|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat mij betreft ook wel, ja.. 11.45: restate my assumptions |
|
Al een beetje zin in? |
|
jawol hopelijk komt dr een harses op af ..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
denk eigenlijk dat het best druk wordt.. Will there ever be a better icon than myself? |
|
komt niet vaak voor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zal nu dus ook wel niet gebeuren Striem'n op de pokkel 1227 |
|
|
|
quote: hmm ja als die lui van het waldrock forum ook echt allemaal komen kan het nog wel eens druk worden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja volgens mij komen er wel aardig wat lui.. niet miepen, gewoon komen en bierzuipen! 11.45: restate my assumptions |
|
Als ik op alle e-mails mag afgaan dan wordt het zaterdag erg druk! Vorig jaar was het trouwens ook druk met Gronibard (22 febr. 2003) en deze zomer met Stoma ook tegen de 100 man. Dus orion bezoekt gewoon de verkeerde optredens. |
|
hmm ben bijna in elk concert in lwd wel aanwezig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dus ook bij Gronibard vorig jaar? Weet je precies hoe goede publiciteit aangepakt moet worden, daar ligt het hem gewoon aan bij al die andere debielen die wat op poten willen zetten. |
|
schop |
|
en Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Wie heeft de mooie foto van Toiletation in de leeuwarder huis aan huis gezien? |
|
hahahaha, jezus wat gay !!!!! Will there ever be a better icon than myself? |
|
ja, dat kun je die jongens ook niet kwalijk nemen... No meat is sweater |
|
Hahaha, en dik van bil gaat de avond presenteren. Kan het nog gayer? Gayniaal. |
|
quote: Goed zo Meetsma pak ze maar aan! Godver extreem bruut feegje dêr sa! Zie je zaterdag wel, krijg je je Large ook ff terug... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
dat belooft een avondje in het teken van vuige mannen-sex te worden Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Haha, had jij mooi opgeruimd in de gang? Hou dat blad maar, ik kijk er toch niet in. |
|
spiernaakt met een vinger in dien ass!!! 11.45: restate my assumptions |
|
Ja, is dat rob zijn functie? |
|
|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |