IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : De landing op Mars Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:39 schreef Jenje het volgende:
is bush opnieuw laten kiezen slim dan


Wel slim van hem om herkozen te worden....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:41 schreef Chelman het volgende:
Wel slim van hem om herkozen te worden....
... te willen worden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
... te willen worden


Klopt.

Ik durf wel te wedden dat hij wel herkozen wordt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou het niet weten ... hangt denk ik van de tegenkandidaten af ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik volg de VS en hun politiek vrij nauwkeurig (verrassend he?). Ik geef de Democratische tegenkandidaten weinig kans. De enige drie aansprekende naamen zijn Howard Dean, Wesley Clarke en J.Liebermann. Alle drie niet aansprekend genoeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mja ... Bush heeft wel voor een grote hoeveelheid vaderlandsliefde gezorgd, en amerikanen staan er nou niet bekend om dat ze doordenken


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ga niet happen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is ook niets om te happen, is toch alom bekend dat de Amerikaan bijna niet let op het program van een presidentskandidaat, maar des te meer op de hollywood-factoren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:55 schreef Jenje het volgende:
Is ook niets om te happen, is toch alom bekend dat de Amerikaan bijna niet let op het program van een presidentskandidaat, maar des te meer op de hollywood-factoren.


Het is volgens de NOS en VARA bekend, ja.


kut toch gehapt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-01-2004 17:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zal wel meevallen. Hoe lang kan die gast nog president blijven?, nog een jaar of 4/5? Om zulke ''plannen'' uit te voeren heeft nasa wel wat meer tijd nodig.
Over tien jaar mensen op mars; Dan is Bush al lang geen president meer en dat komt ook nog lang niet in de buurt van een basis op een ander hemellichaam.


Nee, hij kan maar 1 keer herkozen worden, dus nog maar maximaal 4 jaar erbij.
Wat ik bedoelde was dat hij dan de president zal zijn die het plan lanceerde. Net als Kennedy met de eerste mens op de maan.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-01-2004 17:19 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 16:38 schreef Chelman het volgende:
Hier spreek je jezelf tegen....


eh, hoezo?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-01-2004 17:36 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

gaat dit nou over mars of over die luie dikke americaan in da witte zolderhuis?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 11-01-2004 17:46 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 17:36 schreef bas_bin_laden het volgende:
gaat dit nou over mars of over die luie dikke americaan in da witte zolderhuis?



Ik denk de wens van menigeen om die luis van een yank naar Mars te schieten


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-01-2004 17:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Tja, mischien is er nog een probleem voor kolonisatie.
Elk leven onstaat hier naar de omstandigheden van deze planeet. Een andere planeet hoeveel ook lijkend op aarde kan door een andere ontstaansgeschiedenis, biologische soorten, virussen e.d. dodelijk zijn voor leven wat er buiten is ontstaan..
Zoals elke vingerafdruk uniek is, kan ook elke planeet mischien alleen het leven herbergen die er ontstaan is. Kan wetenschappelijk ook decenia duren voor zo'n probleem is opgelost. Moeten we niet alleen terra-forming doen, maar ook mensen genetisch aanpassen.. kortom, eenmaal op pad en no way back..


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-01-2004 17:49 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

maar een ééncellige als George Bush moet zich wel kunnen aanpassen aan de rode planeet..


Een kleine snol zit zo vol.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-01-2004 18:27 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-01-2004 18:54 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ik vind het cool als er mensen op een andere planeet gaan leven,

Als de mensheid wilt overleven moeten we daar toch naartoe gaan..

Over een paar hondert jaar zijn de grondstoffen op aarde gewoon op!
En dan kunnen we mooi vanaf de maan en mars importeren!

Vind ik wel een cool idee eigenlijk


"Sehnsucht"


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-01-2004 19:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 18:54 schreef Rammsteiner het volgende:
Over een paar hondert jaar zijn de grondstoffen op aarde gewoon op!
En dan kunnen we mooi vanaf de maan en mars importeren!

Vind ik wel een cool idee eigenlijk


Maar dan zou je het wel naar de aarde moeten vervoeren
Het transport van deze grondstoffen zou niet bepaald rendabel zijn lijkt me.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-01-2004 15:39 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 11 januari 2004 17:46 schreef Stormblast het volgende:
Ik denk de wens van menigeen om die luis van een yank naar Mars te schieten


goed idee


yo yo wassup nigga bitches in da house


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-01-2004 21:07 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Vanwaar het hardnekkige idee dat het heen en weer transporteren van grondstoffen niet rendabel zou zijn? Je hoeft niet perse steeds tot op de aarde te landen en op te stijgen hoor.

Ga naar de maan, maak een blok grondstoffen aan van voor mijn part 50x50x50 m, pleur er wat V2O5 of ander hittebestendig coatinkje overheen, katapulteer dat voor mijn part hydrolisch richting aarde, koppel het aan een geschikt voortuig die nog wat kan sturen.

Al buiten de dampkring laat je het los en zorg dat het ergens in de oceaan pleurt. Je gaat terug voor een volgend blok grondstoffen met je ruimtescheepje.

Voordat er slimmerikken komen: uiteraard vind je het blok grondstof makkelijk terug omdat er een zender in zet en het is voorzien van 3000 haken zodat je het makkelijk op kan takelen.


Follow the freezing moon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 21:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 21:07 schreef Freduk het volgende:
Vanwaar het hardnekkige idee dat het heen en weer transporteren van grondstoffen niet rendabel zou zijn? Je hoeft niet perse steeds tot op de aarde te landen en op te stijgen hoor.

En hoeveel energie kost dat winnen, transporteren, samenvoegen, katapulteren, lokaliseren, optakelen en wederom transporteren dan precies in verhouding tot de opgeleverde grondstoffen?

Ik denk dat het uiteindelijk een stuk rendabeler is om met een paar satelieten met zonnepanelen extra zonne-energie in te winnen, met microgolven naar de aarde te sturen en de energie hier te benutten om met de afvalstoffen die we hebben weer nieuwe grondstoffen te produceren. Maar da's vergezocht


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-01-2004 21:44 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:40 schreef helmet het volgende:
En hoeveel energie kost dat winnen, transporteren, samenvoegen, katapulteren, lokaliseren, optakelen en wederom transporteren dan precies in verhouding tot de opgeleverde grondstoffen?

Ik denk dat het uiteindelijk een stuk rendabeler is om met een paar satelieten met zonnepanelen extra zonne-energie in te winnen, met microgolven naar de aarde te sturen en de energie hier te benutten om met de afvalstoffen die we hebben weer nieuwe grondstoffen te produceren. Maar da's vergezocht

Wat vergezocht


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-01-2004 21:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Hahahaha!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2004 21:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ooohhaaa.. tering..


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-01-2004 22:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Maar de vraag is natuurlijk zitten de grondstoffen die we zoeken wel op mars of de maan en hoe gaan we dat transporteren. Als iemand van nasa ooit zal zeggen dat ze er olie of gas vandaan kunnen halen maken ze em voor gek uit. Maar waar gaan we de energie vandaan halen om een spaceshuttle ter groote van een ijzererstschip naar de maan en weer terug laten gaan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen