|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja maar er woont niemand op mars die ff toeristen naar zn huis trekt om brute winst te maken, en denk je echt dat het jou leven zal beinvloeden? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Kijk, dat noem ik nu eens een goede verklaring, en veel fijner om te lezen dan de bijbel |
|
inteligent hoor yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Hoezo nu "naar z'n huis trekt"? Misschien komen ze wel hier! En ja, dat zou invloed hebben op ieders leven, hun technologie zou dan namelijk beter zijn dan wat we hier hebben. Intelligent hoor |
|
quote: ...zegt het figuur dat zich naar een terrorist noemt en van "grunte enzo " zijn hobby heeft gemaakt. |
|
quote: 'k Vermoed nou niet meteen dat er ZO'N intelligent leven op Mars rondloopt... Maar mochten we dat tegenkomen... Tja, dan word het lastig voor sommige christenen (mens, de kroon op de schepping enzo...) |
|
Ze spelen dan ook waarschijnlijk meer hoogstaande metal dan bij ons. Uit liefde voor ZM. |
|
quote:Hehe, verwacht ik ook niet, maar stel dat het bestaat, dan zouden ze zowiezo een stuk intelligenter zijn dan ons! (IMHO) zijn het waarschijnlijk bacterien die ze op Mars zullen aantreffen, niet boeiend, behalve als het een ziekte is. |
|
quote: Of een soort bacterie die alleen kristenen en moslims aantast |
|
quote: Of enkel astronauten. Uit liefde voor ZM. |
|
quote:haha intelegentie? dan zouden we ze allang ontdekt hebben :S yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Als iedereen zou denken als jou niet...nee. Overigens is de kans groter dat ze ons vinden. |
|
Is er dan leven mogelijk op mars, zo droog en atmosfeer loos, en (denk ik) zeer fucking koud ? En als dat zo was, zou er dan niks op de foto's verschenen zijn dat dit zou aanduiden ? |
|
quote: Met de huidige stand van zaken betreft de ruimtevaart wel, idd. Of ze zouden op een ander gebied verder ontwikkelt moeten zijn natuurlijk... Zou ook tof zijn... |
|
@Campske: Misschien is het leven op Mars dichterbij de kern van de planeet...dan zou je niks zien op foto's. Maar dat is pure speculatie. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-03-2004 11:11] |
|
quote: Ze hebben ons allang gevonden man, tenminste als je de posts hier zo leest denk je dat al snel. |
|
quote:Bingo |
|
quote: Heel diep in de oceaan waar het volgens mij ook koud is en waar geen licht komt zijn ook miniscule wezentjes gevonden... Groot leven zou volgens mij idd allang op de foto gezet zijn als het er is... Of het zou dieper moeten zitten, zoals Elfensteen zegt. Maar miniscule levensvormen zijn voor de wetenschap ook al heel interessant [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-03-2004 11:14] |
|
quote: Ja, zeer interessant, maar niet echt een grote kans dat mars-pantoffeldiertjes in ruimteschepen hier koeien komen proben natuurlijk... |
|
quote: Nee, lijkt me ook niet... |
|
wat alle ontwikkelingen betreft is het best wel jammer dat we waarschijnlijk allemaal al dood zijn voordat heen en weer reizen etc. eenvoudig is. then again, het is ook wel extreem tof om al deze ontdekkingen mee te maken... Bruce Banner |
|
quote: You never know, maar waarschijnlijk duurt het nog ff idd.. |
|
quote:Daar zit ook 'groot' leven waarschijnlijk maarja het is een beetje moeilijk bijomen nog met de technologie van tegenwoordig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ohw, dat wist ik niet... Was een keer een docu van de BBC over dat ze weer eens een stukje dieper gingen, en allerlei nieuwe soorten vonden enzo... Maar mijn punt was dat er, ook zonder dat het allemaal lekkere omstandigheden zijn, toch leven kan bestaan... En diep in de oceaan is het niet echt prettig vertoeven, lijkt me... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |