|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Neen, Dirkje Kut kwam er zelf mee, sterker nog, twee keer zelfs, hij sloot het "interview" er ook mee af. En dat 'janken' bedoelde ik uiteraard als in 'een beetje de zielige gaye homo* uithangen', 'zeuren', 'meuten' en 'triest piepen'. Wat een kneus. Hans Kraay Jr. een "interviewer" noemen vind ik ook wat... Mja... Je kijkt vaker SBS6? *: pleonasme, ja. Maar goed. On-topic: die cdees van See my Solution en Bodyrot waren voor 5 pleuro de aankoop ook wel waard, hoewel SmS live meer indruk op me maakte dan op cd. |
|
quote: Dat is allemaal vrij logisch wat je hier stelt, alleen wel een beetje jammer dat de jury dan juist de originaliteit aanhaalt, terwijl die naar mijn mening ver te zoeken was. Of was dat ook een sarcastische opmerking. In dat geval heb ik die destijds niet begrepen |
|
quote: Hmnee, maar als je in een klein kwartier vier bands moet bespreken, een winnaar uit moet kiezen en een jury verslagje in elkaar moet draaien en dat verslag vervolgens door een ander persoon laat voorlezen kan zoiets gebeuren. |
|
Volgens mij was de jury bij sms niet positief over de orginaliteit |
|
quote: Presentator Chielant bij het stukje over SmS: "De jury vond het origineel..." Deel v/h publiek: "Boooeeh!!" Vrij letterlijk, naar wij dachten. Jezus man, jij zat nog wel aan de Fristi en IK onthou dat WEL? Pffff.... |
|
ow ok |
|
Misschien vond de jury het wel origineel hoe ze er uit zagen (gay). "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Viel toch wel mee? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mensen in de pit bij SmS waren gelukkig ook niet gay... die dude in dat geruite overhemd, RRRGHAAAAH! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgens mij zie je maarten z'n haar ook nog zwaaien vooraan |
|
volgende week in Best....k mag de lampjes doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik dacht ewoud daar heb ik iig nog mee vooraan staan poseren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ah, dan was het idd erg gay ja |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Na het zien van Sidius in Emmeloord / De Klos en in de wetenschap dat Hatred in dezelfde halve finale staat denk ik dat See my Solution een hele zware kluif gaat hebben aan het bereiken van de finale! |
|
Maar dat maakt ons niet uit want ze komen toch niet uit Enschede... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Unauthorized was ook erg goed, erg goede podiumact. Ook een muziekstijl die goed ligt in Enschede overigens. |
|
quote: Unauthorized is best gaaf, ja! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1166245 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zijn de winnaars van de groningse metalbattle voorronde en van de gitarist-in-chelste-houding-award |
|
quote: Hoezo? Staat hij in een uberheerschende-allesoverrompelende-ultiem regerende pose? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: are you talking about me? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dit was een geslaagde avond (ook al was het windkracht 600 buiten op de fiets naar enschede ) Ik heb mij iig pretig vermaakt :D Alleen de jury gaf als kritiek: hawai shirtjes kunnen echt niet... Vervolgens worden ze laatste -_-' Maar goed ik heb me zekers vermaakt bij SH en andere alleen vond ik bodyrod wat minder.. Bassist |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |