IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 08-03-2004 22:16 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 14:50 schreef she_devil het volgende:
te paard door t bos is geweldig !!!!
alleen niet als je een paard hebt dat het leuk vind om expres te schrikken


Hee..nog meer ruiters hier. Tof!
Vlg. mij vindt elk paard het af en toe wel leuk om eens lekker te schrikken. Ik rij liever op het strand dan in het bos moet ik zeggen (al sla ik een bosrit ook nooit af hoor. Krijg je tenminste geen takken in je gezicht.

Er is (bijna) niks mooiers dan op het strand in rengalop te gaan. Al heb ik wel eens gehad (ik zat weer eens te suffen natuurlijk)
dat er eens eentje lekker in het zand ging rollen. Met mij er nog op...


[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 08-03-2004 22:16]



Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 08-03-2004 22:24 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

hmmz nee dank je ik loop graag in het bos, maar dan liever met de hond naast me dan met een paard tussen mn benen, jammer dat onze hond nog wel eens dieren afschrikt of wil pakken


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 30-03-2004 20:13 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

ja, want veel wild zien is gaaf


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-04-2004 22:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

leuke sig trouwens


(NP Impaled Nazarene - I am the Killer of Trolls)


Als je eens goed genoeg hebt van al het menselijk gedruk en geduw in de wereld om je heen, is het goed een bos in de buurt te hebben waar geen prullenbakken vol hangen met blikjes, en niet een stel mafkezen met scooters de boel loopt te verkutten...

Gelukkig is hier zo'n bosje


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 8:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gister weer een heerlijk rustgevend wandelingetje gemaakt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2004 12:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 8:10 schreef kwelgeest het volgende:
Gister weer een heerlijk rustgevend wandelingetje gemaakt


binnenkort kun je lekker wandelen door het allochtonen-bos.

(zie verder onzinnig nieuws)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

rustig?


Gammellegammelle *pluk pluk* want ze zullen al die zaden noten en vruchten vast meteen jatten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2004 12:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 22:43 schreef Phriar het volgende:
leuke sig trouwens


(NP Impaled Nazarene - I am the Killer of Trolls)


Als je eens goed genoeg hebt van al het menselijk gedruk en geduw in de wereld om je heen, is het goed een bos in de buurt te hebben waar geen prullenbakken vol hangen met blikjes, en niet een stel mafkezen met scooters de boel loopt te verkutten...

Gelukkig is hier zo'n bosje


hier niet meer, dat is langzamerhand helemaal ingesloten door "essentiele" nieuwbouw (dus: villawijk).

in het bos zie je dus constant de bewoonde wereld plus is de drukte nog eesn toegenomen . (en zijn er nog eens trimroutes, en kinderspeelplaatsen aangelegd)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 12:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 12:29 schreef attila_de_hun het volgende:
binnenkort kun je lekker wandelen door het allochtonen-bos.

(zie verder onzinnig nieuws)
Gelezen ja


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 06-04-2004 21:27 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 12:31 schreef attila_de_hun het volgende:
hier niet meer, dat is langzamerhand helemaal ingesloten door "essentiele" nieuwbouw (dus: villawijk).

in het bos zie je dus constant de bewoonde wereld plus is de drukte nog eesn toegenomen . (en zijn er nog eens trimroutes, en kinderspeelplaatsen aangelegd)
En Nederland was al niet rijk meer aan natuurlijke bossen

*mist echte bossen*

(En allochtonenbossen zijn idd gestoord :/ dr staan ook zoveel bomen op de Antillen Of toch wel? Ik weet t eik niet.. *ff checken* Maar t idee van 'allochtonenbossen'? De naam alleen al! )

[Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 06-04-2004 21:29]


Masturbation is not the same.


natassja
Usericon van natassja
Posted 09-04-2004 19:42 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik ga altijd snachts naar het bos (in duitsland)

vind ik fijn, mijn tante is daar ook uitgestrooid


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-04-2004 9:59 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Als ik s'nachts mijn hond moet uit laten wil ik ook altijd wel door het bos wandele alleen mijn hond is bang voor donkere bossen


..


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-04-2004 12:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Is toch lekker relaxed ff door het bos heen te wandelen ga vanmiddag ook ff het bos in met me vriendin ff stukje lopen met dit mooie weer heerlijk en je bent er lekker uit


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-04-2004 13:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 april 2004 12:32 schreef Smoochy het volgende:
Is toch lekker relaxed ff door het bos heen te wandelen ga vanmiddag ook ff het bos in met me vriendin ff stukje lopen met dit mooie weer heerlijk en je bent er lekker uit


Mis ik wat? Welke vriendin?
Mijn vriendin, die eerst jou vriendin was, en nu ook weer?

Wij gaan straks ff noor het plantsoen in den stad der Groningen. is wel geen bos, maarja.
Bos is wel lekker rustgevend


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


natassja
Usericon van natassja
Posted 25-04-2004 14:06 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:32 schreef Smoochy het volgende:
Is toch lekker relaxed ff door het bos heen te wandelen ga vanmiddag ook ff het bos in met me vriendin ff stukje lopen met dit mooie weer heerlijk en je bent er lekker uit


stukje lopen?
neuken zeker?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-04-2004 14:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 14:06 schreef natassja het volgende:
stukje lopen?
neuken zeker?
Dus altijd als jij samen met iemand loopt ga jij neuken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2004 14:19 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 25 april 2004 14:07 schreef Misanthrope het volgende:
Dus altijd als jij samen met iemand loopt ga jij neuken?
pur pur pur



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-04-2004 14:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 14:19 schreef HgarrothwulfF het volgende:
pur pur pur


wrauwr!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2004 14:36 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 25 april 2004 14:35 schreef Misanthrope het volgende:
wrauwr!


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-04-2004 14:47 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 14:06 schreef natassja het volgende:
stukje lopen?
neuken zeker?


Ja heh, een beetje natuurmens geraakt zo opgegeild met al dat groen om zich heen en een mooie vrouw erbij


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 26-04-2004 22:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

ik vind wandelen het fijnste dat er is..


Kankerlul


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-04-2004 23:11 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 22:44 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ik vind wandelen het fijnste dat er is..


Ga zo maar es een wandelingtje door het centrum van deventer..ff m'n hersens tot rust brengen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-04-2004 23:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

des te meer reden om te verkassen uit die randstad; saaie weilanden en dijken hier


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-04-2004 23:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 26 april 2004 23:12 schreef invictis het volgende:
des te meer reden om te verkassen uit die randstad; saaie weilanden en dijken hier
uh uh


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 27-04-2004 3:04 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 25 april 2004 14:36 schreef HgarrothwulfF het volgende:



he geile lovernboy de split cd gata herwssen!!!

gofvdfd

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 27-04-2004 3:04]



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen