|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd. Maar nieuwste band kan ook een voordeel zijn! hoe lang mogen jullie spelen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: half uurtje of 3 kwartier..volgens mij maar een half uurtje |
|
quote: da's niet lang, maar te verwachten op een MB natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja precies, maar moet ook niet moe worden he? voordeel voor het publiek is dat de bands waarschijnlijk behoorlijk snel doorgaan ipv overloos gezeur tussen nummers door |
|
quote: en overloze fashion statements Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ach, daar zijn de EHBO mensen onderhand wel aan gewend hoop ik |
|
quote: modebewuste figuren als het zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wij zijn echt te goed in offtopic gaan... te lang niet met elkaar gezopen denk ik Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ff opnieuw beginnen: quote: wie komt? |
|
ik |
|
quote: ik! en Mark gaat vast ook wel mee, en Philip wilde ook komen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hehe, zie het als auditie |
|
quote: lol Dan moet ik Bob en Jelle ook nog meeregelen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waren Void Of Sense, heb ze laatst nog gezien in Café de Stam in Amelo. Toen samen met Altar. Wat ik me nog kan herinneren is er 1 gitarist uit. Verder is het hetzelfde, en qua muziek is het wat harder geworden, volgens mij. |
|
quote: Volgens jou? Dat weet jij toch gewoon wel?? Het zijn toch jouw kameraden.. Nja, de jongens doen dus weer mee aan de Metal Battle, alleen nu als Bodyrot! Ben benieuwd, alleen nu wordt het natuurlijk kiezen tussen Beukrock en de Metal Battle.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Moet natuurlijk wel neutraal blijven. |
|
quote: Je zit toch niet in de jury? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee gelukkig niet. Maar dat ik nu kan zeggen dat het zo geweldig is. Vandaar. |
|
quote: Rare zin, maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt ja.. Ben benieuwd of ze het er beter vanaf gaan afbrengen dan met Void of Sense.. Ben jij hierbij dan? Of ben je op Beukrock.. (Aangezien wij elkaar telkens weer schijnen mis te lopen) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, als je nou met ons mee was gegaan, hadden we in de auto al een biertje kunnen drinken. Had eigenlijk nog wel even naar Beukrock gewild, maar nu dat dus op dezelfde avond cq dag valt, zou ik toch wel naar de Metalbattle moeten. Had anders toch alleen maar voor Dragonfly gegaan (en Grolsch bier). En wat wordt jouw keuze?? |
|
quote: Ik denk er nog even over na Hier is 't net zo, ik ga dan voor Dragonfly (ben ik benieuwd naar) en de Grolschbusters (schijnt leuk te zijn ) en oja, After All ben ik ook wel benieuwd naar.. Maar ik vind de Metal Battle eigenlijk ook wel leuk en de jongens van BR kunnen wel wat steun gebruiken Over X-mass: Ik heb jullie tot twee keer toe nog lopen zoeken en heb constant gekeken of ik jullie nog ergens zag.. Ik zag 23948 andere bekenden (ongeveer) maar geen Vriezenveners.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-12-2003 15:06] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Helaas, ik heb je ook nog lopen zoeken(zie x-mass topic) en achter elk bekertje gekeken of jij daar was, maar niet gevonden, zoals je al weet. Dan heb je het ook wel gehad. Puny is ook nog wel leuk om te zien, maar de meeste bands interesseren me niet zo. Als de mb niet was geweest had ik er nog wel heen gewild. Maar ja.... Misschien moeten we maar gewoon een keer afspreken om een biertje te drinken, anders zal het altijd wel iets blijven dat we proberen na te jagen, maar nooit zullen vangen . |
|
quote: Ah, dat berichtje in 't X-mass topic had ik nog niet gelezen.. En 't is inderdaad alsof de duvel ermee speelt ja, ik was er van overtuigd dat we jullie makkelijk weer zouden vinden.. Ik stond bij Destruction en Deicide links, redelijk vooraan.. Bij de rest van de bands stond ik ongeveer in het midden van de zaal, op de 2e/3e treden bij het grote mengpaneel.. Nouja, ach.. Dan moeten we idd maar eens wat afspreken.. Of ik ga mee naar de MB, dat kan natuurlijk ook ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat dacht ik ook, maar helaas. Zo sprak in nog wel een bekende, waartegen ik ook zie: Kom zo wel even weer. Nergens meer te bekennen. Op die plek heb ik ook nog wel gezocht, verkeerde kant misschien. Mee naar de MB mag altijd, rij jij!?! En een keer iets afspreken is altijd gezellig. (vraag maar aan de Fam. wunnink de weerd) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |