|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is je geraje, sukkel Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote:kan wel wat goeie concerten gebruiken! |
|
Het zaaltje van de Gloppe is erg ok! Staat ook gauw vol, wat de sfeer altijd wel ten goede komt. Deathwish, doe jij daar (Gloppe) ook de boekingen? Zo, ja: laat even weten hoe ik je kan bereiken. Zo niet: weet je wie dat regelt? |
|
quote: Ja,dat snap ik idd ook niet.iedereen loopt hier(in friesland dus..)te jammeren en te kankeren en te zeiken dat er nooit wat in de buurt speelt,en dan is er es een leuk festival met echt voor iedereen iets,en dan komt er niemand opdagen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Als het om metal gaat wel ja: w.meetsma@chello.nl |
|
quote: Precies, en dat is echt niet de enige keer dat dit voorkomt!! Daarom probeer ik me nu meer te richten op de kleinere dingen, zodat je niet elke keer verlies draait en het toch heel gezellig kan houden. |
|
quote: Dat is idd helaas de grote arrogantie van de Vera. Aan de andere kant het is echter niet zo handig om een package 2 dagen achterelkaar te laten spelen in zalen die zeer dicht bijelkaar liggen. quote: Bij het concert van ons (Grinroth) kwamen ook idd niet veel mensen opdagen. Zeker geen metals. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 18-01-2004 19:42] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
probleem van de gloppe mukkes en zalen schaaf en vooral Kiehool!!! is dat het totaal niet gepromoot word!! hooguit eens een poster aan de deur maar meer ook niet! wel logisch dat er gien harses op af komt! vandaag speelden er wat bandjes in de gloppe (metalcore) ik en 3 vrienden van waren de fucking enige daaro!!!!we liepen er toevallig langs en zagen dat er wat speelden anders wisten wij het ook niet en had er helemaal geen harses geweest Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, maar nu metal in Friesland ligt helemaal niet goed hier, dat had ik dus niet anders verwacht. Ik wist dat die bands daar speelden maar dat stond dan ook alleen maar op de gloppe site vermeld en dus was dat echt wel heel erg slechte promotie. Verder vind ik de promotie van veel dingen die er gedaan worden ook niet super (neem kiehool of bolwerk, dat moet je gewoon op internet achterkomen o.i.d.). Ik verspreid mijn posters standaard door heel Leeuwarden, maar of dat veel helpt weet ik niet. Ik vind aan de andere kant nou ook wel weer dat de meeste metalheads wel weten wat waar en wanneer te doen is, is het niet via internet dan wel via mond op mond reclame. |
|
quote: 1 . Het was op een zondag (kater e.d.) 2 . Niemand kent die band. Was dus te verwachten. |
|
Zo, de poster: |
|
hell yeah.. lekker beuken Striem'n op de pokkel 1227 |
|
en wietze neuken. No meat is sweater |
|
lekker in z'n poepertje stampen Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: WIST HET WEL!!! Die kogels van afgelopen weekeinde waren geen incident!!! JE VINDT HET GEWOON LEKKER!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Hahaha, jij hebt ook een zwak voor kleine jongetjes, toch kakker? |
|
quote: NEEE!!! Nu verward u mij met de heer Harry!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
dat is inderdaad een klein viespeukje Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: PRECIES!!! En zo is't maar net meneer FearSome Promotions (thanks ranzige "gadverdegadver" roel) Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Wij hebben een bericht voor u: Roel en kakker: Bek hold'n [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 30-01-2004 3:12] |
|
quote: Wat nou bek hold'n?? Pas moar op mien jong want ans zold'n we die de folgende keer in de bek mieg'n. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Hahah, die reply was gisternacht met die lange. |
|
ik geel je in je giecheltje deathpisj Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Deze mag wel even weer omhoog. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |