|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Rot toch op man!!! Friesche roots??? Vanwege die mongool van Striid zeker?? De rest v/d band komt uit een veel interessanter deel van dit kut land. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Je begrijpt er ook weer helemaal niks van heh. Will there ever be a better icon than myself? |
|
nou, blijkbaar niet.... No meat is sweater |
|
quote: Hahaha, heerlijk. Maar zonder die debiel was er dan wel weer geen muziek zeg maar. |
|
quote: Maar ik hou zoveel van je, betekend het dan allemaal niks voor jou? Will there ever be a better icon than myself? |
|
http://www.vampire-magazine.com/concertreviews.asp?id=106 Hier dus de link naar de review van dit gebeuren. |
|
quote: ja, als je het even duidelijk maakt wat je precies wilt No meat is sweater |
|
Jij weet donders goed wat ik wil Will there ever be a better icon than myself? |
|
harde sex? veel bier? No meat is sweater |
|
We hebben het er toch over wat IK wil, niet wat jij wil. Als je nou eens begint met een bloemetje voor me plukken, dat vind ik altijd zo romantisch Will there ever be a better icon than myself? |
|
bloemetje? romantiek? als ik er maar wat voor terugkrijg.... No meat is sweater |
|
Een mooi gedicht zou ook wel op z'n plaats zijn. Will there ever be a better icon than myself? |
|
rozen zijn rood viooltjes zijn blauw keihard sexen, doe ik hopelijk alleen nog maar met jou. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 25-02-2004 21:39] No meat is sweater |
|
Waar blijft m'n bloemetje ? Rozen en viooltjes heb je overigens ook in andere kleuren, dus ik verwacht een beter gedicht. [Dit bericht is gewijzigd door Karin op 25-02-2004 21:36] Will there ever be a better icon than myself? |
|
No meat is sweater |
|
Die heb je mooi geplukt ! Will there ever be a better icon than myself? |
|
Jou zachte manieren Die mij zo plezieren Jou tedere woorden Woorden die ik nog nooit met zoveel gevoel hoorde Jou luisterend oor... zonder te bemoeien Door die steun... kracht in me voelen groeien Jou hartstocht... totale overgave... Liefde en passie waar ik me aan kan laven Deze fluisteringen van mijn hart Zijn voor jou... mijn lieve schat No meat is sweater |
|
quote: JouW hartstocht En van wie heb je dit gejat ? Will there ever be a better icon than myself? |
|
gejat? niks ervan, dit komt uit de diepste van mijn hart! No meat is sweater |
|
Zielig zit hij daar alleen, hij is al heel ver heen. Zijn naam is Infaustus, en zijn hoofd zit vol pus. Zijn obsessie's zijn computerspelletjes en internet, want met die dingen heeft hij altijd veel pret. Hij kan alleen maar praten over computers en startrek, net zolang totdat je denkt: "He verdomd, dat is wel heel erg gek." Als je dat denkt dan klopt dat wel, want in het informaticalokaal is ie soms net een gezwel. Hij komt altijd terug en er is niks aan te doen, daar staat ie als een computernerd in zijn schoen! Dit gedicht is toch veel mooier, neem een voorbeeld aan mij lieve schat. Will there ever be a better icon than myself? |
|
hmm dit slaat meer op styhn..... Striem'n op de pokkel 1227 |
|
guttegut, een gedicht kopieren+plakken en de naam erin veranderen kan iedere mongool. vergeet het maar karin, jij komt er bij mij niet meer in (of ik bij jou, 't is maar net hoe je er tegen aan kijkt) No meat is sweater |
|
quote: Hahaha, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Will there ever be a better icon than myself? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |