|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat partijdig zijn jullie |
|
Ja, geen Scrotum! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: ja zeg, zie mij de concurrentie afkraken...pff, niet te zuinig |
|
quote: aanbieder? ik ga in de verkoop? |
|
aanbiedingh bedoel je zeker chris |
|
quote: ik bedoelde dat ik me altijd aan je aanbied Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: true, true....en vervelen doet het nooit @Jenje: voor hoge kwaliteit is elke prijs een koopje |
|
GVD en dit zie ik nu pas!!! ik moet toch echt wat vaker op forums checken... de laatste tijd beetje afwezig geweest! maar goed, 31 januari ga ik dus al naar Beukrock...tough luck! |
|
tsja, of wat vaker in de Rocks komen, of op de EHBO site kijken, of vrienden hebben in bands die daar spelen, kan allemaal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En wie gaan er heen? - Fire |
|
Ik denk dat ik wel kom... |
|
quote: Ja joh? Goh, leuk man! Je bent zeker benieuwd hoe de bands het gaan doen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Eigenlijk wel ja |
|
Ik kan hier helaas niet bij gaan zijn Jammer hoor, had ook graag geweten hoe Bodyrot het er vanaf ging brengen Maar ik hoor de uitslag wel ..."Hate can only create more hate"... |
|
Lijstje!!! - Fire - ZelThoR Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mwah, nog ff kijken of ik zin heb [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-01-2004 16:39] |
|
Eej, Ik kijk erg uit naar de metalbattle, en ik hoop andere mensen ook. |
|
Hallo Bodyrotdrummer , helaas pindakaas ben ik deze keer niet aanwezig bij de Metal Battle, maar ik wens jou en de rest van de Bodyrotters heel veel succes ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nou jammer dan, hopelijk komt er een vervolg van de metalbattle voor ons, dan ben je er toch wel he? |
|
Lijstje!!! - Fire - ZelThoR - Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Lijstje!!! - Fire - ZelThoR - Humanator - Vlkodlak |
|
zo zo al 4 mensen |
|
quote:bar zit vol dus Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Hmm dat is niet de bedoeling, aangezien ik moet tappen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |