|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrij grote inktvissen schijnen zich veel op dieptes te vertoeven waar je zonder metalen bescherming om je heen niet heen kan en dan nog vrij kort. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ha, er zijn bacterien op onze aarde die noemt men extremofielen. die leven in de meest extreme milieu's op aarde, waar mars een lekker bubbelbadje bij is. (temp, zuurgraad, druk, geen zuurstof nodig) er zijn soorten die in zeer zeer lage temparuren goed kunnen leven. dus het milieu op mars voor bacterien is niet zo een groot probleem. |
|
quote:ja whoehoe en dan hebben ze bacterien... wordt je daar blij van? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ze hebben toen ze in de jaren zeventig weer naar de maan teruggingen zelfs nog levende bacterien op die vlaggenstok gevonden(die dus van de aarde afkomstig bleken te zijn) heb ik eens gelezen, die hadden daar dus al jaren weten te overleven, kun je zien hoe hardnekkig het leven kan zijn Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja |
|
quote: Bwahaha dikke neus man, zo kan ik ook resultaten faken. Da's gewoon achtergrondruis. 'Gemiddelde van een grote hoeveelheid gegevens'... pffff. Kan net zo goed één fikse wolk zijn geweest (om wat voor reden dan ook) die 'gemiddeld' dan voor een 'meting' van 10 of 10.5 delen per miljard zorgt. |
|
klopt Dwaallicht, maar de kern is dat er op dit moment een levensbron is die het aanmaakt en in genoeg hoeveelheid dat het niet -meteen- afgebroken wordt door de ultraviolette straling. Dat maak ik eruit op dan . Wat ik mij afvraag is de volgende stap; de bacteriën zijn er want ze ruften; wat voor mogelijkheden houdt dit eventueel in? Kunnen we gaan denken aan wegvluchten van de Aarde voordat hier de -vervuilings/overbevolkings-bom barst? (we als in 'a strictly select few' natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2004 15:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Wat is het nut om domme mensen te laten overleven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Anders moet ik zelf m'n vuilnis ophalen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Daar hebben we toch negers voor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: he, dont shoot the messenger zou ik bijna zeggen! het hangt er vanaf hoe methaan gevormd wordt. als dat gerelateerd is aan biologische (afbraak)reacties is een molecuul al voldoende, ongeacht de evrdeling. als er meerdere mogelijkheden zijn dan is het idd een voorbarige reactie(en het is ook nogniet officieel gepubliceerd) |
|
quote: gewoon, fijn. |
|
quote:juist yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Wat is er zo fijn aan om altijd van die domme vragen te stellen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Laat ik het zo zeggen, de formulering van de aangehaalde wetenschapper is ERG onderhevig aan interpretatie . Ik vind het trouwens wel vreemde berichten, ik bedoel, "Leven op Mars"??? Ik vind dat net zo waarschijnlijk als dat de CIA (of zo) maar bedacht heeft dat die berichten de wereld in komen omdat anders de torenhoge ruimtevaart-uitgaven niet meer voor het publiek te rechtvaardigen zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: waarvoor doen ze het anders ik geloof niet dat ze het alleen maar leuk vinden om met raketjes te spelen maar "het schokkende bericht" van NASA was toch ook nog steeds niet vrijgegeven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bas, ik hoef toch echt niet uit te leggen wat de wetenschappelijk relevantie is van ontdekking van leven op een andere planeet? |
|
quote:Misschien is het dit. Wat verwacht je dan? Dat ze een ruimte basis van een ander inteligente levensvorm hebben gevonden op Mars? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Mja...is wel vergezocht, maar als het klopt kan dat wel vette gevolgen hebben. |
|
Er is in ieder geval water.... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 02-08-2005 18:49] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kun jij daaraan zien dat dat water is? Les 1 scheikunde: niet alles wat er als water uitziet ... is water ..... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |