IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sjeik Yassin herdacht in Amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-03-2004 18:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 18:27 schreef Vampire John het volgende:
Even Fel, Pandora.... Hoewel, Yassin en SHaron in één adem noemen... Een groot vredesstichter vind ik het niet, en dus zou ik een herdenking van Sharon (heb je ideeën) ook belachelijk vinden.

Wat Israel doet is ook niet even jofel, maar als je continu met stenen en molotov-cocktails wordt bekogeld kan ik me indenken dat je terugschiet, laat staan van dit soort aanslagen als Hamas pleegt. Zou Israel ook dit soort acties uitvoeren bij Palestijnen (zelfmoord-rabbi's, haha) dan zou ik dat vanzelfsprekend even streng afkeuren... De gevolgen zijn bekend (plat gooien huis) en toch doen die zelfmoordenaars het. En dan Israel beschuldigen niet met de familie rekening te houden; is die zelfmoordenaar dan niets te verwijten???
Het 12-jarig jochie van de week (met die schaar en dat defecte vest) was overigens kostelijk

Ehm, laten we eens kijken. Israel is begonnen met de terreur toen de joden palestine kregen toegewezen als toevluchtoord en het tot israel hebben benoemd zonder de daar wonende palestijnen als gelijkwaardige burgers te beschouwen en behandelen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2004 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 18:30 schreef Pandora het volgende:
Ehm, laten we eens kijken. Israel is begonnen met de terreur toen de joden palestine kregen toegewezen als toevluchtoord en het tot israel hebben benoemd zonder de daar wonende palestijnen als gelijkwaardige burgers te beschouwen en behandelen.
KUCH met de terreur begonnen? de engelsen hebben dat land aan de joden gegeven ... de israeli's hebben het niet ingenomen ....


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-03-2004 19:28 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 18:30 schreef Jenje het volgende:
KUCH met de terreur begonnen? de engelsen hebben dat land aan de joden gegeven ... de israeli's hebben het niet ingenomen ....

Het aannemen van een land dat aan je gegeven wordt door een land dat eigenlijk niet het recht heeft om het aan je te geven vind ik anders een behoorlijk ziek iets om te doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2004 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:28 schreef Pandora het volgende:
Het aannemen van een land dat aan je gegeven wordt door een land dat eigenlijk niet het recht heeft om het aan je te geven vind ik anders een behoorlijk ziek iets om te doen.
Maar geen terroristische actie .. en ik denk dat elk volk die een land aangeboden krijgt zo'n aanbod aanneemt ....


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-03-2004 19:33 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:31 schreef Jenje het volgende:
Maar geen terroristische actie .. en ik denk dat elk volk die een land aangeboden krijgt zo'n aanbod aanneemt ....

Niet als het land al van een ander volk is en je jezelf roemt om je beschaafdheid. En als het innemen van een ander land geen terroristische actie is is het wel degelijk een oorlogsdaad. En daardoor worden alle cties die de palestijnen ertegen uitvoeren gereduceerd tot verzetsdaden en zijn de palestijnen dus geen terroristen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2004 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:33 schreef Pandora het volgende:
Niet als het land al van een ander volk is en je jezelf roemt om je beschaafdheid. En als het innemen van een ander land geen terroristische actie is is het wel degelijk een oorlogsdaad. En daardoor worden alle cties die de palestijnen ertegen uitvoeren gereduceerd tot verzetsdaden en zijn de palestijnen dus geen terroristen.


Dan moet je bij de Engelsen zijn, die hebben palestina aan de israeli's gegeven ....


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-03-2004 19:39 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 19:35 schreef Jenje het volgende:
Dan moet je bij de Engelsen zijn, die hebben palestina aan de israeli's gegeven ....

en de israeli's hebben het aangenomen. Maar je hebt wel gelijk de engelsen hadden het niet mogen aanbieden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-03-2004 10:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Overigens hebben de Israelisch het land gekocht van de Palestijnen....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-03-2004 11:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

En overgens zaten de joden al ver voor de 2e wereldoorlog in Israel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 27-03-2004 12:37 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 11:19 schreef arrebar het volgende:
En overgens zaten de joden al ver voor de 2e wereldoorlog in Israel.

Ja, maar het was geen uitsluitend joodse staat. Dat is israel nog nooit eerder in de geschiedenis geweest.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2004 13:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 maart 2004 10:46 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens hebben de Israelisch het land gekocht van de Palestijnen....


Idd; de Palestijnen hebben het dus zelf aan ze verkocht...

Tot zover dus deze discussie.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-03-2004 13:58 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-03-2004 14:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 13:58 schreef Triple-Dan het volgende:



Daar komt het vroeg of laat toch wel een keer van daar in het midden oosten.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-03-2004 14:30 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Kan mij niet snel genoeg zijn



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-03-2004 14:38 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 26 maart 2004 11:11 schreef Falkh het volgende:

Wat is uw mening hierover

ik weet niet waar het over gaat , maar ik heb wel een mening over dit soort fundamentalisme .
fundamentalisten ( aan beide kanten van het conflict ) zijn volgens mij kleinzielig mensen ,die geen waardering krijgen van hun omgeving of zo , en dan op deze manier denken respect af te dwingen , terwijl niemand het echt interesseert .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 29-03-2004 0:34]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 14:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html

Deze lui mogen van mij wel eens wat lessen Nederlands, geschiedenis en democratie nemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-03-2004 14:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 maart 2004 10:46 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens hebben de Israelisch het land gekocht van de Palestijnen....


Kun je daar wat meer over vertellen want iedereen gaat er vrnl. vanuit dat het alleen gesticht is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2004 15:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Terroristen herdenken, opflikkeren met al die organisaties. Dat is juist 1 van de punten waar anti terreur zich op moet gaan richten. Die organisaties die niets meer dan aanzetten tot geweld of zoals in dit geval een terrorist gaan herdenken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 15:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 14:26 schreef Mutilator het volgende:
Kun je daar wat meer over vertellen want iedereen gaat er vrnl. vanuit dat het alleen gesticht is.

De joden hebben t/m ongeveer 1939 land gekocht van de palestijnen in het toenmalige Palestina. Vanaf 1939 heeft een Witboek van de Britse regering de aankoop van grond door joden in delen van Palestina verboden (vooral de oostelijke gebieden, het huidige Jordanie geloof ik). In 1947 spreekt de VN een resolutie uit over de stichting van de staat Israel en in 1948 wordt Israel gesticht. Het leuke is dat Israel en Jordanie samen Palestina vormen, maar dat de Palestijnen pas een eigen staat willen sinds delen van Palestina onder de controle van joden vallen. Toen Jordanie en Egypte tijdelijk de Palestijnse delen in Israel hebben bezet, hoorde je de Palestijnen niet praten over 'een eigen staat' (net zoals voor de tijd dat Israel bestond en de gebieden ook niet onder Palestijnse controle vielen).

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 28-03-2004 15:55]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-03-2004 20:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik vind het trouwens wel erg zielig voor de vrouw van Yassin. Zij zit op de aarde te huilen met de gedachte dat Yassin nu met 7 maagden loopt te wippen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 22:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:57 schreef arrebar het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg zielig voor de vrouw van Yassin. Zij zit op de aarde te huilen met de gedachte dat Yassin nu met 7 maagden loopt te wippen.
Loopt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-03-2004 22:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 maart 2004 22:06 schreef Misanthrope het volgende:
Loopt?

Beetje cru om dat zo te zeggen over iemand die in een rolstoel zat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat Israel die man doodt is belachelijk, maar eeb herdenking is net zo goed belachelijk.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 22:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:10 schreef ghoulliette het volgende:
dat Israel die man doodt is belachelijk, maar eeb herdenking is net zo goed belachelijk.
Waarom is het belachelijk een gevaarlijke terrorist te doden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:36 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom is het belachelijk een gevaarlijke terrorist te doden?

omdat het hun eigen schuld is dat die man hun terroriseerde.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen