|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
wat betekend PC dan? Wel typisch dat alleen rechtse rukkers dat weer schijnen te weten |
|
quote: PC? nooit naar South Park gekeken?: "Look at that jew boy run, it's been since 1945 that we've seen" "Ey!, that's not very PC to say..." *kuch* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tering wat een saaie kutmuziek zeg. Ik gok dat de fluitist(e) iemand is die niet verder is gekomen dan blokfluitlessen op de basisschool (en na de basisschool zeer waarschijnlijk ook geen enkele andere vorm van onderwijs meer genoten heeft). En zou het een stuk makkelijker vinden om een drummer te kiezen: een betere dan die ik nu hoor. En dat er ook nog iemand is die de credits durft te dragen voor deze wanstaltig slechte en ongebalanceerde opnames is gewoonweg hilarisch te noemen.. |
|
quote: dat is geen antwoord op mijn vraag. Volgens mij ben jij genitally challenged |
|
quote: En je weet nog steeds niet wat PC betekent? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*kwartje valt* physically challenged. maar wat heeft dat met niet naar nsbm luisteren te maken dan? |
|
quote: Private Cunt? |
|
quote: Oh, en ik maar denken dat het politiek correct moest betekenen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: PC = Politically Correct KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ow, ja daar doe ik niet aan, dus hoe moet ik dat nou weten |
|
[nazistisch] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 19-03-2004 16:36] |
|
quote: edit: megalag? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-03-2004 16:30] |
|
quote: Perzen? Voor Saddam Hussein dus @ Aerodis: megalag? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-03-2004 16:37] |
|
quote: Saddam is geen Pers! Irak = arabisch Iran = Perzisch KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die post had nogal vertraging. |
|
quote: dannoch, nog steeds een axis of evil. |
|
[quote]Op 19 maart 2004 16:34 schreef aerodis het volgende: die post had nogal vertraging.[/quot] dus megalag is dus megalach in gebrekkig nederlands? |
|
quote:MEER MEER! Ik lach me ziek! Allo allo zies ies nighthwawk [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-03-2004 16:37] |
|
"Oak" die naam heeft trouwens een hoog pocahontas gehalte. zou ik veranderen. En die fluitmiep eruit schoppen. |
|
Zou ie 14 zijn? |
|
quote: Ik denk 88 "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Of 88 kg wegen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Welke van de 2 het ook is ... het blijven prutsers. |
|
http://www.adl.org/hate_symbols/numbers_14-88.asp zo wordt je nzai |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |