|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha Naja, tis iig beter dan die chalice of hatred zooi, maar het fluitje is irritant. Maar omdat het zo'n gemoedelijke fluffy nazi is krijgt het toch wel mijn goedkeuring Life doesn't get much better than this! |
|
een fluffy nazi, is dat net zoiets als een neger met een kleine lul? |
|
Ehm... ik heb het net even geluisterd ennuhh... Geloof me, de ideologie is niet iets waar ik me druk over maak, maar... Dit is echt de meest zouteloze, tamme, ongeïnspireerde en ongetalenteerde rotzooi die ik in jaren heb gehoord!! Ik vermaak me kostelijk!!! Nog een keertje! Hahahaaaa!! |
|
Al met al heb ik me vandaag prima vermaakt met het volgen van de reacties in dit topic! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Hij is, ondanks dat ik zijn politieke opvattingen niet deel, gewoon een beste kerel. Ook extreem rechtse mensen kunnen verder wel beste mensen zijn Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hoe kom je daar nu bij, ik vind jouw smaak alleen al een contradictie met bovenstaande . Niet dat ik een mening heb over Oak verder, hehe (al vermoed ik dat het zal beantwoorden aan het heerschende NSBM beeld: totale verwarring wat betreft muziek en politiek + een baggerslechte uitvoering ). |
|
quote: Onze kleine ballenknijper is toch best een aardig ventje ja |
|
Warrior of Odin, je hoeft híer echt geen moeite te doen. (Tenzij je er mensen mee op stang wil jagen. ) De meeste lui hier vonden het zelf niet kunnen dat een band als slechtvalk strond in het gezicht kreeg, laat staan dit... Muzikaal, nogal standaard, maar ja, eerste rehearsels... Persoonlijk had ik liever 'Pesttanz' gehoord. (Ik ben geen aanhanger, ik vind NSBM wel eens intrigerend.) [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-03-2004 0:37] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Mis ik iets? Maar om even terug te komen op het topic! Ik kan GVD de mp3's op die site niet vinden! Immortal Pride |
|
quote: Je mist er niet al te veel aan.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Precies ja, staat gaaf spul tussen Zielig voor Erich, dat het niet in de smaak valt, enzo. |
|
quote: ik eerst ook niet maar ze staan boven aan bij de eerste post damn de reacties in dit topic heerschen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: nee helemaal oneens idd hier klinkt het zeeeeeeer storend maar Minas Morgul heerschd zwaar de pan uit en daar wordt soms ook een fluitje gebruikt http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
jah ik moet zeggen het is nogal eentonig en erg simpel! En dat fluitje rukt alles uit z'n verband! Ik ben maar Temnozor gaan luisteren, dat ligt mij toch een stuk beter! en het fluitje van deze band is wel een stuk gemoedelijker! Immortal Pride |
|
Eerste nummer vind ik zeer weinig met zogenaamde NSBM te maken, het klinkt precies hetzelfde als de eerste de beste 13 in een dozijn RAC-band. Tweede nummer is in ieder geval iets wat op BM lijkt maar dan wel superruk. Tekstueel ben ik het er niet mee oneens, maar ik zou het zelf een stuk subtieler brengen. Da's mijn probleem met de meeste rechtse muziek, je kan mensen wel shockeren door Sieg Heil, 14/88 enzo in nummers te roepen...maar je zult mensen niet snel voor je winnen op deze manier. Ik geloof dat de meeste "nazi's" het alleen maar doen voor shock-value, terwijl het ze eigenlijk geen ene fuck boeit. Misschien ben je zelfs stoer genoeg om de straat op te gaan en daar met vlaggen enzo rond te gaan lopen....Maar je bereikt er geen klote mee. Wil je mensen bereiken dan moet je andere termen gebruiken als Heil Hitler enzovoort enzoverder. Ik ben het er in principe gewoon mee eens en dat weet Erich ook, maar als je over een paar maanden 30 wordt ga je toch iets genuanceerder denken en subtieler proberen te zijn. Argh, ik ben een paar jaar skinhead geweest, mensen aan gort getrapt en zelf aan gort worden getrapt, maar dit soort scenes hebben altijd zo'n pakketje van leefregels en wat je moet zeggen enzo, totaal onconstructief spul, daar heeft Heiden geen zin meer in en daar komen die "ik zit nog op school, woon pij pa en ma en loop de hele dag wat met mijn pik te spelen en roep Heil Hitler"-gastjes ook nog wel achter. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: huh ik snap hem niet je bent het er wel mee eens maar je zou het anders brengen...waar ben je het dan wel mee eens...je hoort bijna alleen een één of andere kloot sieg heil roepen. http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Hij mag er dan veel vanaf weten, nazi-crap is zo dom en inconsequent als maar kan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat is er mis mee, om met je pik te spelen! Ik krijg altijd een harde plasser als ik Onkel Adolf zie!!! Immortal Pride |
|
quote: De Duitse helm wordt zo wel erg letterlijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Laat mij explaneren. Ik ben het wel eens met de ideeën, ik weet precies waar het voor staat. En mensen roepen hier van "je zingt niet eens Nederlands" enzo, maar het heeft niets met nationalisme of andere zielige hobby's te maken, eigenheid van Germaans/Keltische cultuur, geen vermenging van rassen, het teruggaan naar eigen bewustzijn, de oorlog tegen ZOG en tevens de verwerping van de religies uit Jeruzalem is de hoofdzaak. Als een of andere Indiaan of Hutu dit soort dingen zegt is het mooi en prachtig, roep dit als Europeaan en je bent een nazi. Over het onderwerp Joden heb ik geen zin meer om me over uit te laten. Maar om nou hele teksten vol te rossen met allerlei krachttermen uit het Derde Rijk zet geen zoden aan de dijk. Maar over het algemeen kan ik toch sympathie opbrengen voor dit spul. Hmmmm, beetje duidelijk? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik liep maar wat te ouwehoeren! Maar ik kan me wel in je verhaal vinden! Je hebt gelijk! Immortal Pride |
|
quote: uhm ik heb eigelijk nooit gesnapt wat er dan wel niet mis is met joden ja ze waren creatief ofzo en fanatiek oid en ze hadden redelijk goede banen maar een ander niet-Jood die zo zn "best" doet heeft toch netzoveel kans op goede baan sorry heb dr nooit veel van begrepen...ja ik weet dat je niet over wou uitlaten maar mail het anders maar ik heb dr nooit een bal van begrepen eigelijk en ben benieuwd... ikslakleinekinderenathotmailpuntkom http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ik reageerde ook helemaal niet op jou, maar op Matthijz Filth. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: en daar reageerde ik weer op http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |