waren inmiddels goed bezig om hun invloed in Irak te versterken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-12-2003 15:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik sluit me (wederom) aan bij Chelman....

Overigens waren de Sowjets overal bezig om hun invloed toendertijd uit te breiden ook in Iran, Pakistan Afganistan...

toen heeft Amerika daar probren een stokje voor te steken...

Maar ja we weten allemaal dat de USA tegenwoordig geen goed meer kan doen...alles wordt fout cq. verkeerd uitgelegd en ze zijn zo onderdehand de root of all evil....veel mensen hebben helaas geen idee waar ze over lullen en vinden alles best zolang het de US maar in een negatief daglicht stelt!



[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-12-2003 15:07]



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 15-12-2003 15:04 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

vond t wel een zielige foto in de spits


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 15-12-2003 15:05 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

Die kerel zat wel diep zeg as je in een hok onder de grond gaat kruipen, zou ik me zelf nog liever omleggen of iemand anders vragen... gwoon


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen