IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sjeik Yassin herdacht in Amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-03-2004 20:46 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 maart 2004 19:02 schreef Greycloak het volgende:
Rubber kogels. Sneu als je er eentje op een plek krijgt dat ie alsnog dodelijk is, maar een flinke kei op je slaap is net zo dodelijk. Het is geen veldslag à la Bloody Sunday, waar men scherpe patronen hanteerde. Valt er een keer een dood stenengooiend geiteneukertje, dan wordt dat direct in de pers opgeblazen (...) alsof dat kutkind braaf met autootjes liep te spelen toen de geüniformeerde moordenaars langskwamen.
Lees tussen de lijnen.


Militairen hebben alleen het voordeel dat ze een helm op hebben...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-03-2004 20:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Jammer genoeg hebben niet alle Israelische burgers panzerwagens om zichzelf te beschermen tegen zelfmoord aanvallen.

Zo blijf je maar bezig, beide partijen zijn fout bezig. Er wordt niet naar een oplossing gezocht. Alleen maar naar nog meer vergeldingen en geweld.


F*ck hippies


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 29-03-2004 21:05 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Die Palestijnen flikkeren hun kids nota bene zelf in de vuurlinie. Dat leger zie je cht wel aankomen.

Wat doen die kinderen dan op straat?!

Je moet ze doden voordat ze zelfmoord kunne plegen.

quote:
Om nog maar te zwijgen over quantanamo bay, in mijn ogen niets meer dan een klein concentratiekamp.


Wat is er mis met een concentratiekamp? Daar zitten de meest gevaarlijke lui. Mensen die er moedwillig voor hebben gekozen om zij aan zij met de Taliban te vechten. Daarnaast worden ze gedreven door een religieus fanatisme.

Ze moesten er maar eens een vernietigingskamp van maken. laat ze die geitenneukers maar naar hun schepper sturen.



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-03-2004 21:08 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 maart 2004 21:05 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Die Palestijnen flikkeren hun kids nota bene zelf in de vuurlinie. Dat leger zie je cht wel aankomen.

Wat doen die kinderen dan op straat?!

Je moet ze doden voordat ze zelfmoord kunne plegen.




Waarom denk je dat de palestijnen burgers opblazen. Je moet ze doden voordat ze bij het leger gaan


quote:

Wat is er mis met een concentratiekamp? Daar zitten de meest gevaarlijke lui. Mensen die er moedwillig voor hebben gekozen om zij aan zij met de Taliban te vechten. Daarnaast worden ze gedreven door een religieus fanatisme.

Ze moesten er maar eens een vernietigingskamp van maken. laat ze die geitenneukers maar naar hun schepper sturen.


Vreemd dat er alleen maar mensen van één partij zit. Een Bush zou daar ook behoorlijk op z'n plaats zijn. Afgezien van het feit dat het belachelijk is dat er een dergelijk kamp op Cuba gelegen is.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-03-2004 22:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2004 21:05 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wat is er mis met een concentratiekamp? Daar zitten de meest gevaarlijke lui. Mensen die er moedwillig voor hebben gekozen om zij aan zij met de Taliban te vechten. Daarnaast worden ze gedreven door een religieus fanatisme.

Ze moesten er maar eens een vernietigingskamp van maken. laat ze die geitenneukers maar naar hun schepper sturen.

Ga je verdomme eerst eens in de Holochaust verdiepen voordat je uberhaubt zulke hersenloze posts gaat maken. Als het echt zulke gevaarlijke lui waren dan kwamen ze voor het gerecht. Maar het barst er van de mensen die vastzitten omdat iemand een hekel aan ze had en ze zwart gemaakt werden door dat persoon. Met Quantanamo Bay doet Amerika hetzelfde als wat Saddam heeft gedaan. Alleen vermoorden ze de gevangenen nog net niet op grote schaal, de eerste kisten hebben quantanamo bay alweer verlaten.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-03-2004 22:25]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-03-2004 3:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mijn mening over het herdenken van Yassin....
Nou ik zou nooit bij zo'n herdenking aanwezig zijn, maar zoals het wel duidelijk moge zijn van mij sta ik 100% achter de Intifada in dit vraagstuk. Dood aan de Zionisten. Ze hebben niets te zoeken daar in hun zogenaamde "beloofde land". Wat is er toch aan de hand met die Joden? Moeten ze nu absoluut dat land daar opeisen? Argh, wat een zieke religie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-03-2004 3:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2004 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Theo van Gogh weet het altijd wel mooi te zeggen. Als ik programmamaker was zou ik zeker een discussie tussen hem en die Abou Jajah proberen voor elkaar te krijgen.



Goed idee; ik vind Theo ook ontzettend goed en een waardig erfgenaam van Vincent al vergist ie zich toch in The meaning of life ipv The Life of Brian.

@ Heiden: wat vind je hier dan van?

quote:
Op 28 maart 2004 15:53 schreef Misanthrope het volgende:
De joden hebben t/m ongeveer 1939 land gekocht van de palestijnen in het toenmalige Palestina. Vanaf 1939 heeft een Witboek van de Britse regering de aankoop van grond door joden in delen van Palestina verboden (vooral de oostelijke gebieden, het huidige Jordanie geloof ik). In 1947 spreekt de VN een resolutie uit over de stichting van de staat Israel en in 1948 wordt Israel gesticht. Het leuke is dat Israel en Jordanie samen Palestina vormen, maar dat de Palestijnen pas een eigen staat willen sinds delen van Palestina onder de controle van joden vallen. Toen Jordanie en Egypte tijdelijk de Palestijnse delen in Israel hebben bezet, hoorde je de Palestijnen niet praten over 'een eigen staat' (net zoals voor de tijd dat Israel bestond en de gebieden ook niet onder Palestijnse controle vielen).


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-03-2004 3:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 30-03-2004 8:15 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Ga je verdomme eerst eens in de Holochaust verdiepen voordat je uberhaubt zulke hersenloze posts gaat maken.


-Stel je niet aan jankerd. Alles meteen weer linken met WOII. Een concentratiekamp hoeft niet per definitie een deathcamp te zijn.

quote:
Als het echt zulke gevaarlijke lui waren dan kwamen ze voor het gerecht. Maar het barst er van de mensen die vastzitten omdat iemand een hekel aan ze had en ze zwart gemaakt werden door dat persoon.

-Nee zak hooi. Daar zitten religieuze fanatici die willens en wetens bij de Taliban zijn gaan vechten. De Taliban zijn geen regeringsleger, maar een groep strijders van all over the world. Daarom vallen ze niet onder de conferentie van Genève en kan de VS die regels dus aan hun laars lappen.

"iemand een hekel aan ze had"? Nee het waren zulke schatjes. Er zaten meer buitenalnders dan Afghanen bij de Taliban.

quote:
Met Quantanamo Bay doet Amerika hetzelfde als wat Saddam heeft gedaan. Alleen vermoorden ze de gevangenen nog net niet op grote schaal, de eerste kisten hebben quantanamo bay alweer verlaten.

Als je zoveel mensen bij elkaar hebt gaat er wel eens eentje dood ja. Dat gebeurd ook in Nederlandse gevangenissen.

Je lult vreselijk dom. Je doet net of daar mensen zitten die slachtoffer zijn geworden van de situatie. Wereldwijd zijn er mensen naar Afghansistan getrokken om zich willens en wetens bij de Taliban te voegen. De VS heeft ze nog een ultimatum gegeven wat ze in de wind hebben geslagen.

Geen medelijden met dat soort lui.







[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 30-03-2004 8:17]



Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 30-03-2004 8:21 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

quote:

Je doet net of daar mensen zitten die slachtoffer zijn geworden van de situatie.


zijn ze ook, van hun eigen situatie.


voer geen oorlog, voer de eendjes


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-03-2004 12:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 30 maart 2004 3:11 schreef Heiden het volgende:
Mijn mening over het herdenken van Yassin....
Nou ik zou nooit bij zo'n herdenking aanwezig zijn, maar zoals het wel duidelijk moge zijn van mij sta ik 100% achter de Intifada in dit vraagstuk. Dood aan de Zionisten. Ze hebben niets te zoeken daar in hun zogenaamde "beloofde land". Wat is er toch aan de hand met die Joden? Moeten ze nu absoluut dat land daar opeisen? Argh, wat een zieke religie.



wat moeten die tering moslims daar?? rot op met die fucking HAMAS figuren!

zelfde geldt voor die orthodoxe Joden trouwens, die zijn bijna net zo erg!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2004 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 12:23 schreef enforcer het volgende:
wat moeten die tering moslims daar?? rot op met die fucking HAMAS figuren!

zelfde geldt voor die orthodoxe Joden trouwens, die zijn bijna net zo erg!
Bijna? stelletje provocerende lijers lopen het alleen maar uit te lokken met hun kolonisatie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-03-2004 12:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee die palestijnen lopen helemaal niets uit te lokken?

dat zijn zulke lieve jongens, veel mensen liften mij veel te veel mee op de anti semitistische trend de laatste tijd.

Komt allemala door de pers hier, die kleuren het nieuws altijd behoorlijk!

geloof mij nu maar dat als er hier een aanslag plaatsvind dat eerder door een moslim extremist van welke gezindte dan ook dan door een jood zal zijn!

de aggressie van de Islam gaat velen malen verder dan die van Isreal..

Beide volkeren hebben op een of andere manier schijnbaar een aanspraak op dat land en ze hebben daarover een conflict, dan kun je niet spreken vam een eenzijdige aggressie van israel dat is Bullshit!


De Palestijnen plegen laffe zelfmoordaanslagen op burgers, daarentegen zijn er bij de Israelische aanslagen op palestijnse terroristen ook wel eens wat burgerslachtoffers te betreuren, maar ze verheffen het tenminste niet als doel!

de palestijnen hebben maar 1 doel en dat is zoveelmogelijk Joden treffen!



Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 30-03-2004 12:51 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

wat ik me dan afvraag, als er nou een derde partij is die zowel de joden in israël als de pallestijnen die daar zitten dood maken, met een atoombom ofzo, dan zouden we toch van het gezijk afzijn?


voer geen oorlog, voer de eendjes


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2004 13:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 12:23 schreef enforcer het volgende:
wat moeten die tering moslims daar?? rot op met die fucking HAMAS figuren!

zelfde geldt voor die orthodoxe Joden trouwens, die zijn bijna net zo erg!


idd ja, extremisme is echt de vijand nummer 1 in deze eeuw.
Uitroeien! ALLEMAAAL!


"This one is older than shit, heavier than time!"


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 30-03-2004 13:08 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 13:01 schreef 0Tolerence het volgende:
idd ja, extremisme is echt de vijand nummer 1 in deze eeuw.
Uitroeien! ALLEMAAAL!

Euh... dat uitroeien is geen extremisme?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2004 13:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 13:08 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Euh... dat uitroeien is geen extremisme?


Nee, dat is op gegronde reden en uit zelfverdediging


"This one is older than shit, heavier than time!"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-03-2004 13:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHHA nja daar heb je ook wel weer een punt, toch heoeft dat in dit geval niet.

In principe denk ik dat de wereld een betere plaats zou zijn zonder extremisten, mara dat geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld satanistische extremisten die zijn ook verwerpelijk!








Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-03-2004 17:12 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 maart 2004 12:23 schreef enforcer het volgende:
wat moeten die tering moslims daar?? rot op met die fucking HAMAS figuren!

zelfde geldt voor die orthodoxe Joden trouwens, die zijn bijna net zo erg!


Wat ze daar moeten, ze leefden daar al zeg maar, voor de massale komst van de Joden na WOII


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-03-2004 17:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 8:15 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:Nee zak hooi. Daar zitten religieuze fanatici die willens en wetens bij de Taliban zijn gaan vechten.

Bij mijn weten zitten er ook mensen die op basis van vage verdachtmakingen of helemaal geen verdachtmakingen zijn aangehouden. Er zijn er toch al een stel vrijgelaten die onschuldig bleken? Zo netjes gaat het er niet aan toe.
quote:
Als je zoveel mensen bij elkaar hebt gaat er wel eens eentje dood ja. Dat gebeurd ook in Nederlandse gevangenissen.

Dat het elders ook gebeurt, rechtvaardigt het dus?


Touché, pussycat!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-03-2004 22:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 maart 2004 8:15 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
-Stel je niet aan jankerd. Alles meteen weer linken met WOII. Een concentratiekamp hoeft niet per definitie een deathcamp te zijn.


Jouw eerdere post was te linken naar WOII, omdat je het gebruik van concentratiekampen goedkeurde. Slap argument om dan te zeggen dat niet alle concentratiekampen vernietegingskampen waren. Ook de normale concentratiekampen waren slecht.
quote:

-Nee zak hooi. Daar zitten religieuze fanatici die willens en wetens bij de Taliban zijn gaan vechten. De Taliban zijn geen regeringsleger, maar een groep strijders van all over the world. Daarom vallen ze niet onder de conferentie van Genève en kan de VS die regels dus aan hun laars lappen.


Daar zitten amper fanatici. Het blijven krijgsgevangenen en dus vallen ze onder de conventie van Geneve, bovendien was de taliban het regime in Afganistan en dus valt het onder regeringsleger.
quote:

"iemand een hekel aan ze had"? Nee het waren zulke schatjes. Er zaten meer buitenalnders dan Afghanen bij de Taliban.


Dat is nergens op gebaseerd. Want zolang we niet weten of die gevangenen schuldig waren of niet kan je niet zeggen of het schatjes waren. En het bewijs dat ze zo schuldig waren dat is er niet.
quote:


Als je zoveel mensen bij elkaar hebt gaat er wel eens eentje dood ja. Dat gebeurd ook in Nederlandse gevangenissen.


Tja, maar het is wel toevallig als het tegelijk is.
quote:

Je lult vreselijk dom. Je doet net of daar mensen zitten die slachtoffer zijn geworden van de situatie. Wereldwijd zijn er mensen naar Afghansistan getrokken om zich willens en wetens bij de Taliban te voegen. De VS heeft ze nog een ultimatum gegeven wat ze in de wind hebben geslagen.

Geen medelijden met dat soort lui.


Als er zeker was dat die mensen schuldig waren dan zou het dom gelul van mij zijn. Maar dat is het niet en dus is het dom gelul van jou, waarom laten ze mensen ineens vrij als het zulke boeven zijn. Quantanamo bay is een manier van Amerika om alle regels van mensenrechten te overtreden. Je moet met bewijs komen en dan kan je pas straffen, en dat bewijs dat is er niet. Amerika probeert alleen aan wat valse bekentenissen te komen door die mensen te martelen, je kan niet ontkennen dat dat niet gebeurt.

Je moet iemand berechten voordat je straft, en dat gebeurt niet op Quantanamo Bay. Als het zulke gevaarlijke gasten waren had Amerika de bewijzen om ze voor een normale rechtbank te stoppen. Die zijn er niet en dus moet ook jij zien dat er iets niet klopt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-03-2004 23:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

in Nederland is negatieve media-aandacht de norm geworden voor activistenorganisaties die zich kritisch uitlaten over de deelname van hun regering aan de Zionistische onderdrukkingspolitiek. AEL mobiliseert geen woede, maar kanaliseert deze en biedt oplossingen. Een van de oplossingen waar AEL naar streeft is dat onze gemeenschap, de Arabieren en moslims in Nederland, zich verenigen om de Nederlandse buitenland-politiek te veranderen zodat onze gemeenschap zich daarin kan herkennen.

Bron: www.ael.nl

'Onze gemeenschap'... volgens mij verschillen zij als gemeenschap cultureel en in normen en waarden teveel van onze democratische cultuur.
Verder beweren ze dat onze media de bevolking aan het recruiteren zijn om een heilige oorlog tegen het Midden-Oosten (ik neem aan dat ze de Islam bedoelen) en dat het Westen 'hun' (mag ik hieruit opmaken dat de AEL zich niet Westers acht?) missionarisen, om 'hun' (mag ik hieruit wederom opmaken dat de AEL geen deel is van onze samenleving?) liberaal-democratisch systeem daar in te voeren, naar Irak, Palestina en Afghanistan hebben gestuurd.
Als de AEL denkt dat ze geen deel zijn van onze maatschappij, wat doen ze dan hier? Waar denken deze 'Noord-Afrikanen' het recht vandaan te halen om te beweren dat wij de situatie van 'hun broeders', de Palestijnen, moeten verbeteren, terwijl ze niet eens weten wat daar echt gebeurd? En waarom zouden wij als Europa de situatie moeten 'verbeteren' in het voordeel van Palestina, in het voordeel van de Islam, wiens haat jegens ons in opmars is? Waarom worden wij niet bang van het bericht dat 500 AEL militanten(!!) een manifestatie ter ere van Yassin houden in België, Israelische en Amerikaanse vlaggen onder toeziend oog van de politie worden verbrand in Nederland, de AEL openlijk terrorisme steunt? Wanneer openen wij onze ogen?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 30-03-2004 23:15]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-04-2004 16:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 maart 2004 3:30 schreef Mutilator het volgende:
Goed idee; ik vind Theo ook ontzettend goed en een waardig erfgenaam van Vincent al vergist ie zich toch in The meaning of life ipv The Life of Brian.

...




reactie op de Collumn van Theo van Gogh in Metro http://www.theovangogh.nl/metro_18.html

quote:
Bedenkelijker

De helden van Allah slaan weer toe en hebben een petitie tegen de strekking van mijn column in de Metro van 25-03-2004 reeds na 1000 ondergetekenden gesloten. Waarom niet pas na 100.000?
Ik hoop dat de AIVD en de minister van Binnenlandse Zaken passende maatregelen nemen.
Bedenkelijker is dat geen van die duizend Medelanders is opgevallen dat ik in de laatste alinea spreek van de film "The Meaning of Life", terwijl het natuurlijk "The Life of Brian" had moeten zijn; waarvoor alsnog mijn verontschuldigingen.

Inshallah,
Theo van Gogh


*klopt op de borst*


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-04-2004 3:43 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zozo de moslims protesteren "vel" tegen het onrecht dat hen aangedaan wordt. Indrukwekkend hoor!


Follow the freezing moon...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-04-2004 13:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 30 maart 2004 23:13 schreef Misanthrope het volgende:
in Nederland is negatieve media-aandacht de norm geworden voor activistenorganisaties die zich kritisch uitlaten over de deelname van hun regering aan de Zionistische onderdrukkingspolitiek. AEL mobiliseert geen woede, maar kanaliseert deze en biedt oplossingen. Een van de oplossingen waar AEL naar streeft is dat onze gemeenschap, de Arabieren en moslims in Nederland, zich verenigen om de Nederlandse buitenland-politiek te veranderen zodat onze gemeenschap zich daarin kan herkennen.

Bron: www.ael.nl

'Onze gemeenschap'... volgens mij verschillen zij als gemeenschap cultureel en in normen en waarden teveel van onze democratische cultuur.
Verder beweren ze dat onze media de bevolking aan het recruiteren zijn om een heilige oorlog tegen het Midden-Oosten (ik neem aan dat ze de Islam bedoelen) en dat het Westen 'hun' (mag ik hieruit opmaken dat de AEL zich niet Westers acht?) missionarisen, om 'hun' (mag ik hieruit wederom opmaken dat de AEL geen deel is van onze samenleving?) liberaal-democratisch systeem daar in te voeren, naar Irak, Palestina en Afghanistan hebben gestuurd.
Als de AEL denkt dat ze geen deel zijn van onze maatschappij, wat doen ze dan hier? Waar denken deze 'Noord-Afrikanen' het recht vandaan te halen om te beweren dat wij de situatie van 'hun broeders', de Palestijnen, moeten verbeteren, terwijl ze niet eens weten wat daar echt gebeurd? En waarom zouden wij als Europa de situatie moeten 'verbeteren' in het voordeel van Palestina, in het voordeel van de Islam, wiens haat jegens ons in opmars is? Waarom worden wij niet bang van het bericht dat 500 AEL militanten(!!) een manifestatie ter ere van Yassin houden in België, Israelische en Amerikaanse vlaggen onder toeziend oog van de politie worden verbrand in Nederland, de AEL openlijk terrorisme steunt? Wanneer openen wij onze ogen?




+1 FUCK de AEL, het laatste wat ik wil is politieke invloed van allochtonen cq. islamieten op mijn leefomgeving!


Ze willen toch zelf ook niet dat Israel invloed uitoefent op de bezette gebieden, prima, maar waar halen ze het recht dan vandaan om zich hier in zaken te mengen!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-04-2004 13:29]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2004 13:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 13:27 schreef enforcer het volgende:
+1 FUCK de AEL, het laatste wat ik wil is politieke invloed van allochtonen cq. islamieten op mijn leefomgeving!




dat gaat er toch een keer van komen vrees ik. ga eens na, hoeveel kinderen een allochtonengezin heeft en hoeveel bij een autochtoon gezin (gemiddeld) . Over een aantal jaar zal de allochtoneninvloed alleen maar toenemen dus puur door aantallen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2004 13:35]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen