|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Die teksten *ligt in een scheur* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Niemad wilde ze hebben dus nam hij ze maar |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: dus kan je niet gebanned worden o grote internet-warrior? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: het liefst richting Rottumerplaat? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wat een trieste bende dit zeg. Doet je bijna schamen dat je een blanke bent, dus eigenlijk werken ze zichzelf tegen, wat ze op het zelfde nivo plaatst als trieste gothbreezahs .. |
|
Ik zie hier meerde NSBM topics dus er word duidelijk niet moeilijk over gedaan? waarom moet dit topic dan wel door slikse figuren verkloot worden? |
|
quote: jij bent zijn little helper. je weet iig wel wie ik bedoel |
|
quote: dan liever die goths Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:verzin zelf eens een antwoord |
|
Slikse? Er word gevraagd naar de mening, nha die word gegeven, klaar, niet huilen als die mening negatief is. |
|
quote:En als ze het nou terug hebben? Wat dan? Gaan ze dan alle vaders op de wereld wegjagen omdat ze zelf nu eenmaal in hun jeugd bruut verkracht zijn door hun vader? Of huisdieren verbieden omdat ze er een trauma van hebben dat hun konijntje overleden is toen ze vier waren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dus....... En nu over de muziek aub. Ik ga denk ik voortaan in een Agathocles, Napalm Death of een andere linkse rakker band topic ook eens gaan janken en huilen dat het stouterds zijn. *disclaimer: ik ben geen NS aanhanger* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of Delfshaven in Rotterdam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: om dezelfde redenen dat eikels als jij er zijn, om de ander te irriteren Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik gaf een semantische uitleg van de zin an sich...geen ideologische onderbouwing of legitimatie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
open een nieuw topic over wat er zoal fout is aan NSBM.. maar verneuk dit topic niet met van die hersenloze reacties! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat je dat nog niet gedaan hebt.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Tja, je moet je niveau een beetje aanpassen aan het topic hé... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee want ik beperk politieke discussie liever tot de daaraan gewijde topics. Ik vind politiek in muziek eigenlijk per definitie gay en discussies daarover nog gayer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ben het met je eens |
|
quote:waarom doe je dan mee in dit gaye topic? |
|
quote: Ik discussier niet over de politiek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Sorry, in het verleden is wel bewezen dat onderbouwde en zinvolle reacties toch niet goed aankomen bij hersenloze acties I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |