IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Matrix
Usericon van Matrix
Posted 29-04-2004 13:10 by Matrix Wijzig reactieProfiel van MatrixQuote dit berichthttp://scrapyard.no-ip.org

*Doet als nieuw lid 'zware-metalen.nl/forum' duit in het zakje

Om het 'bos-rust' idee te krijgen hoeft bos denk ik helemaal niet zo groot te zijn..

Nog geen 15 minuten van mijn huis is een stukje natuur dat ongeveer 70 a 80 meter breed is. Er ligt een camping, en sindskort een nieuwbouw wijk naast.
In dat stukje bos ligt midden in een veldje dat door een goed stuk bomen afgeschermd is van de weg, en huizen. Vooral zomers ga ik daar veel heen, meen ik een kleed, drinken, wat eten en een (studie)boek of twee mee, en daar zit ik dan een uur of 3. Tijd is dan heeeel relatief. (Het vliegt.)

Ik zie mijzelf als best wel een zwevend persoon, maar zo'n plekje betekent heel veel voor mij. Ook al is het niet zo groot.


'All that we either see or seem, is but a dream within a dream' - Graywolf -


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 29-04-2004 13:18 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 13:10 schreef Matrix het volgende:
*Doet als nieuw lid 'zware-metalen.nl/forum' duit in het zakje

Om het 'bos-rust' idee te krijgen hoeft bos denk ik helemaal niet zo groot te zijn..

Nog geen 15 minuten van mijn huis is een stukje natuur dat ongeveer 70 a 80 meter breed is. Er ligt een camping, en sindskort een nieuwbouw wijk naast.
In dat stukje bos ligt midden in een veldje dat door een goed stuk bomen afgeschermd is van de weg, en huizen. Vooral zomers ga ik daar veel heen, meen ik een kleed, drinken, wat eten en een (studie)boek of twee mee, en daar zit ik dan een uur of 3. Tijd is dan heeeel relatief. (Het vliegt.)

Ik zie mijzelf als best wel een zwevend persoon, maar zo'n plekje betekent heel veel voor mij. Ook al is het niet zo
groot.




Hey Martin, ik verwijs je door naar het introductie topic!
Maar verder: Welkom!!



grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 29-04-2004 13:28 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

bos genoeg hier in Drenthe dudes...
en heide....



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-04-2004 22:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

bosdwalen is goede bezigheid in de lente, als alles zo'n beetje aan het groeien en opkomen is, en je dan ook nog een van de mooiste meiden aan het westers halfrond naast je hebt lopen...


*zwijmel zwijmel*


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 29-04-2004 22:21 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ik heb geluk dat op het grondgebied van de gemeente waar ik woon het grootste bos van Oost-Vlaanderen ligt.
Ik vind bosdwalen vooral op winternachten heel leuk. Altijd leuk om dan in het gezelschap van een paar vrienden in de blokhut middenin het bos vodka te gaan boozen.


"I find your lack of faith disturbing."


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 29-04-2004 23:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 22:21 schreef Curunír het volgende:
Ik heb geluk dat op het grondgebied van de gemeente waar ik woon het grootste bos van Oost-Vlaanderen ligt.
Ik vind bosdwalen vooral op winternachten heel leuk. Altijd leuk om dan in het gezelschap van een paar vrienden in de blokhut middenin het bos vodka te gaan boozen.


Hmm..ben wel es in de buurt van Ieper geweest..vreemd landschap daar..het heuvelt daar wat, hier en daar bos en dan plotseling een polder..weird shit


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-04-2004 9:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*zucht* ik wil weer in Belgica door de bossen dwalen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 30-04-2004 19:13 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 23:20 schreef Borgia II het volgende:
Hmm..ben wel es in de buurt van Ieper geweest..vreemd landschap daar..het heuvelt daar wat, hier en daar bos en dan plotseling een polder..weird shit

Ieper ligt in de Westhoek, dat is een heel eind van bij mij vandaan hoor.
Het is iig. wel een mooie streek.


"I find your lack of faith disturbing."


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-05-2004 10:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Gisteren lekker rustig door het bos gefietst en gelopen. Erg fijn en in totaal maar 2 mensen tegen gekomen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 11:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gisteravond nog een leuke boswandeling gemaakt. Best veel wilde zwijnen gezien ( ik gok tussen de tien en vijftien biggen en 4/5 volwassen exemplaren), een vos en iets groot bruins wat ik in de schemer zo snel kon identificeren toen ik er 'langs' fietste en het verder het bos in liep; Het was iig een stuk hoger/groter dan een groot zwijn. Bigfoot ofzo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2006 11:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Een grote homo.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 11:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 11:09 schreef Smoochy het volgende:
Een grote homo.
Jenje?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 21-06-2006 12:14 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 11:07 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteravond nog een leuke boswandeling gemaakt. Best veel wilde zwijnen gezien ( ik gok tussen de tien en vijftien biggen en 4/5 volwassen exemplaren), een vos en iets groot bruins wat ik in de schemer zo snel kon identificeren toen ik er 'langs' fietste en het verder het bos in liep; Het was iig een stuk hoger/groter dan een groot zwijn. Bigfoot ofzo.


Hoelang fiets jij erover om in het bos te komen? Was pas nog richting Beekbergen gefietst, ook best mooi!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 12:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:14 schreef NecRomantica het volgende:
Hoelang fiets jij erover om in het bos te komen? Was pas nog richting Beekbergen gefietst, ook best mooi!
Ik fiets van af mijn huis richting Hoog Soeren. Dat het eerste geasfalteerde fietspad het bos in aan je linkerhand. Daar een stukje doorfietsen. Dan op een gegeven moment den fiets parkeren --> ongeasfalteerde paden op --> kilometer of 2/3 lopen en rustig wachten tot een uurtje of negen/half tien. Veel wild.


Edit: En daar fiets ik hoogstens een kwatier over; Dus jij twintig a vijentwintig minuten. Wel een aardige klim trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-06-2006 12:26]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-06-2006 12:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 11:07 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteravond nog een leuke boswandeling gemaakt. Best veel wilde zwijnen gezien ( ik gok tussen de tien en vijftien biggen en 4/5 volwassen exemplaren), een vos en iets groot bruins wat ik in de schemer zo snel kon identificeren toen ik er 'langs' fietste en het verder het bos in liep; Het was iig een stuk hoger/groter dan een groot zwijn. Bigfoot ofzo.




Binnenkort ook maar es een weekendje veluwe doen weer


spelfout weggehaald...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2006 12:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:42 schreef varanus het volgende:


Binnenkort ook maar es een weekendje veluwe doen weer

Daar bleek ik tijdens een hike met mijn groepje net door een stukje gelopen te hebben wat niet mocht van de boswachter. Iets met een doorsteek door een stukje bos, en everzwijnen die mensen spiezen om hun jongen te beschermen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 12:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:46 schreef ZelThoR het volgende:
Daar bleek ik tijdens een hike met mijn groepje net door een stukje gelopen te hebben wat niet mocht van de boswachter. Iets met een doorsteek door een stukje bos, en everzwijnen die mensen spiezen om hun jongen te beschermen
Idd. Wij kwamen gisteren die zwijnen wat onverwacht tegen (we maakten nogal best lawaai nmlk); En opeens stonden zo'n zeven meter bij ons vandaan zo'n zes vrij jongen biggen. Nog met die schutkleur strepen. Ietsje laten stonden we hoogstens twaalf meter van een paar grote volwassen exemplaren met jongen. Toch maar ff uit het zicht gebleven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2006 12:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:49 schreef kwelgeest het volgende:
Idd. Wij kwamen gisteren die zwijnen wat onverwacht tegen (we maakten nogal best lawaai nmlk); En opeens stonden zo'n zeven meter bij ons vandaan zo'n zes vrij jongen biggen. Nog met die schutkleur strepen. Ietsje laten stonden we hoogstens twaalf meter van een paar grote volwassen exemplaren met jongen. Toch maar ff uit het zicht gebleven.

Wij hebben ze toen niet gezien, later nog wel wat van grote afstand. Weet ook niet meer wat de juiste manier van reageren is als je wel gezien bent en het is duidelijk dat het zwijn je wil aanvallen. Wel gaaf dat je zo dichtbij geweest bent

In België vorig jaar nog toen het pikkedonker was een grote groep herten gezien in het bos waar we langs liepen, dat was ook wel een beetje creepy, hehe. Hele tijdens niets te zien en dan opeens allemaal geritsel met onbekende oorzaak.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2006 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook gehad, maar dan een behoorlijk groot mannetje die ineens op 3 of 4 meter afstand stond ... was best blij dat ie het hazepad koos ...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-06-2006 12:57 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

..in het bos, daar wonen de..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-06-2006 12:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:56 schreef Jenje het volgende:
Ook gehad, maar dan een behoorlijk groot mannetje die ineens op 3 of 4 meter afstand stond ... was best blij dat ie het hazepad koos ...


Link, want solitaire volwassen mannetjes willen ook nog wel eens tot de aanval overgaan. En dan heb je toch echt een probleem...


spelfout weggehaald...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2006 12:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:56 schreef Jenje het volgende:
Ook gehad, maar dan een behoorlijk groot mannetje die ineens op 3 of 4 meter afstand stond ... was best blij dat ie het hazepad koos ...

Dat zou ik ook zijn. Bij ons waren ze gelukkig op afstand, maar het waren er wel veel!

Gelukkig zaten we niet in een auto, anders hadden zich vast Ring II situaties voorgedaan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2006 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:58 schreef varanus het volgende:
Link, want solitaire volwassen mannetjes willen ook nog wel eens tot de aanval overgaan. En dan heb je toch echt een probleem...
I know ... daarom ... maar zowel wij als dat dier hadden elkander niet opgemerkt ... was in de Ardennen net onder Luik ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 13:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:58 schreef varanus het volgende:
Link, want solitaire volwassen mannetjes willen ook nog wel eens tot de aanval overgaan. En dan heb je toch echt een probleem...
Vrouwtjes die hun biggen willen beschermen...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-06-2006 13:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 13:00 schreef kwelgeest het volgende:
Vrouwtjes die hun biggen willen beschermen...


Idemdito ja.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen