IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Oak, Hollandsche NSBM Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

OK.

Ik heb nu net de kans gehad om dit te luisteren.




Standaard 'riffjes'. Mega irritante fluit. Een drummer die niet kan drummen. Gewoon bagger. Ik zou me schame om zo mijn ideologie te verkondigen.

Kom op Warrior_of_Joden...je kan beter....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-03-2004 20:20 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hear hear.. [@ 0Tolerence]

[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 19-03-2004 20:21]


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-03-2004 20:21 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Soms kan een vuurpeleton wonderen doen om de wereld te bevrijden van gespuis..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 20:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 20:21 schreef Borgia II het volgende:
Soms kan een vuurpeleton wonderen doen om de wereld te bevrijden van gespuis..


Ben je nu pro of anti NS?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-03-2004 20:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja laten we ze in een concentratiekamp stoppen


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-03-2004 20:23 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 20:22 schreef Chelman het volgende:
Ben je nu pro of anti NS?


Anti natuurlijk..je denkt toch heus niet dat ik me wel vereenzelvigen met schuim der natie?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-03-2004 20:23 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

LOL, die viel idd van beide kanten te interpreteren (hoe de fok schrijf je dat anyway?)!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-03-2004 20:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

volgens mij had je het goed


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-03-2004 20:24 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 20:23 schreef Paul het volgende:
Ja laten we ze in een concentratiekamp stoppen


Damn..dat duurt te lang en kost teveel geld..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 20:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het was ook een grapje...

De ideologie mag men van mij verkondigen. Daar heb ik op zich weinig moeite mee. Wat uiteraard niet betekent dat ik het steun.

Ik zou echter als Tom Metzger of een andere WP goeroe mij ernstig verzetten wat bereft het associeren van Oak met de Arische gedachtengoed. Ik zou namelijk niet voor paal willen staan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-03-2004 20:29 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 20:28 schreef Chelman het volgende:
Het was ook een grapje...

De ideologie mag men van mij verkondigen. Daar heb ik op zich weinig moeite mee. Wat uiteraard niet betekent dat ik het steun.

Ik zou echter als Tom Metzger of een andere WP goeroe mij ernstig verzetten wat bereft het associeren van Oak met de Arische gedachtengoed. Ik zou namelijk niet voor paal willen staan.


hahahhahh, inderdaad


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-03-2004 21:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 maart 2004 20:06 schreef stoomfiets het volgende:
Dat eerste nummer klonk nog wel goed.
Dat laat zich dan waarschijnlijk verklaren doordat het een cover betreft



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 22:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Is die "Perz" nu al uitgezet of hoe zit dat


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-03-2004 22:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

die lui zijn schadelijker "for ze cause" dan wij ooit kunnen bereiken

Dit klinkt zo beroerd dat als ze gaan kwijlen en een permanent verbaasde gezichtsuitdrukking tentoonstellen ze een rechtzaak van de Josti-band aan de broek krijgen wegens plagiaat.. Mijn zegen hebben ze sukkels


Een kleine snol zit zo vol.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-03-2004 22:55 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Alhoewel die N en die S natuurlijk altijd een goede reklame- promotiestunt zijn, vind ik de muziek gewoon klote.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-03-2004 22:57 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

En ik herhaal een eerdere stelling, fluitjes in black metal zouden bij wet verboden moeten zijn!!


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 19-03-2004 23:06 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Godverdomme wat een gejank hier zeg.
Kan met niet lezen, dit zijn samples van de EERSTE rehearsal, de aller EERSTE. Slechts om een impressie te geven, In deze opnames zit een paar uur tijd, als men in het vervolg eerst even leest...
Als "triumph of the wil" opgenomen word is dit in een professionele ruimte en niet in een hok waar deze nummers opgenomen zijn.
Graag zou ik ook jullie eerste rehearsals willen horen.
En voor de mensen die ook te lam zijn om de site te lezen, oak is GEEN black metal!!
Tussen black metal en NSBM zit een wereld van verschil.

Over enkele weken beginnen de opnames voor de demo en dan zal er hier kwalitatief goed materiaal gepost worden.


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 19-03-2004 23:12 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

En nog even voor de mensen die klagen dat dit slecht is voor de "scene" misschien moeten jullie nog even kijken waat de site gehost word.
Dit is de grootste NSBM organisatie met bands als temnozor,absurd,nokturnal mortum.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 19-03-2004 23:20 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Het zit je behoorlijk dwars of niet? Bespeel jij soms die blokfluit?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-03-2004 23:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

gefeliciteerd man en nu opsodemieteren met die nazie troep. Er wordt alleen kwaliteitsmuziek gewaardeerd hier


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-03-2004 23:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:20 schreef filosofem het volgende:
Het zit je behoorlijk dwars of niet? Bespeel jij soms die blokfluit?


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:06 schreef Kriegshammer het volgende:
Godverdomme wat een gejank hier zeg.
Kan met niet lezen, dit zijn samples van de EERSTE rehearsal, de aller EERSTE. Slechts om een impressie te geven, In deze opnames zit een paar uur tijd, als men in het vervolg eerst even leest...
Als "triumph of the wil" opgenomen word is dit in een professionele ruimte en niet in een hok waar deze nummers opgenomen zijn.
Graag zou ik ook jullie eerste rehearsals willen horen.
En voor de mensen die ook te lam zijn om de site te lezen, oak is GEEN black metal!!
Tussen black metal en NSBM zit een wereld van verschil.

Over enkele weken beginnen de opnames voor de demo en dan zal er hier kwalitatief goed materiaal gepost worden.

eerste rehearsel of niet, de oude black sabbath speelt nog strakker dan jullie. Jullie kunnen gewoon geen maat houden. Ritme is natuurlijk ook meer iets voor negers


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 19-03-2004 23:23 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 17:32 schreef arrebar het volgende:
Staat die 14 uit je naam nou voor je leeftijd of voor je iq?


Je kunt daar best een opmerking over maken, maar als je de reacties van mithrajugend leest blijkt dat hij/zij de feiten toch wel goed op een rijtje heeft staan. Ik kan het niet op waarheid beoordelen want ik weet er zelf niets van, maar als het niet klopt dan kan hij/zij toch een behoorlijk goed verhaaltje uit de duim zuigen.

Muziek vind ik trouwens niet interessant, standpunten ook niet.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:23 schreef Aeolus het volgende:
Je kunt daar best een opmerking over maken, maar als je de reacties van mithrajugend leest blijkt dat hij/zij de feiten toch wel goed op een rijtje heeft staan. Ik kan het niet op waarheid beoordelen want ik weet er zelf niets van, maar als het niet klopt dan kan hij/zij toch een behoorlijk goed verhaaltje uit de duim zuigen.

Muziek vind ik trouwens niet interessant, standpunten ook niet.

toets 14/88 in op google en jij weet dat verhaaltje ook.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-03-2004 23:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:23 schreef Aeolus het volgende:
Je kunt daar best een opmerking over maken, maar als je de reacties van mithrajugend leest blijkt dat hij/zij de feiten toch wel goed op een rijtje heeft staan. Ik kan het niet op waarheid beoordelen want ik weet er zelf niets van, maar als het niet klopt dan kan hij/zij toch een behoorlijk goed verhaaltje uit de duim zuigen.

Muziek vind ik trouwens niet interessant, standpunten ook niet.


mithrajugend? Zoiets als Mitra Jugend. Leer jongeren snel aan de sterke alcohol


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen