|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Gek he, met zo'n topictitel... Zenial |
|
quote: Mensen willen liever op de leden en zo zeiken dan over de muziek. |
|
quote: Welkom op de grote boze plek die aarde heet Toevallig zat ik me gister nog te verwonderen over het feit dat er zo verschikkelijk veel van die bomenknuffelaars rondlopen hier. Het is ook nooit goed. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Wat is men toch weer stout. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, eerder dom Zenial |
|
quote:Erg gewaagd om een politieke mening dom te noemen. Ik zeg toch ook niet dat alle SP-ers dom zijn? Niet dat nazi ben. Ik hekel slechts al dat ongefundeerde gezeik op afgeleide van nationalisme. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik moet iets gemist hebben, op de site staan geen samples oid?! Samples bitte! "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Mja en ik heb een hekel aan al dat geflirt met nazisme hier. Mensen die geen nazi zijn maar wel alles luisteren wat nsbm is, shirts dragen van bands die erg openlijk nazi zijn en alles wat niet rechts is hippie noemen. Zenial |
|
Nsbm slaat nergens op, de meeste van die bands kunnen echt niet spelen. wil je goed gespeelde rechtse herrie luisteren, luister dan naar No Fear, No Alibi,Skrewdriver of Brigade M. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ga een boom knuffelen. Karnivoor vindt dat ook Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Jaaaaaap! Kom morgen verdomme gewoon naar Arnhem man! Beiden ja! Eh ontopic.. nazi shit eh.. |
|
quote:Ik zie niet in wat er mis is met het luisteren van muziek die je leuk vindt en het dragen van shirts van bands die je goed vindt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De extreme ideeen bedoeld hij. Die site is trouwens ook niet geupdate. [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 16-04-2005 11:02] |
|
quote: Nou, als je shirts draagt van bands die zo'n extreme politieke boodschap uitdragen, dan doe jij dat ook (letterlijk) door dat shirt te dragen. Als je dan nog volhoudt dat je geen nazi bent, is dat nogal schijnheilig. Zenial |
|
quote: Nogal hypocriet, want dat kun je met zoveel zeggen. Michael Jackson shirt > je bent een pedo, draagt pedofilie uit Devourment shirt > je vermoordt vrouwen, of je keurt dit goed Macabre shirt > je verheerlijtk seriemoordenaars ga zo maar door... Ik draag wat ik wil en laat me niet door andere belemmeren. Ik leef voor m'n eigen plezier (hoe egositisch dat ook mag klinken) en ik kan er niet mee zitten dat anderen mensen zich daar beledigt door voelen... Dat is hun probleem. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Bull-shit. Als ik een Sex-Pistol shirt draag betekent het toch ook niet dat ik een anarchist ben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Draag jij een Sex PIstols shirt? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hee, de Sex Pistols Heerschen ja! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Een aantal van deze NSBM bands heersen dus echt wel, en het interesseert me geen fluit dat ze toevallig met een rechtse ideologie rondlopen. Over het algemeen kan je het niet eens in de muziek terugvinden qua teksten e.d. Luister maar eens een keer naar een band als Bilskirnir of Graveland, mijns inziens zijn dit best te pruimen bands. En dat gezeik over shirts dragen en nazi zijn slaat idd zoals eerder gezegd helemaal nergens op. Als je het niets vind, dan luister je toch lekker niet, maar geen andere mensen lopen afzeiken hierover of voor nazi uitmaken. |
|
Hoop nazi's in de blekkie wereld als je nagaat dat vrijwel iedereen een Burzum shirt heeft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zeik niet; Oak (eikels) kunnen niet spelen, en verdienen een flinke ros op hun muil met de kolf van een 98k! klaar uit, ophoeren met die zooi Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Duidelijke taal |
|
quote: indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het feit dat er steeds meer van dit soort bands zijn, geeft alleen maar aan dat er een markt voor is. Dus zoals ik al zei, als het je niet bevalt dan luister je toch lekker niet. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |