|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Striem'n op de pokkel 1227 |
|
1. room no.13 2. methusalem 3. bezetan 4.intestterror publieksprijs: methusalem Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Het was een mooi feestje. |
|
ja. No meat is sweater |
|
quote: mmm, Daar voor bij het podium leek het er wel heel erg op he? Hoewel niet alle slachtoffers mannen waren geloof ik... Hopelijk hebben we een nieuwe trend gezet bij het metal-publiek. Waren we 4de? Ah fukk... Ja dat krijg je met die anale sex voor, tijdens en na de wedstrijd... De echte winnaar was trouwens de organisatie, meer dan 160 mensen in de zaal en gewoon een supergezellige avond, te gek! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hey Rob, speel je nog wel es airguitar? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
was zeer geslaagd ja! No meat is sweater |
|
he jum jum verdiet oek wegsopen of niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Er waren meer dan 200 in de zaal, robjelief. |
|
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jazeker, zaterdag nog, haha, maar er zat een bas in de weg en op 1 of andere manier heeft die bas wat tonen voortgebracht. Ze zouden toen in de Mukkes ook wat gaan organiseren met airguitar of suw. Maar dan ben ik uiteraard als professional van de partij! terug btw! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
lol Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Als dat zo is kom ik ook, collega en nog de groeten van Patrick trouwens [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 22-02-2004 23:36] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
wat wa dr nou in de mukkes na afloop, daar had die gay het over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe het was gezellig wanneer is er weer wat te doen in leeuwarden? |
|
altijd. nog bedankt voor den pils trouwens No meat is sweater |
|
quote: Nee, haha, zeker te veel zopen? Hij vertelde dat hij met zijn band in april in de mukkus speelt. De "Wim van Bil" band, hahaha. Ik kwam die knakker vorige week tegen in de kroeg en hij vertelde dat hij wle eens dingen presenteerde, zodoende vroeg ik hem voor de avond, om de GAYnialiteit nog wat te verhogen. |
|
quote: 2 april: Thy Withering Orchard Equilibrium Opeth achtige band zonder naam 16 april: Extreme Agression II Details worden nog bekend gemaakt. Als het dan weer zo storm loopt (200 mensen???) gaan we commercieel Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: 16 April: Trimonium (Germany) Lugubre + t.b.a. 11 Juni: DSK (France) Mortuary I.O.D. + t.b.a. En vanaf september gaan we echt los, met iedere maand metal. |
|
lol die vent staat toch altied achter de bank bij het bollehûske? meer foto's wel vaak met dezelfde gasten erop. http://www.xs4all.nl/~jelle77/metalbattle.zip Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hey,Wim van Bil....wel eens van gehoord! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: allemaal in de gloppe? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: We gaan het niet Extreme Agression II noemen denk ik. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |