IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-03-2004 19:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Waar is 'hier in de buurt'?


Subtiel kamerolifantje


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-03-2004 19:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hier is geen bos wel zee!en duinen dijken en veel DREK!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 04-03-2004 19:45 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 19:43 schreef stigma het volgende:
Waar is 'hier in de buurt'?

Twente, om precies te zijn in de buurt van Goor/Markelo/Diepenheim


wuust robuust


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-03-2004 19:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Markelo...







I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 04-03-2004 19:47 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

hmjoa..?


wuust robuust


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-03-2004 19:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

weer zo'n tukker


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-03-2004 19:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 19:47 schreef Orion het volgende:
weer zo'n tukker



Nog een Fries...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-03-2004 19:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 04-03-2004 19:49 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht



wuust robuust


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-03-2004 19:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ontopic maar weer: ik maak zelf vaak een wandeling om even uit THE BIG CITY te zijn.
even tot mezelf


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 19:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 15:09 schreef Chelman het volgende:
Gebrek aan bossen in Nederland is niet echt een gevolg van de drukke bevolking. Er is hier nooit echt veel bos geweest. Dat is niet vreemd, aangezien het in feite een vrij jonge rivier delta is.


Juist

Het is dan ook niet raar dat er jaarlijk zelfs natuur/ bos bijkomt in Nederland, check
dit artikel van het CBS maar


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2004 19:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

vroeger 15 jaar lang op camping Duinrell gestaan;


ging altijd idd heel veel in het bos wandelen, daarnaast ook vaak paardrijden in het bos, duinen en strand.

Ik denk dat ik best wel kan stellen dat ik dat enorm mis, zeker nu ik hier omsingeld ben met allemaal weilanden.

Als ik in de nabijheid van bos ben zoals Ardennen of de Veluwe probeer ik altijd wel een boswandeling te maken, verstand op nul en lekker door het bos struinen; works like a charm to me



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-03-2004 19:59 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Vlakbij de wildertse duintjes. (er zijn eigenlijk geen duinen. ) Heel gezellig. Eventjes met de fiets is er de kalmthoutse heide. Prachtig!!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2004 19:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 19:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Vlakbij de wildertse duintjes. (er zijn eigenlijk geen duinen. ) Heel gezellig. Eventjes met de fiets is er de kalmthoutse heide. Prachtig!!



I envy you


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-03-2004 20:04 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 19:59 schreef invictis het volgende:
I envy you


Kom in belgie wonen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-03-2004 20:51 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik vind het heerlijk om effetjes het bos in te gaan... bij voorkeur te paard.... de ouders van mn vriend hebben een manege in duitsland, aan de rand van een bos, en daar kun je uuuuren doorheen galopperen. lekker de wind in je haren en geen gezeik aan je kop..... en je ziet er ook nog eens wat.... vorig jaar zag ik een hele kudde kleine wilde zwijntjes.... die zijn echt sgattug...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-03-2004 20:55 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:51 schreef watery black het volgende:
ik vind het heerlijk om effetjes het bos in te gaan... bij voorkeur te paard.... de ouders van mn vriend hebben een manege in duitsland, aan de rand van een bos, en daar kun je uuuuren doorheen galopperen. lekker de wind in je haren en geen gezeik aan je kop..... en je ziet er ook nog eens wat.... vorig jaar zag ik een hele kudde kleine wilde zwijntjes.... die zijn echt sgattug...


zolang je maar lief bent voor het paard.
Oftewel:
Niet gelijk beginnen met galoperen
Niet aan de teugels trekken
Niet te hard in de buik schoppen. Zeker niet als het paard hengstig of zwanger is.
En niet teveel slaan met je zweep.

Maar ik loop zelf toch liever, want ik kan absoluut niet paardrijden.


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-03-2004 20:57 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik weet wel hoe ik moet rijden hoor.....


ik rij al 15 jaar....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-03-2004 21:00 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:57 schreef watery black het volgende:
ik weet wel hoe ik moet rijden hoor.....


ik rij al 15 jaar....



Ja, en?
Er zijn ook mensen die na 30 jaar nog niet kunnen rijden.
En m'n tweelingzus is nou eenmaal paardengek, maar dan wel op de manier van natural horsemanship en foesten enzo. Dus wat dat betreft hoor ik thuis nogal vaak verhalen over mensen die hun paard verkeerd behandelen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 21:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ROFL

Enne WB, ik ben stinkjaloers op je


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-03-2004 21:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:00 schreef Pandora het volgende:
Ja, en?
Er zijn ook mensen die na 30 jaar nog niet kunnen rijden.
En m'n tweelingzus is nou eenmaal paardengek, maar dan wel op de manier van natural horsemanship en foesten enzo. Dus wat dat betreft hoor ik thuis nogal vaak verhalen over mensen die hun paard verkeerd behandelen.


maak je maar geen zorgen....


ik ben altijd heel lief voor onze bascha.... ik rij nooit met sporen... gebruik de zweep bijna nooit en als ik m wel gebuik zachtjes, en als mn paard geen zin meer heeft heb ik ook geen in meer... ik zie niet in waarom ik dr zou dwingen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-03-2004 21:04 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:03 schreef watery black het volgende:
maak je maar geen zorgen....


ik ben altijd heel lief voor onze bascha.... ik rij nooit met sporen... gebruik de zweep bijna nooit en als ik m wel gebuik zachtjes, en als mn paard geen zin meer heeft heb ik ook geen in meer... ik zie niet in waarom ik dr zou dwingen.


Mooi, want zo hoort het.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 21:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:03 schreef watery black het volgende:
ik zie niet in waarom ik dr zou dwingen.


Omdat je een mens bent en die de natuurlijke behoefte heeft al het andere leven op Aarde te domineren, uit te buiten en te onderdrukken


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-03-2004 21:10 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:09 schreef Snaack het volgende:
Omdat je een mens bent en die de natuurlijke behoefte heeft al het andere leven op Aarde te domineren, uit te buiten en te onderdrukken


Amen!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-03-2004 21:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:09 schreef Snaack het volgende:
Omdat je een mens bent en die de natuurlijke behoefte heeft al het andere leven op Aarde te domineren, uit te buiten en te onderdrukken
Werkloos zeker?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-03-2004 21:11]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen