|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken het van jaren geleden ja. Missvhien heb ik het kranten stukje nog ergens. Is daar inmiddels al meer over bekend? Ik denk zelf dat het erosie is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ze moeten natuurlijk wel veel wegen anders vliegen ze de ruimte in met die enorme escape velocity Dus zullen wel reuzen geweest zijn ja |
|
Wat ook uitmaakt is hoe snel de planeet rond zijn as draait, daardoor krijg je een soort slinger effect. Als voorbeeld, op de evenaar is die slinger effect groter en weeg je dus minder dan op een pool. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ligt er ook aan hoe groot de Pool is. Als je op een Pool van 1,50 zit is die slingern kleiner dan wanneer je op een Pool van 2 meter zit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hoe groot is Chelman btw ? |
|
quote:in alles zit een kern van waarheid yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dat is niet waar |
|
quote:toch wel, denk je nu echt dat dr n paar miljard mensen iets geloven waar niks in zit? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: nou joh campske er zit heus wel wat in, als je de bijbel verbrand zit er genoeg energie in om een hamburger mee te verwarmen maar dat je toch wel een beetje lief tegen elkaar moet doen klopt ook, stelen is ook niet lief, en doden ook niet. maar je moet er geen zinloze verhaaltjes omheen hangen aan het gedrag van de mensen gezien heeft god volgens jullie de mensen verlaten maar waarom onstaan er dan steeds nieuwe soorten? als dat vanzelf komt dan is god dus nooit nodig geweest maar goed ik dwaal volgens mij een beetje af is de schokkende ondekking die nasa om politieke rellen te voorkomen niet wou vijgeven, al vrijgegeven? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hadden ze nu alweer wat gevonden daaro? Ik zat namelijk te eten vanavond en toen hoorde ik er iets over maar ik kon het niet goed verstaan omdat er iemand naast me erdoorheen aan het kleppen was en toen ik naar de tv liep om te kijken was het alweer afgelopen godverdomme. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dat is hierzo iets terug te lezen volgens mij was er bewijs voor een ondiepe zee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:en wat is daar zo erg aan? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Is niet erg, wel 'schokkend' voor sommige tere zieltjes die nog altijd dachten dat aarde de enige levende wezens bevat... Water is nl een vrij belangrijk ingredient voor leven... Wetenschappers denken al heel lang dat er leven buiten aarde is, maar dan kunnen ze het misschien binnenkort bewijzen. |
|
quote:water mag dan een "ingredient"voor leven zijn maar water betekend niet leven yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:d00d...hou nou eens gewoon je hooooooooofd! |
|
Als je het totale (geschatte) aantal planenten bekijkt is de kans heeeeel erg klein dat de Aarde de enige bewoonde planeet is. |
|
quote: Ik zei ook "dan kunnen ze het MISSCHIEN binnenkort bewijzen". Ik zei niet dat het dat bewees.... quote: |
|
quote:nou ik denk nou niet dat het groote invloed heeft op ons dagelijks leven yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Ja, inderdaad. En als ze dus leven vinden, is de kans nul... En we willen alles zeker weten... @ bas_bin_laden [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-03-2004 9:53] |
|
quote:Nee vast, toen er zogenaamd buitenaards leven landde in Roswell waren de mensen ook niet in opschudding, de media hield ook zijn mond en van het relatief kleine stadje is ook geen winst getrokken d.m.v. "Alien merchandising"...sure...droom verder jochie. @ Nameless Shadow |
|
quote: Nee hoor, Maria was echt een heilige maagd, en Jezus is echt de zoon van God. Maar, voor die miljoenen joden is dat dan weer niet waar, en voor die miljoenen moslims... Maar voor die Miljoenen hindus boeit dat allemaal geen reet. Wat is je punt eigenlijk ? En besef je wel dat dit lelijk off-topic is ? |
|
Het kan wel dat Maria maagd was omdat ze zo lelijk was en Jezus een flinke klap van de molen heeft gekregen. Hier zijn dan allemaal jolige verhaaltjes omheen verzonnen. |
|
quote: Als Maria maagd was, waar komt Jezus dan vandaan? |
|
quote:lees de bijbel yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |