|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben er maandag nog de hele dag geweest plintjes aanzetten en ze vonden het zeer gezellig en spontaan. Moet er zaterdag ook nog weer heen, dus.... En er komt nog een house warming party aan. Van het rijden was maar een grapje. Had de reactie al verwacht. Normaal gaan we met de trein, om later nog even naar Almelo te gaan en dan taxi naar huis. Weet ook niet wie er meegaat. En er blijft in principe alleen Marc (met vriendin?), Dick(???) en ik over. Zie het nog wel. Misschien moet ik wel alleen Ik zie of hoor het nog wel... |
|
quote: doe dat |
|
Denk dat Endymaeria een goede kans maakt. Tenzij ze natuurlijk last krijgen van steralures omdat ze met epica gaan optreden |
|
quote: true, al is Death metal wel de populairste stroming hier dus ja...tís nie anders maar jij gaat ook dus? |
|
Ja van achter de bar de boel maar eens rustig (hopelijk ) bekijken quote: Ja maar de jury moet natuurlijk niet kijken wie de beste death metel maakt. En endymæria zit natuurlijk wel in een breed genre [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-12-2003 20:51] |
|
quote: het is "metal" battle he? dus ik denk dat je constant aan de tap bezig bent |
|
Die kans zit er wel dik in ja. Maar dan heb ik altijd nog een leuk achtergrond muziekje |
|
quote: |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hmmm.... die hebben een keer bij ons in het voorprogramma gespeeld. ik vond het niet echt geweldig eigenlijk. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Had ze wel als potentiële winnaars ingeschat. |
|
quote: hmmz, da's niezo mooi vraag me af wie hun gaat vervangen dan |
|
zal wel een nieuw primitief bandje worden. |
|
primitief? punk? |
|
Er heeft een loting plaats gevonden voor deze bands, dus dat betekend dat er nog meer keus is. |
|
quote: Mooi, weer een kut-band minder |
|
quote: ik zit net op die site te kijken. ze hebben anders wel met Howitser gespeeld. Oud Vuil. |
|
quote: nee hoor, de tijden worden geloot..de bands worden gekozen (dacht ik) hoorde trouwens dat een rock&Roll band zich ook had aangemeld om mee te doen aan de Metal Battle |
|
Reunie van COvered in Ashes ? |
|
quote: ah, je wilt verliezen? |
|
quote:reunie - drummer dan |
|
quote: gelukkig, ik hoef niet te delen in de misére... doe trouwens maar wel mee...dan is de onderste plaats alvast bezet |
|
word cia 3 e |
|
ah relaxt, zijn wij iig 2e |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |