IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-03-2004 0:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehehe, wat een gave post ineens tussendoor.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-03-2004 11:36 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik rij af en toe op mijn eentje naar de hoge venen. Om dan het hele weekend weg te blijven.


mvg wk10


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-03-2004 11:59 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Er is hier geen bos in de buurt, en das balen want een polderwandeling is echt geen bal aan. Al zouden ze het Groene Hart is volgooien met bomen zou het de naam wat meer eer aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 07-03-2004 11:59]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 07-03-2004 12:48 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

quote:
Op 6 maart 2004 16:22 schreef Misanthrope het volgende:
Dude, echt waar, LEER NEDERLANDS!


ik bedoelde dus gewoonweg dat samen met men schat door het bos wandelen nog veel leuker was ;-) ;-) achjah .... belgisch dialect eh :-) :-) :-)


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-03-2004 22:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Apart taalgebruik.


F*ck hippies


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 07-03-2004 23:48 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 0:27 schreef Manifest het volgende:
De kelten waren eerst verspreid over een groot deel van Europa.(onder andere de lage landen)
Later is er een grote volksverhuizing geweest voornamelijk naar GB dacht ik.
De overgebleven Kelten in Europa zijn geassimileerd door de Germaanse stammen.
(en de Germaanse stammen hebben ook bepaalde gebruiken overgenomen zoals Ornamenten)
Achja niets is zuiver. Waar het mij ff om ging was erop wijzen dat Die ene boom, waarschijnlijk, niet door kelten is vereerd.
Zoals ik eerder als zei is er zijn er natuurlijk meer dan genoeg gebieden geweest wwar de volkeren mengden (Alpen gebieden, Frankrij & Belgie etc).


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-03-2004 23:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tuurlijk niet, maar laat dat new age meisje lekker verder dromen.
En in Belgenland is de vermenging nog steeds te merken .

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 07-03-2004 23:52]


F*ck hippies


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 08-03-2004 19:24 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

new age, wie dan?...


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 19:27 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Ik loop iedere dag een stuk met m`n 2 honden door het bos. Is erg rustgevend.

[Dit bericht is gewijzigd door Doomsday op 08-03-2004 19:28]


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-03-2004 20:06 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Of ik nou bij mijn ouders ben of op mijn kamer, in 5 minuten ben ik in een mooie bosrijke omgeving! Heerlijk om op een lente ochtend in rond te wandelen!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:08 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

De laatste keer dat ik in een echt bos was rende ik gillend weg omdat er een rat rondliep... gatverdamme!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-03-2004 20:09 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Watje...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:13 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:09 schreef DecomposingBitch het volgende:
Watje...


T was een beetje een overdrijving... Was niet aan het gillen of rennen, ik ben wel als de dood voor die beesten en toen ben ik weg gegaan en nooit meer terug gekomen...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Je gaf wel een gil


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:18 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:17 schreef Elfensteen het volgende:
Je gaf wel een gil


Jij ook!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:18 schreef Miss Lucifer het volgende:
Jij ook!
Nee, ik wilde die boomstronk uit de grond rukken, das wat anders


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:18 schreef Elfensteen het volgende:
Nee, ik wilde die boomstronk uit de grond rukken, das wat anders


Ja, en toen deinsde je met een gruwelijk geluid achteruit... dat was dus je 'gil'


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:20 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ja, en toen deinsde je met een gruwelijk geluid achteruit... dat was dus je 'gil'
Uh...je hebt een behoorlijk slecht geheugen, geblowed? Ik was meer van "he, een rat"


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:22 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:21 schreef Elfensteen het volgende:
Uh...je hebt een behoorlijk slecht geheugen, geblowed? Ik was meer van "he, een rat"


Ja, maar dan in krijsvorm.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-03-2004 20:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Zozo, en was dat een leuek boswandeling verder?


het is juist mooi als je wat fauna ontmoet in het bos. Als een rat daar al niet meer mag zitten (toegegeven, als ze in de buurt van de kippenren thuis komen, krijgen ze een loden bolletje)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:23 schreef Gunman het volgende:
Zozo, en was dat een leuek boswandeling verder?
LOL, ja, ik vond het wel leuk

quote:
het is juist mooi als je wat fauna ontmoet in het bos. Als een rat daar al niet meer mag zitten (toegegeven, als ze in de buurt van de kippenren thuis komen, krijgen ze een loden bolletje)
natuur is over het algemeen mooi...probleem is dat ik een boomstronk uit de grond trok en die rat eruit kwam rennen, schork dus iets!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:26 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:23 schreef Gunman het volgende:
Zozo, en was dat een leuek boswandeling verder?


het is juist mooi als je wat fauna ontmoet in het bos. Als een rat daar al niet meer mag zitten (toegegeven, als ze in de buurt van de kippenren thuis komen, krijgen ze een loden bolletje)


Het was op zich best lachwekkend... Op zich vind ik het prima dat ze daar zitten hoor, maar ze hoeven niet zo dicht bij me in de buurt te komen...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:26 schreef Miss Lucifer het volgende:
Het was op zich best lachwekkend...
achteraf wel ja!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-03-2004 20:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:27 schreef Elfensteen het volgende:
achteraf wel ja!


Ja, nadat ik niet meer in shock was wel ja... Maareh, waarom wilde je ook alweer die boomstronk weg hebben? Heb alleen vlagen onthouden, vandaar...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-03-2004 20:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:31 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ja, nadat ik niet meer in shock was wel ja... Maareh, waarom wilde je ook alweer die boomstronk weg hebben? Heb alleen vlagen onthouden, vandaar...
Vond ik leuk ik weet het niet meer eigenlijk, waren we bezopen? muh..nouja...we hebben wel leuk gedwaald


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen