|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 1 februari 2004 13:52 schreef ' ' het volgende: Bodyrot had trouwens wel flinke potentie, als ze wat strakker speelden. Tja dat is natuurlijk een goed compliment, maar daar heb je verder niks aan. Ik heb gewoon kloet gespeeld, maar ja met zwemmende drumstokken kan je niet veel verwachten. Ik had er flink de balen in, en was blij toen het afgelopen, de 3e plek zie ik nog als een overwinning. |
|
quote: hey Lies jij hier? t'is trouwens Olav, voordat hij zelf gaat zeuren |
|
quote: neem anders ff contact op met de jury om wat meer uitleg te vragen, doen wij ook...als er toch een jury kunnen we er net zo goed wat van opsteken (afgezien van het niet dragen van wazige kleding, dat blijft toch wel, ook al is het niet erg "true") |
|
quote: hallo lees chris' post maar voor het commentaar op de spelling van m'n naam Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is ook de bedoeling van het juryrapport ja. Als het goed is krijgen bands te horen wat er volgens de jury goed is en wat ter te verbeteren valt. Nu kan het zijn dat je het niet helemaal eens bent met de jury (zoals een Deifecation ooit te horen kreeg dat ze te weinig vernieuwend waren terwijl ze dat ook absoluut niet willen wezen) maar als het goed is heb je er wat aan. Maar als het goed is wordt niemand met de woorden "de andere band(s) was/waren beter" het riet in gestuurd. |
|
quote: Heren en dame, en ik kan u ervan verzekeren dat ze het kennen. Ik stond zelf verstopt achter de merchandise dus ik heb het helemaal niet gehoord, maar 1 (en ook niet meer) cover is toegestaan. Als de rest ook een regelrechte In Flames-kloon is dat dan wel weer jammer. Was dat zo? Maar van wat ik gehoord heb hadden ze wel de beste podiumpresentatie en speelden ze goed strak. Ik heb weinig mensen gehoord die het geen terechte winnaar vonden (er is een stuk minder gezeur dan vorig jaar), maar om het dan weer uniek te noemen in een juryrapport zou misschien niet passen. |
|
quote: Indeed, Maarten heeft zaterdag ook al met Gijs gesproken, maar wie waren de andere 2 juryleden? En natuurlijk zullen we het niet eens zijn met sommige uitspraken van de jury, mensen hebben nou eenmaal verschillende gedachten en smaak |
|
quote: Het was geen directe In Flames kloon, maar er zaten wel behoorlijk wat standaard gothenburg stukjes in (waar ik geen bezwaar tegen heb trouwens, vind ut zelf wel vet), maar ik vond See my Solution idd wel de duidelijke winnaar |
|
quote: Dat is natuurlijk Top Secret :-) Mjah, 't waren Monique en Hans, maar misschien kan je het beste even via Willem vragen of de jury nog een uitgebreider rapport kan geven. Hebben jullie de puntenlijsten trouwens gekregen of zijn die alleen intern gebruikt door de jury? |
|
quote: ik weet van nix, dus waarschijnlijk hebben we die niet gekregen... En kunnen we beter ff via Willem doen idd, aangezien ik Monique en Hans niet ken |
|
Vond see my solutions niet de overduidelijke winnaar. Maar ook ik stond niet bij het publiek die avond. |
|
Als het goed is beoordeelt de jury zonder te kijken naar hun eigen voorkeur, en publiek/omstanders doen dat wel, dus is het logisch dat de jury vaak een ander standpunt heeft. |
|
Beoordelen zonder te kijken naar je eigen voorkeur? Right... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
gelukkig hebben we de shirts nog Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Sommige mensen kunnen dat Harm .. |
|
ik vindt dat Aardtmann volgend jaar mee moet doen, of spelen jullie niet live Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Mooie test of de jury in staat is om hun eigen voorkeur buiten beschouwing te houden , denk ook niet dat het meeste publiek er op te wachten staat |
|
nee de publieksprijs telt ook niet... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat betwijfel ik Jan ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Twee dingen: -We spelen alleen als de entree gratis is. -Ik denk niet dat ons drumstel op het Atak podium gaat passen ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
misschien wel als je jouw ego thuislaat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hoe lang zijn de armen/benen van jullie drummer of heb je een drumcomputer uit de prehistorie? |
|
quote: Wat een verassende uitspraak voor iemand die die avond een Ieniemieniema shirt aan had! Ik was 't overigens voor het eerst volledig met de jury uitslag eens (dwz voor ' t eerst van de keren waarbij ik zelf geen jurylid was) en ik denk dat 't niet een heel makkelijke beslissing geweest is... De jury kijkt (als het goed is) naar onder meer podiumuistraling/presentatie, strakheid, techniek, muzikaliteit, songwriting EN originaliteit. Dat houdt dus in dat een onstrakke maar zeer originele band vaak minder kans maakt dan een on-originele band die rete strak en vol overtuiging staat te spelen. Originaliteit is absoluut geen hoofdmoot, dus zeuren over "in flames kloon bla" (wat niet zo was, imnsho) lijkt mij een beetje teveel op het "Voetbal is oneerlijk!" gejank en gepiep van Dirk Kut na afgelopen FC Twente - Feyenoord. Ik heb gesproken. Verder kan een jury - en zeker deze jury - heel erg goed objectief kijken naar bands. EDIT: Oja, dingen als die Hawaii shirts opmerking enzo, hallo, sarcasme, humor, cynisme, geintje, grapje tussendoor, niet serieus, je kent 't wel... Kom op, niet elke opmerking behoeft een bijsluiter, toch? [Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 06-02-2004 16:41] |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |