|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: was dat het nummer met het "5/8ste, 8/8ste, 9/8ste" stuk toevallig? die heerschte wel behoorlijk ja |
|
quote: ik geloof het wel ja maar dan was het 9/8 8/8 5/8 toch? eindigde iig met 5/8 dat andere nummer heerste ook wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee Olav, andersom Maar die twee onopgenomen nummers heerschte gruwelijk .. dat vind ik echt hetgene waar ik meest van baalde bij de split, dat die nummers nooit ten gehore gebracht konnen worden |
|
ach ja, nix aan te doen, we hebben ze zelf iig een paar keer gehoord En jouw nieuwe doomband gaat vast ook heersen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hehehe, zekers! Weer veel verschillende invloeden in 1 band. |
|
quote: 3 goede, 1 slechte? |
|
quote: En nog met Cannibal Corpse |
|
quote:Pff omdat Zillah een vrouw is betekent nig niet dat ze slechte invloed heeft he |
|
quote: ik ging er meer vanuit dat omdat er een vrouw in de band zat, jij een slechte invloed zou blijken te zijn....gebeurde ook toen Olav in de band kwam |
|
quote:Hmm, maar Olav was de Benjamin he ... en die had krulletjes |
|
Ah, vandaar maar genoeg offtopic, jij komt ook neem ik aan? |
|
Ik denk van niet CHriz, is me toch echt te ver weg ... |
|
quote: goed, komen we daar in de buurt wel een keer optreden |
|
quote:Moet dat nou? |
|
quote: dus niet uit de drankvoorraad meedrinken voor Jenje |
|
quote:oh boofuckinghoo |
|
quote: anders gaan we ontopic (dus verder in lultopic) |
|
quote:Huh .. ohw ja .. |
|
quote: Dezelfde band die vorig jaar boos was dat It Lives gewonnen had "want ze hadden alleen maar covers gespeeld!". Mwhoehahaha, natuurlijk jongen, Heavy Metal werd alleen in de jaren '80 gemaakt en is nu zo dood als een pier, dus kon dit onmogelijk van de jaren '00 zijn. Althans, dat is de enige redenatie die ik kan bedenken. Naast dat er natuurlijk met It Lives werd meegeblerd als een gek omdat dat de enige manier is om die band te pruimen, vooral flink hard meeschreeuwen en zuipen. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Welke band is dat dan? It Lives is inderdaad alleen te pruimen als je zat bent, of erg melig. Op Flatrock werd het alleen een beetje vermoeiend, je moet er echt op letten dat je niet serieus naar de muziek gaat luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nobassak vervangen door See my Solution |
|
is dat leuk? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik ken ze niet, maar het schijnt gothenburg te zijn...dus vast wel cool |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |