IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : De landing op Mars Vorige pagina | Volgende pagina
Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 10:29 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:27 schreef campske666 het volgende:
Als Maria maagd was, waar komt Jezus dan vandaan?

Misschien een in de steek gelaten kind van een romeinenhoer dat na een verdrinkingspoging weer boven kwam drijven.
Dat moment van zuurstoftekort plus die klap van de molen hebben heel wat in hem losgemaakt.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 10:29 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 25 maart 2004 9:58 schreef Elfensteen het volgende:
Nee vast, toen er zogenaamd buitenaards leven landde in Roswell waren de mensen ook niet in opschudding, de media hield ook zijn mond en van het relatief kleine stadje is ook geen winst getrokken d.m.v. "Alien merchandising"...sure...droom verder jochie.

@ Nameless Shadow
ja maar er woont niemand op mars die ff toeristen naar zn huis trekt om brute winst te maken, en denk je echt dat het jou leven zal beinvloeden?


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:29 schreef Grom het volgende:
Misschien een in de steek gelaten kind van een romeinenhoer dat na een verdrinkingspoging weer boven kwam drijven.
Dat moment van zuurstoftekort plus die klap van de molen hebben heel wat in hem losgemaakt.



Kijk, dat noem ik nu eens een goede verklaring, en veel fijner om te lezen dan de bijbel


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 10:54 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

inteligent hoor


yo yo wassup nigga bitches in da house


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 10:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:29 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja maar er woont niemand op mars die ff toeristen naar zn huis trekt om brute winst te maken, en denk je echt dat het jou leven zal beinvloeden?
Hoezo nu "naar z'n huis trekt"? Misschien komen ze wel hier!

En ja, dat zou invloed hebben op ieders leven, hun technologie zou dan namelijk beter zijn dan wat we hier hebben.

Intelligent hoor


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 10:57 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:54 schreef bas_bin_laden het volgende:
inteligent hoor

...zegt het figuur dat zich naar een terrorist noemt en van "grunte enzo " zijn hobby heeft gemaakt.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 11:01 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 10:56 schreef Elfensteen het volgende:
Hoezo nu "naar z'n huis trekt"? Misschien komen ze wel hier!

En ja, dat zou invloed hebben op ieders leven, hun technologie zou dan namelijk beter zijn dan wat we hier hebben.

Intelligent hoor


'k Vermoed nou niet meteen dat er ZO'N intelligent leven op Mars rondloopt...
Maar mochten we dat tegenkomen... Tja, dan word het lastig voor sommige christenen (mens, de kroon op de schepping enzo...)



adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 25-03-2004 11:03 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Ze spelen dan ook waarschijnlijk meer hoogstaande metal dan bij ons.


Uit liefde voor ZM.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 11:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:01 schreef Nameless shadow het volgende:
'k Vermoed nou niet meteen dat er ZO'N intelligent leven op Mars rondloopt...
Maar mochten we dat tegenkomen... Tja, dan word het lastig voor sommige christenen (mens, de kroon op de schepping enzo...)
Hehe, verwacht ik ook niet, maar stel dat het bestaat, dan zouden ze zowiezo een stuk intelligenter zijn dan ons! (IMHO) zijn het waarschijnlijk bacterien die ze op Mars zullen aantreffen, niet boeiend, behalve als het een ziekte is.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 11:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:04 schreef Elfensteen het volgende:
Hehe, verwacht ik ook niet, maar stel dat het bestaat, dan zouden ze zowiezo een stuk intelligenter zijn dan ons! (IMHO) zijn het waarschijnlijk bacterien die ze op Mars zullen aantreffen, niet boeiend, behalve als het een ziekte is.


Of een soort bacterie die alleen kristenen en moslims aantast


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 25-03-2004 11:05 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:05 schreef campske666 het volgende:
Of een soort bacterie die alleen kristenen en moslims aantast

Of enkel astronauten.


Uit liefde voor ZM.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 25-03-2004 11:06 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 25 maart 2004 10:56 schreef Elfensteen het volgende:
Hoezo nu "naar z'n huis trekt"? Misschien komen ze wel hier!

En ja, dat zou invloed hebben op ieders leven, hun technologie zou dan namelijk beter zijn dan wat we hier hebben.

Intelligent hoor
haha intelegentie? dan zouden we ze allang ontdekt hebben :S


yo yo wassup nigga bitches in da house


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 11:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:06 schreef bas_bin_laden het volgende:
haha intelegentie? dan zouden we ze allang ontdekt hebben :S
Als iedereen zou denken als jou niet...nee.

Overigens is de kans groter dat ze ons vinden.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 11:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Is er dan leven mogelijk op mars, zo droog en atmosfeer loos, en (denk ik) zeer fucking koud ?
En als dat zo was, zou er dan niks op de foto's verschenen zijn dat dit zou aanduiden ?


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 11:10 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 11:07 schreef Elfensteen het volgende:
Als iedereen zou denken als jou niet...nee.

Overigens is de kans groter dat ze ons vinden.


Met de huidige stand van zaken betreft de ruimtevaart wel, idd. Of ze zouden op een ander gebied verder ontwikkelt moeten zijn natuurlijk... Zou ook tof zijn...



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 11:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@Campske: Misschien is het leven op Mars dichterbij de kern van de planeet...dan zou je niks zien op foto's. Maar dat is pure speculatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-03-2004 11:11]


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 11:11 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:07 schreef Elfensteen het volgende:
Als iedereen zou denken als jou niet...nee.

Overigens is de kans groter dat ze ons vinden.

Ze hebben ons allang gevonden man, tenminste als je de posts hier zo leest denk je dat al snel.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2004 11:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:10 schreef Nameless shadow het volgende:
Met de huidige stand van zaken betreft de ruimtevaart wel, idd. Of ze zouden op een ander gebied verder ontwikkelt moeten zijn natuurlijk... Zou ook tof zijn...
Bingo


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 11:12 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 11:10 schreef campske666 het volgende:
Is er dan leven mogelijk op mars, zo droog en atmosfeer loos, en (denk ik) zeer fucking koud ?
En als dat zo was, zou er dan niks op de foto's verschenen zijn dat dit zou aanduiden ?


Heel diep in de oceaan waar het volgens mij ook koud is en waar geen licht komt zijn ook miniscule wezentjes gevonden... Groot leven zou volgens mij idd allang op de foto gezet zijn als het er is... Of het zou dieper moeten zitten, zoals Elfensteen zegt. Maar miniscule levensvormen zijn voor de wetenschap ook al heel interessant

[Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-03-2004 11:14]



campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 11:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:12 schreef Nameless shadow het volgende:
Heel diep in de oceaan waar het volgens mij ook koud is en waar geen licht komt zijn ook miniscule wezentjes gevonden... Groot leven zou volgens mij idd allang op de foto gezet zijn als het er is... Of het zou dieper moeten zitten, zoals Elfensteen zegt. Maar miniscule levensvormen zijn voor de wetenschap ook al heel interessant


Ja, zeer interessant, maar niet echt een grote kans dat mars-pantoffeldiertjes in ruimteschepen hier koeien komen proben natuurlijk...


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 11:18 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 11:16 schreef campske666 het volgende:
Ja, zeer interessant, maar niet echt een grote kans dat mars-pantoffeldiertjes in ruimteschepen hier koeien komen proben natuurlijk...




Nee, lijkt me ook niet...



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-03-2004 12:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

wat alle ontwikkelingen betreft is het best wel jammer dat we waarschijnlijk allemaal al dood zijn voordat heen en weer reizen etc. eenvoudig is.


then again, het is ook wel extreem tof om al deze ontdekkingen mee te maken...




Bruce Banner


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 12:21 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 12:16 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
wat alle ontwikkelingen betreft is het best wel jammer dat we waarschijnlijk allemaal al dood zijn voordat heen en weer reizen etc. eenvoudig is.


then again, het is ook wel extreem tof om al deze ontdekkingen mee te maken...



You never know, maar waarschijnlijk duurt het nog ff idd..



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-03-2004 12:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:12 schreef Nameless shadow het volgende:
Heel diep in de oceaan waar het volgens mij ook koud is en waar geen licht komt zijn ook miniscule wezentjes gevonden... Groot leven zou volgens mij idd allang op de foto gezet zijn als het er is... Of het zou dieper moeten zitten, zoals Elfensteen zegt. Maar miniscule levensvormen zijn voor de wetenschap ook al heel interessant
Daar zit ook 'groot' leven waarschijnlijk maarja het is een beetje moeilijk bijomen nog met de technologie van tegenwoordig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 12:33 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 maart 2004 12:23 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit ook 'groot' leven waarschijnlijk maarja het is een beetje moeilijk bijomen nog met de technologie van tegenwoordig.


Ohw, dat wist ik niet... Was een keer een docu van de BBC over dat ze weer eens een stukje dieper gingen, en allerlei nieuwe soorten vonden enzo...
Maar mijn punt was dat er, ook zonder dat het allemaal lekkere omstandigheden zijn, toch leven kan bestaan... En diep in de oceaan is het niet echt prettig vertoeven, lijkt me...



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen