|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat zei ik toch al? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Je onderbouwt het alleen niet. Afstand doet er in de ruimte niet zoveel toe omdat de wrijving nihil is. Die theorie over die microwaves geeft aan dat je simcity2000 hebt gespeeld. Chapeau. Een zonnecel moet op aarde al 5 jaar draaien om de energie die erin gepropt is om hem te maken terug te verdienen. Als je hem de ruimte in schiet, gooi daar dan nog maar een factor 500 tegenaan. Dus nee, lijkt me geen goed plan. Winter is coming |
|
quote: Een groot ruimteschip de ruimte doorkrijgen is niet zo moeilijk, er is daar toch geen luchtwrijving. Alleen is er zoveel energie nodig om zon schip van de aarde of van de maan los te krijgen dat ik het me afvraag of dat wel op te wekken is. Zonder natuurlijke eneriebronnen, en daarmee bedoel ik ook waterstof en uranium te gebruiken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ten eerste is de wrijving niet nihil, helaas.. maar goed, wel flink verwaarloosbaar. De energiekosten zitten 'm ook niet in het afleggen van die enorme afstand, maar het ontsnappen van de zwaartekracht van de twee planeten (heen en terug) en het afremmen voor 'impact' of landing. quote:Eh, SC2000 heb ik nauwelijks gespeeld hoor.. het is een bestaande theorie op basis van bestaande technologie. Alleen op een dergelijke schaal implementeren is natuurlijk complete scifi. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja klopt maar om dat opstijgen van de aarde te voorkomen had ik dus een post of 6 geleden al een theorietje: quote: Dat loskomen van de maan kost ook niet zoveel moeite, zoals jij vast wel weet is de valversnelling daar maar 1,2 m/s^2 ofzo, en het zwaartekrachtveld van de maan is ook vrij klein. Als je iets met 50 per uur wegschiet komt t vast wel los=schatting maar kan je narekenen. Winter is coming |
|
quote:Ja, loskomen is een ding, maar je wil ook niet dat het nog 100 jaar onderweg is I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zoals ik eerder in dit topic zei, lijkt me logischer om de grondstoffen (als ze er al zijn) vanaf de maan te gebruiken om van daaruit naar mars te gaan. Inderdaad, de energie die het kost om grote blokken naar de aarde te schieten zou niet opwegen tegen het uiteindelijke beetje energie wat je er op aarde mee zou produceren. Daarbij, al zou je die blokken massaal naar de aarde schieten blijft het een druppel op een gloeiende plaat qua energie-probleem hier. Ik denk dat wij heel goed op aarde zelf ons energieprobleem kunnen oplossen met nieuwe technieken (betere zonnepanelen, water, wind etc.). www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het bewijs is er!!!Er is water geweest op mars!!Er is namelijk een kuil gevonden met daarin een bord;verboden te vissen spelfout weggehaald... |
|
quote: En zo zie je maar wat met zo'n planeet gebeurd als men toch gewoon doorgaat... |
|
quote: en dan... joepie dr hebben ooit honderden jaren geleden n paar bacterien geleefd, zijn we dan allemaal helemaal blij? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ja, ik wel want dan komen de meeste ideeen over god en geloven enzo op de spreekwoordelijke helling te staan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: en ben jij allemaal? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: En de wat is hier voor jou voordelig aan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tegenwoordig kan waterstof ook als brandstof voor motoren gebruikt worden ,misschien zal de toepassing hiervan zich uitbreiden , en ruimteschepen kan je altijd net zo dicht bij de zon laten staan als wenselijk is ( bijvoorbeeld voor energieopwekking, en vervolgens transport energie in de vorm van waterstof ) , misschien is de energiekwestie in de toekomst minder een beperking dan nu het geval is . Blijft wel gevaarlijk in het begin , mensen op andere planeten en manen . |
|
quote: Het grootste probleem is de afstand, je zal genoeg snelheid moeten zien te ontwikkelen om het in een acceptabele periode te kunnen afleggen. 6 maanden is natuurlijk van de gekken. Daarbij komt nog kijken dat je flink wat energie mee moet nemen om jezelf weer van de mars aantrekking te ontdoen, zoals je al zei. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel tientallen jaren gaat duren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik wordt er strontziek van dat gelovige mensen hetgeen waar ze in geloven uitdragen alsof het de waarheid is Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: voor hun is dat het ook anders zijn ze nie gelovig, en uitdragen naar jou?.... denk je echt dat een jehova getuigen op een metalhead afstapt :S yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Jij draagt toch ook bepaalde dingen uit waarin je gelooft? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wordt Mars een christelijke kolonie dan? Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Weet je dat jij nou net zo hard probeert te bewijzen dat die dingen niet waar zouden zijn, als dat de mensen aan wie jij een hekel schijnt te hebben, proberen te bewijzen dat ze wel waar zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: idd KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: owned yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Als ik gelovig zou zijn zou leven op andere planeten alleen maar de almacht van god meer aantonen lijkt me. |
|
quote: ik ben gelovig maar er staat niks over in de bijbel... dus lijkt me het onwaarschijnlijk dat als ik in het goeie geloof mijn god da heeft gemaakt... dus dat ik er dan mschien wel naast zit yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |