|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
en hoe weet jij zo zeker dat ik dat gedicht niet zelf heb geschreven? No meat is sweater |
|
Jij denkt alleen maar aan sex, dan kan je niet zo'n gedicht schrijven. Will there ever be a better icon than myself? |
|
tuurlijk wel, dat gedicht heb ik geschreven zodat ik de vuige liefde met je kan bedrijven... No meat is sweater |
|
Ik geloof er niks van, aangezien je normaal zulk soort gedichten schrijft: 's avonds laat,na het kijken van lingo denk ik soms ,'ik heb zin in bingo' mijn hond kijkt me dan lief aan en likt mijn piemel rustug aan en als ik dan begin te spuiten vliegt het allemaal op de ruiten ik ruim het dan netjes op en aai m'n hond eens over z’n kop Will there ever be a better icon than myself? |
|
dit zeg je allemaal wel, maar ondertussen glibber je van de stoel af van pieter zijn gedichten... Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Nee, mijn stoel is bekleed met ruwe stof, glibber je niet zo makkelijk van af. Will there ever be a better icon than myself? |
|
dat zegt totaal niks, karin. ik hoef mijn hond niet eerst het hof te maken met bloemen en lieve gedichtjes als ik haar wil bestijgen. nu is dit wel het geval, dus zijn de gedichten een stuk liefdevoller ps. als je mijn gedichten ergens neerzet, schrijf ze dan goed. No meat is sweater |
|
quote: Sorry dat ik je moet teleurstellen Pieter, maar ik heb ze gewoon gekopieerd, dus wie heeft die fouten gemaakt? Will there ever be a better icon than myself? |
|
je had op z'n minst even de moeite kunnen nemen om de fouten te verbeteren, net deinsde je er ook niet voor terug om mij op m'n fouten te wijzen. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 25-02-2004 22:16] No meat is sweater |
|
De moeite kunnen ? Dat is geen goede zin, mijn liefste Will there ever be a better icon than myself? |
|
is 't je nu naar de zin schatteboutje? No meat is sweater |
|
De moeite kunnen NEMEN Will there ever be a better icon than myself? |
|
en waag het niet om nu nog eens te gaan zeuren over vroegtijdige ejaculaties No meat is sweater |
|
In de Nederlandse taal is het gebruikelijk hoofdletters te gebruiken. Will there ever be a better icon than myself? |
|
En voor die vroegtijdige ejaculaties moet je voortaan bij je hond zijn, aangezien je het nu wel kan vergeten ooit nog met mij het bed o.i.d. te delen. Will there ever be a better icon than myself? |
|
Mooi, ik werd toch al schijtziek van dat gekanker van je. No meat is sweater |
|
Echt goed, dat nieuwe modbeleid Ben overigens niet aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-02-2004 22:21] |
|
Verder ben je wel lief hoor ! Will there ever be a better icon than myself? |
|
ja, ik mag jou ook wel... No meat is sweater |
|
Slowchat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |