|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hopelijk word het drukker dan bij generation ..... met acient rites toen wa dr gien kop pijna (100/150 ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Haal Agathocles maar naar leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 22-02-2004 23:45] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: wtf the grind explosion niet ~! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:te druk met school Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Laat me raden... Slayer zeker??? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:Nee man, mijn eenmansband! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Vertel mij wat, daar ging ik mooi mee op mijn bek. |
|
quote: Dikke poep Wietze 11.45: restate my assumptions |
|
quote: graag gedaan ga je nog mee naar zyklon? |
|
Alhoewel geen metal, toch vet Vandaag bevestigd: 5 mei: FIVE HORSE JOHNSON In de gloppe natuurlijk. |
|
quote: ik zie het wel, ken zyklon niet zo goed... No meat is sweater |
|
Ga nou maar gewoon, niet altijd zo zeiken. Will there ever be a better icon than myself? |
|
bek houden godverdomme! No meat is sweater |
|
doe ff rustig he, GODVERDOMME ! Will there ever be a better icon than myself? |
|
doe nou godverdomme even normaal!! No meat is sweater |
|
Anders houd je je bek even? Will there ever be a better icon than myself? |
|
hou jij je bek eerst maar eens. No meat is sweater |
|
echte liefde |
|
ach, liefde... No meat is sweater |
|
doe mij maar een biertje Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehehehe No meat is sweater |
|
quote: spelen die oek slayer covers? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[quote]Op 22 februari 2004 23:41 schreef Deathwish het volgende: 16 April: Trimonium (Germany) Lugubre + t.b.a. Dat is maar ZEEEEEEER de vraag!!! Niet te voorbarig aub!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Had Lugubre niet een heel erg cult en heel erg evil covertje? Over hun Friesche roots. South of the Waddenzee of zo? Verplichte kost dus weer voor Orion, als ie dan tenminste is bijgekomen van 2 april. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |