IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Volgende pagina
Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 30-10-2001 17:40 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Ok, ik weet dat het misschien kinderachtig is maar lezen jullie ook Harry Potter?
ik wel hehe


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2001 17:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 17:40 schreef Shadowjin het volgende:
Ok, ik weet dat het misschien kinderachtig is maar lezen jullie ook Harry Potter?
ik wel hehe


ik heb toevallig deel een van de week gekocht en ik ga er snel mee beginnen. wordt dus vervolgd.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-10-2001 19:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb de eerste twee delen gelezen...ik vond ze inderdaad nogal kinderachtig...ik had het fantastisch gevonden toen ik 10 was of zo (begrijp ook dat kinderen het tof vinden) maar het blijft kinderfantasy...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-10-2001 21:12 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Gewoon Magier van Feist kopen ... die is echt geniaal.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 31-10-2001 9:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 21:12 schreef Paul het volgende:
Gewoon Magier van Feist kopen ... die is echt geniaal.

ja maar die gaat ook tegenstaan als je bij die boeken komt over de werled zelf en niet meer over (hoe heette de hoofdpersoon ook alweer, Pug of zo toch ?, tis al aardig wat jaartjes geleden da'k em gelezen heb), maar idd de eerte boeken zijn echt meesterlijk, vooral als hij wordt opgeleid en beter blijkt dan kulgan *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 31-10-2001 10:46 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik heb alle vier de delen gelezen, en ik vond het wel leuk Ik kijk zelfs uit naar de film!

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 31-10-2001 10:46]



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-10-2001 12:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 oktober 2001 21:12 schreef Paul het volgende:
Gewoon Magier van Feist kopen ... die is echt geniaal.


Helemaal mee eens!

Van Harry Potter heb ik trouwens ook 2 delen gelezen. En, het zijn op zich wel aardige verhalen, maar wel voor kinderen geschreven. Dus er zijn wel betere boeken te vinden voor "volwassenen".


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 31-10-2001 12:37 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

ik beschouw mezelf dan ook niet als helemaal volwassen



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-10-2001 13:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 02-11-2001 19:41 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik heb alle delen gelezen en de film wil ik ook errug graag zien

kinderboeken zijn gewoon leuk
goed als ontspanning en je kunt ze gewoon over je heen laten komen

van het constant lezen van wetenschappelijke werken wordt je ook niet vrolijk

Harry Potter heerscht!!


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 02-11-2001 19:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 21:12 schreef Paul het volgende:
Gewoon Magier van Feist kopen ... die is echt geniaal.


helemaal mee eens

net iets minder Geniaal dan Terry Pratchett, maar desalniettemin geniaal

de hele Sage van de oorlog van de Grote Scheuring is trouwens geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 02-11-2001 19:43]


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 02-11-2001 21:52 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Kheb ze allemaal gelezen (zowel engels en nederlands ) en ik moet zeggen, tzijn best leuke boeken. Tzijn wel kinderboeken, maar dat laatste boek is voor veel kinderen niet te volgen lijtk me. En de film lijkt me best wel cool


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 19-11-2001 19:24 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

er zijn veel dingen wat ik leuk vind, maar harry potter valt daar echt buiten.. lord of the rings is 100% beter


Godverdommen..


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 19:25 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord.
en nee ik ga ze ook niet lezen


afzien
Usericon van afzien
Posted 19-11-2001 19:34 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

aangezien ik gemiddeld 1 boek per 5 jaar lees ofzo gaat dat er niet helemaal van komen vrees ik... ik ga wel naar de film, zelfde idee...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-11-2001 19:36 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben momenteel bezig met een ander boek, Drakentroon. Is een boek uit een serie van 4 en dit deel telt al ongeveer 750 blz.

Dit was beetje off-topic maargoed


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 19-11-2001 19:46 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Vandaag heb ik het 1e boek van Harry Potter geleend bij de bieb, dus die ga ik 'eventjes' lezen...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-11-2001 20:35 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ga de boeken niet lezen, maar ik kan niet wachten tot de film uitkomt. Die lijkt me echt wel leuk.


the only pleasure is pain


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 19-11-2001 20:57 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

wisten jullie dat een paar (echte) heksen harry potter hebben aangeklaagt omdat ie zijn BEZEMSTEEL verkeerd vast heeft

ben je toch dom als je iemand daarvoor aanklaagt !!



[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 19-11-2001 20:58]


Godverdommen..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2001 20:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 november 2001 20:35 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik ga de boeken niet lezen, maar ik kan niet wachten tot de film uitkomt. Die lijkt me echt wel leuk.


Mij ook! Echt wel kijkuh!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 19-11-2001 20:59 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

owja en in de TELEGRAAF stond dat HARRY POTTER tot satanisme lijd

HAHAAHHA wat een grap


Godverdommen..


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-11-2001 21:40 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

leid



maarre, er was een jongen uit mijn oude klas die niet naar charmed en witchblade mocht kiujken, omdat hij er satanisch door zou worden, aldus zijn moeder.......


afzien
Usericon van afzien
Posted 19-11-2001 21:47 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

leidT als we toch aan het zeiken zijn...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2001 21:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 november 2001 21:40 schreef elmar het volgende:
maarre, er was een jongen uit mijn oude klas die niet naar charmed en witchblade mocht kiujken, omdat hij er satanisch door zou worden, aldus zijn moeder.......


Weet je zeker dat het niet een meisje was genaamd: CARRIE??????????


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-11-2001 21:50 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 19 november 2001 21:48 schreef Mutilator het volgende:
Weet je zeker dat het niet een meisje was genaamd: CARRIE??????????


LOL.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 21:51 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 21:40 schreef elmar het volgende:

maarre, er was een jongen uit mijn oude klas die niet naar charmed en witchblade mocht kiujken, omdat hij er satanisch door zou worden, aldus zijn moeder.......


somige op deze aardkloot begrijpen het echt niet, dat is net zoiets als ik ben een serie moordenaar omdat ik een slechte jeugd heb gehad.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen