|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is misschien ook beter, maar een topic over een band die een politiek getinte boodschap naar buiten brengt 'vraagt' eigenlijk om een politieke discussie. Maar goed, om dit topic van mijn kant niet te verzieken zal ik het over de muziek hebben en anders ben ik stil *rits mond dicht en gooit sleutel weg* [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 19-03-2004 13:44] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: bla bla *wijst* Chelman is gay Chelman is gay |
|
quote: vervang "aryan" door "moslim" en "wotan" door "allah" en je heb zowaar een taliban tekst. |
|
Gaaf dit. Ik post op verzoek van die kerel een topic over z'n band, en binnen de kortste kerel schelden jullie mekaar uit voor rotte vis. Ga vooral zo door Al zou het ook wel leuk zijn als jullie het over de muziek zouden hebben. |
|
alleen die doen meer dan alleen roepen. Blanken zijn niet gewend te werken |
|
quote: Ik vind dit eigenlijk een bewust provocerende off topic post....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mja, vooruit... laten we (*kuch* jullie dan dus) het weer over de muziek hebben. Er is ergens al een topic over het wel en wee van NSBM in z'n algemeenheid. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja nu stoppen met de discussie over de politieke actergrond! |
|
ga hier maar verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=770887 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De muziek is wel aardig, tekstueel is het een ander verhaal, maar daar zullen ook wel liefhebbers voor zijn. |
|
quote: |
|
quote: is voor de band zelf de muziek belangrijker dan de boodschap? voor mijzelf is muziek altijd het belangrijkste, als ik in boodschappen ben geïntereseerd ga ik wel naar de supermarkt. |
|
quote: Ik koop ook alleen witte kool, witte wijn, witte vis en uiteraard ook witbrood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En witbier Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ik alleen: zigeunerschnitzels, brownies en Joden koeken (bestaan echt). oja ik moet de negerzoenen en de chinese kool niet vergeten. en daar ga ik van genieten terwijl "Oak's" nieuwe meesterlijke demo opstaat. |
|
quote: [foute grap modus aan] Jodenkoeken vind ik ook lekker. Ik koop graag de voorgebakken variant zodat ik ze zelf in mijn oven kan afbakken[/foute grap modus uit] Ontopic: ik ga het vanavond eens beluisteren. Ik wil niet bij de klant allerlei dubieuze links aanklikken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:fout maar hilarisch |
|
quote: idd |
|
jammer dat er geen polenkoeken zijn |
|
quote: Die moet je niet in de ovens flikkeren. Die moet je in een bos door wat Russen laten afknallen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: er zijn er anders genoeg in de oven gegaan, dus dat kan best |
|
quote: brrrrrrrrrrrrr, alleen de gedachte al. (alhoewel het eten mij in Polen best wel is bevallen. Grappig is dat je in een restaurant echt ALLES apart miet bestellen). |
|
quote: "Mag ik een biefstuk met een frietje, en nog een frietje, en nog een, en nog een.." Dat idee? |
|
hoeveel blaadjes sla blieft U ? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |