IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Oak, Hollandsche NSBM Vorige pagina | Volgende pagina
DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-03-2004 23:46 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:06 schreef Kriegshammer het volgende:
Godverdomme wat een gejank hier zeg.
Kan met niet lezen, dit zijn samples van de EERSTE rehearsal, de aller EERSTE. Slechts om een impressie te geven...


Als je toch zelf weet dat wat je in hebt gespeeld bagger is, waarom zet je het dan op internet en vraag je om onze mening?!

Hopelijk zorgt die professionele geluidsstudio waar je het over hebt ook voor wat betere instrumentbeheersing.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 19-03-2004 23:49]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-03-2004 23:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Haha
Naja, tis iig beter dan die chalice of hatred zooi, maar het fluitje is irritant.
Maar omdat het zo'n gemoedelijke fluffy nazi is krijgt het toch wel mijn goedkeuring


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 23:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een fluffy nazi, is dat net zoiets als een neger met een kleine lul?


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 19-03-2004 23:55 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Ehm... ik heb het net even geluisterd ennuhh...

Geloof me, de ideologie is niet iets waar ik me druk over maak, maar...

Dit is echt de meest zouteloze, tamme, ongeïnspireerde en ongetalenteerde rotzooi die ik in jaren heb gehoord!!

Ik vermaak me kostelijk!!! Nog een keertje! Hahahaaaa!!




JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-03-2004 0:15 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Al met al heb ik me vandaag prima vermaakt met het volgen van de reacties in dit topic!


Op je knie en pijp voor genade!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-03-2004 0:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 19 maart 2004 23:51 schreef ghoulliette het volgende:
een fluffy nazi, is dat net zoiets als een neger met een kleine lul?


Hij is, ondanks dat ik zijn politieke opvattingen niet deel, gewoon een beste kerel. Ook extreem rechtse mensen kunnen verder wel beste mensen zijn


Life doesn't get much better than this!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 0:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:20 schreef 0Tolerence het volgende:
gefeliciteerd man en nu opsodemieteren met die nazie troep. Er wordt alleen kwaliteitsmuziek gewaardeerd hier

Hoe kom je daar nu bij, ik vind jouw smaak alleen al een contradictie met bovenstaande .


Niet dat ik een mening heb over Oak verder, hehe (al vermoed ik dat het zal beantwoorden aan het heerschende NSBM beeld: totale verwarring wat betreft muziek en politiek + een baggerslechte uitvoering ).


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-03-2004 0:27 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 0:23 schreef H-K het volgende:
Hij is, ondanks dat ik zijn politieke opvattingen niet deel, gewoon een beste kerel. Ook extreem rechtse mensen kunnen verder wel beste mensen zijn

Onze kleine ballenknijper is toch best een aardig ventje ja


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-03-2004 0:36 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Warrior of Odin, je hoeft híer echt geen moeite te doen. (Tenzij je er mensen mee op stang wil jagen. ) De meeste lui hier vonden het zelf niet kunnen dat een band als slechtvalk strond in het gezicht kreeg, laat staan dit...

Muzikaal, nogal standaard, maar ja, eerste rehearsels... Persoonlijk had ik liever 'Pesttanz' gehoord.

(Ik ben geen aanhanger, ik vind NSBM wel eens intrigerend.)

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-03-2004 0:37]


Je kan me de bout hachelen!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-03-2004 10:03 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 0:36 schreef Legatius het volgende:
De meeste lui hier vonden het zelf niet kunnen dat een band als slechtvalk strond in het gezicht kreeg,


Mis ik iets?

Maar om even terug te komen op het topic! Ik kan GVD de mp3's op die site niet vinden!


Immortal Pride


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-03-2004 10:07 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 maart 2004 10:03 schreef Falkh het volgende:
Mis ik iets?

Maar om even terug te komen op het topic! Ik kan GVD de mp3's op die site niet vinden!


Je mist er niet al te veel aan....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-03-2004 10:07 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 0:15 schreef JuronymouS het volgende:
Al met al heb ik me vandaag prima vermaakt met het volgen van de reacties in dit topic!


Precies ja, staat gaaf spul tussen
Zielig voor Erich, dat het niet in de smaak valt, enzo.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-03-2004 10:10 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 10:03 schreef Falkh het volgende:
Mis ik iets?

Maar om even terug te komen op het topic! Ik kan GVD de mp3's op die site niet vinden!


ik eerst ook niet maar ze staan boven aan bij de eerste post damn de reacties in dit topic heerschen



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-03-2004 10:11 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 22:57 schreef DeadBitchFuck het volgende:
En ik herhaal een eerdere stelling, fluitjes in black metal zouden bij wet verboden moeten zijn!!


nee helemaal oneens
idd hier klinkt het zeeeeeeer storend
maar Minas Morgul heerschd zwaar de pan uit en daar wordt soms ook een fluitje gebruikt




Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-03-2004 10:21 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

jah ik moet zeggen het is nogal eentonig en erg simpel! En dat fluitje rukt alles uit z'n verband!

Ik ben maar Temnozor gaan luisteren, dat ligt mij toch een stuk beter! en het fluitje van deze band is wel een stuk gemoedelijker!


Immortal Pride


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-03-2004 10:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Eerste nummer vind ik zeer weinig met zogenaamde NSBM te maken, het klinkt precies hetzelfde als de eerste de beste 13 in een dozijn RAC-band. Tweede nummer is in ieder geval iets wat op BM lijkt maar dan wel superruk. Tekstueel ben ik het er niet mee oneens, maar ik zou het zelf een stuk subtieler brengen. Da's mijn probleem met de meeste rechtse muziek, je kan mensen wel shockeren door Sieg Heil, 14/88 enzo in nummers te roepen...maar je zult mensen niet snel voor je winnen op deze manier. Ik geloof dat de meeste "nazi's" het alleen maar doen voor shock-value, terwijl het ze eigenlijk geen ene fuck boeit. Misschien ben je zelfs stoer genoeg om de straat op te gaan en daar met vlaggen enzo rond te gaan lopen....Maar je bereikt er geen klote mee. Wil je mensen bereiken dan moet je andere termen gebruiken als Heil Hitler enzovoort enzoverder. Ik ben het er in principe gewoon mee eens en dat weet Erich ook, maar als je over een paar maanden 30 wordt ga je toch iets genuanceerder denken en subtieler proberen te zijn. Argh, ik ben een paar jaar skinhead geweest, mensen aan gort getrapt en zelf aan gort worden getrapt, maar dit soort scenes hebben altijd zo'n pakketje van leefregels en wat je moet zeggen enzo, totaal onconstructief spul, daar heeft Heiden geen zin meer in en daar komen die "ik zit nog op school, woon pij pa en ma en loop de hele dag wat met mijn pik te spelen en roep Heil Hitler"-gastjes ook nog wel achter.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-03-2004 10:54 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 10:29 schreef Heiden het volgende:
Tekstueel ben ik het er niet mee oneens, maar ik zou het zelf een stuk subtieler brengen.Ik ben het er in principe gewoon mee eens en dat weet Erich ook, maar als je over een paar maanden 30 wordt ga je toch iets genuanceerder denken en subtieler proberen te zijn.


huh ik snap hem niet je bent het er wel mee eens maar je zou het anders brengen...waar ben je het dan wel mee eens...je hoort bijna alleen een één of andere kloot sieg heil roepen.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-03-2004 10:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 maart 2004 23:23 schreef Aeolus het volgende:
Je kunt daar best een opmerking over maken, maar als je de reacties van mithrajugend leest blijkt dat hij/zij de feiten toch wel goed op een rijtje heeft staan. Ik kan het niet op waarheid beoordelen want ik weet er zelf niets van, maar als het niet klopt dan kan hij/zij toch een behoorlijk goed verhaaltje uit de duim zuigen.

Muziek vind ik trouwens niet interessant, standpunten ook niet.

Hij mag er dan veel vanaf weten, nazi-crap is zo dom en inconsequent als maar kan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-03-2004 10:58 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 10:29 schreef Heiden het volgende:
"ik zit nog op school, woon pij pa en ma en loop de hele dag wat met mijn pik te spelen en roep Heil Hitler"-gastjes ook nog wel achter.


Wat is er mis mee, om met je pik te spelen! Ik krijg altijd een harde plasser als ik Onkel Adolf zie!!!


Immortal Pride


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-03-2004 11:07 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2004 10:58 schreef Falkh het volgende:
Wat is er mis mee, om met je pik te spelen! Ik krijg altijd een harde plasser als ik Onkel Adolf zie!!!

De Duitse helm wordt zo wel erg letterlijk.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-03-2004 11:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Laat mij explaneren.
Ik ben het wel eens met de ideeën, ik weet precies waar het voor staat. En mensen roepen hier van "je zingt niet eens Nederlands" enzo, maar het heeft niets met nationalisme of andere zielige hobby's te maken, eigenheid van Germaans/Keltische cultuur, geen vermenging van rassen, het teruggaan naar eigen bewustzijn, de oorlog tegen ZOG en tevens de verwerping van de religies uit Jeruzalem is de hoofdzaak. Als een of andere Indiaan of Hutu dit soort dingen zegt is het mooi en prachtig, roep dit als Europeaan en je bent een nazi. Over het onderwerp Joden heb ik geen zin meer om me over uit te laten. Maar om nou hele teksten vol te rossen met allerlei krachttermen uit het Derde Rijk zet geen zoden aan de dijk. Maar over het algemeen kan ik toch sympathie opbrengen voor dit spul. Hmmmm, beetje duidelijk?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-03-2004 11:13 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 11:07 schreef Heiden het volgende:
Laat mij explaneren.
Ik ben het wel eens met de ideeën, ik weet precies waar het voor staat. En mensen roepen hier van "je zingt niet eens Nederlands" enzo, maar het heeft niets met nationalisme of andere zielige hobby's te maken, eigenheid van Germaans/Keltische cultuur, geen vermenging van rassen, het teruggaan naar eigen bewustzijn, de oorlog tegen ZOG en tevens de verwerping van de religies uit Jeruzalem is de hoofdzaak. Als een of andere Indiaan of Hutu dit soort dingen zegt is het mooi en prachtig, roep dit als Europeaan en je bent een nazi. Over het onderwerp Joden heb ik geen zin meer om me over uit te laten. Maar om nou hele teksten vol te rossen met allerlei krachttermen uit het Derde Rijk zet geen zoden aan de dijk. Maar over het algemeen kan ik toch sympathie opbrengen voor dit spul. Hmmmm, beetje duidelijk?


Ik liep maar wat te ouwehoeren! Maar ik kan me wel in je verhaal vinden! Je hebt gelijk!


Immortal Pride


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-03-2004 11:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 11:07 schreef Heiden het volgende:
Laat mij explaneren.
Ik ben het wel eens met de ideeën, ik weet precies waar het voor staat. En mensen roepen hier van "je zingt niet eens Nederlands" enzo, maar het heeft niets met nationalisme of andere zielige hobby's te maken, eigenheid van Germaans/Keltische cultuur, geen vermenging van rassen, het teruggaan naar eigen bewustzijn, de oorlog tegen ZOG en tevens de verwerping van de religies uit Jeruzalem is de hoofdzaak. Als een of andere Indiaan of Hutu dit soort dingen zegt is het mooi en prachtig, roep dit als Europeaan en je bent een nazi. Over het onderwerp Joden heb ik geen zin meer om me over uit te laten. Maar om nou hele teksten vol te rossen met allerlei krachttermen uit het Derde Rijk zet geen zoden aan de dijk. Maar over het algemeen kan ik toch sympathie opbrengen voor dit spul. Hmmmm, beetje duidelijk?


uhm ik heb eigelijk nooit gesnapt wat er dan wel niet mis is met joden
ja ze waren creatief ofzo en fanatiek oid en ze hadden redelijk goede banen maar een ander niet-Jood die zo zn "best" doet heeft toch netzoveel kans op goede baan
sorry heb dr nooit veel van begrepen...ja ik weet dat je niet over wou uitlaten maar mail het anders maar ik heb dr nooit een bal van begrepen eigelijk en ben benieuwd...
ikslakleinekinderenathotmailpuntkom



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-03-2004 11:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 11:13 schreef Falkh het volgende:
Ik liep maar wat te ouwehoeren! Maar ik kan me wel in je verhaal vinden! Je hebt gelijk!



Ik reageerde ook helemaal niet op jou, maar op Matthijz Filth.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-03-2004 11:24 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 11:21 schreef Heiden het volgende:

Ik reageerde ook helemaal niet op jou, maar op Matthijz Filth.


en daar reageerde ik weer op



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen