|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Militairen hebben alleen het voordeel dat ze een helm op hebben... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Die Palestijnen flikkeren hun kids nota bene zelf in de vuurlinie. Dat leger zie je cht wel aankomen. Wat doen die kinderen dan op straat?! Je moet ze doden voordat ze zelfmoord kunne plegen. quote: Wat is er mis met een concentratiekamp? Daar zitten de meest gevaarlijke lui. Mensen die er moedwillig voor hebben gekozen om zij aan zij met de Taliban te vechten. Daarnaast worden ze gedreven door een religieus fanatisme. Ze moesten er maar eens een vernietigingskamp van maken. laat ze die geitenneukers maar naar hun schepper sturen. |
|
quote: Waarom denk je dat de palestijnen burgers opblazen. Je moet ze doden voordat ze bij het leger gaan quote: Vreemd dat er alleen maar mensen van één partij zit. Een Bush zou daar ook behoorlijk op z'n plaats zijn. Afgezien van het feit dat het belachelijk is dat er een dergelijk kamp op Cuba gelegen is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ga je verdomme eerst eens in de Holochaust verdiepen voordat je uberhaubt zulke hersenloze posts gaat maken. Als het echt zulke gevaarlijke lui waren dan kwamen ze voor het gerecht. Maar het barst er van de mensen die vastzitten omdat iemand een hekel aan ze had en ze zwart gemaakt werden door dat persoon. Met Quantanamo Bay doet Amerika hetzelfde als wat Saddam heeft gedaan. Alleen vermoorden ze de gevangenen nog net niet op grote schaal, de eerste kisten hebben quantanamo bay alweer verlaten. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-03-2004 22:25] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mijn mening over het herdenken van Yassin.... Nou ik zou nooit bij zo'n herdenking aanwezig zijn, maar zoals het wel duidelijk moge zijn van mij sta ik 100% achter de Intifada in dit vraagstuk. Dood aan de Zionisten. Ze hebben niets te zoeken daar in hun zogenaamde "beloofde land". Wat is er toch aan de hand met die Joden? Moeten ze nu absoluut dat land daar opeisen? Argh, wat een zieke religie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Goed idee; ik vind Theo ook ontzettend goed en een waardig erfgenaam van Vincent al vergist ie zich toch in The meaning of life ipv The Life of Brian. @ Heiden: wat vind je hier dan van? quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-03-2004 3:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: -Stel je niet aan jankerd. Alles meteen weer linken met WOII. Een concentratiekamp hoeft niet per definitie een deathcamp te zijn. quote: -Nee zak hooi. Daar zitten religieuze fanatici die willens en wetens bij de Taliban zijn gaan vechten. De Taliban zijn geen regeringsleger, maar een groep strijders van all over the world. Daarom vallen ze niet onder de conferentie van Genève en kan de VS die regels dus aan hun laars lappen. "iemand een hekel aan ze had"? Nee het waren zulke schatjes. Er zaten meer buitenalnders dan Afghanen bij de Taliban. quote: Als je zoveel mensen bij elkaar hebt gaat er wel eens eentje dood ja. Dat gebeurd ook in Nederlandse gevangenissen. Je lult vreselijk dom. Je doet net of daar mensen zitten die slachtoffer zijn geworden van de situatie. Wereldwijd zijn er mensen naar Afghansistan getrokken om zich willens en wetens bij de Taliban te voegen. De VS heeft ze nog een ultimatum gegeven wat ze in de wind hebben geslagen. Geen medelijden met dat soort lui. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 30-03-2004 8:17] |
|
quote: zijn ze ook, van hun eigen situatie. voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: wat moeten die tering moslims daar?? rot op met die fucking HAMAS figuren! zelfde geldt voor die orthodoxe Joden trouwens, die zijn bijna net zo erg! |
|
quote:Bijna? stelletje provocerende lijers lopen het alleen maar uit te lokken met hun kolonisatie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nee die palestijnen lopen helemaal niets uit te lokken? dat zijn zulke lieve jongens, veel mensen liften mij veel te veel mee op de anti semitistische trend de laatste tijd. Komt allemala door de pers hier, die kleuren het nieuws altijd behoorlijk! geloof mij nu maar dat als er hier een aanslag plaatsvind dat eerder door een moslim extremist van welke gezindte dan ook dan door een jood zal zijn! de aggressie van de Islam gaat velen malen verder dan die van Isreal.. Beide volkeren hebben op een of andere manier schijnbaar een aanspraak op dat land en ze hebben daarover een conflict, dan kun je niet spreken vam een eenzijdige aggressie van israel dat is Bullshit! De Palestijnen plegen laffe zelfmoordaanslagen op burgers, daarentegen zijn er bij de Israelische aanslagen op palestijnse terroristen ook wel eens wat burgerslachtoffers te betreuren, maar ze verheffen het tenminste niet als doel! de palestijnen hebben maar 1 doel en dat is zoveelmogelijk Joden treffen! |
|
wat ik me dan afvraag, als er nou een derde partij is die zowel de joden in israël als de pallestijnen die daar zitten dood maken, met een atoombom ofzo, dan zouden we toch van het gezijk afzijn? voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: idd ja, extremisme is echt de vijand nummer 1 in deze eeuw. Uitroeien! ALLEMAAAL! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Euh... dat uitroeien is geen extremisme? |
|
quote: Nee, dat is op gegronde reden en uit zelfverdediging "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
HAHHA nja daar heb je ook wel weer een punt, toch heoeft dat in dit geval niet. In principe denk ik dat de wereld een betere plaats zou zijn zonder extremisten, mara dat geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld satanistische extremisten die zijn ook verwerpelijk! |
|
quote: Wat ze daar moeten, ze leefden daar al zeg maar, voor de massale komst van de Joden na WOII Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Bij mijn weten zitten er ook mensen die op basis van vage verdachtmakingen of helemaal geen verdachtmakingen zijn aangehouden. Er zijn er toch al een stel vrijgelaten die onschuldig bleken? Zo netjes gaat het er niet aan toe. quote: Dat het elders ook gebeurt, rechtvaardigt het dus? Touché, pussycat! |
|
quote: Jouw eerdere post was te linken naar WOII, omdat je het gebruik van concentratiekampen goedkeurde. Slap argument om dan te zeggen dat niet alle concentratiekampen vernietegingskampen waren. Ook de normale concentratiekampen waren slecht. quote: Daar zitten amper fanatici. Het blijven krijgsgevangenen en dus vallen ze onder de conventie van Geneve, bovendien was de taliban het regime in Afganistan en dus valt het onder regeringsleger. quote: Dat is nergens op gebaseerd. Want zolang we niet weten of die gevangenen schuldig waren of niet kan je niet zeggen of het schatjes waren. En het bewijs dat ze zo schuldig waren dat is er niet. quote: Tja, maar het is wel toevallig als het tegelijk is. quote: Als er zeker was dat die mensen schuldig waren dan zou het dom gelul van mij zijn. Maar dat is het niet en dus is het dom gelul van jou, waarom laten ze mensen ineens vrij als het zulke boeven zijn. Quantanamo bay is een manier van Amerika om alle regels van mensenrechten te overtreden. Je moet met bewijs komen en dan kan je pas straffen, en dat bewijs dat is er niet. Amerika probeert alleen aan wat valse bekentenissen te komen door die mensen te martelen, je kan niet ontkennen dat dat niet gebeurt. Je moet iemand berechten voordat je straft, en dat gebeurt niet op Quantanamo Bay. Als het zulke gevaarlijke gasten waren had Amerika de bewijzen om ze voor een normale rechtbank te stoppen. Die zijn er niet en dus moet ook jij zien dat er iets niet klopt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
in Nederland is negatieve media-aandacht de norm geworden voor activistenorganisaties die zich kritisch uitlaten over de deelname van hun regering aan de Zionistische onderdrukkingspolitiek. AEL mobiliseert geen woede, maar kanaliseert deze en biedt oplossingen. Een van de oplossingen waar AEL naar streeft is dat onze gemeenschap, de Arabieren en moslims in Nederland, zich verenigen om de Nederlandse buitenland-politiek te veranderen zodat onze gemeenschap zich daarin kan herkennen. Bron: www.ael.nl 'Onze gemeenschap'... volgens mij verschillen zij als gemeenschap cultureel en in normen en waarden teveel van onze democratische cultuur. Verder beweren ze dat onze media de bevolking aan het recruiteren zijn om een heilige oorlog tegen het Midden-Oosten (ik neem aan dat ze de Islam bedoelen) en dat het Westen 'hun' (mag ik hieruit opmaken dat de AEL zich niet Westers acht?) missionarisen, om 'hun' (mag ik hieruit wederom opmaken dat de AEL geen deel is van onze samenleving?) liberaal-democratisch systeem daar in te voeren, naar Irak, Palestina en Afghanistan hebben gestuurd. Als de AEL denkt dat ze geen deel zijn van onze maatschappij, wat doen ze dan hier? Waar denken deze 'Noord-Afrikanen' het recht vandaan te halen om te beweren dat wij de situatie van 'hun broeders', de Palestijnen, moeten verbeteren, terwijl ze niet eens weten wat daar echt gebeurd? En waarom zouden wij als Europa de situatie moeten 'verbeteren' in het voordeel van Palestina, in het voordeel van de Islam, wiens haat jegens ons in opmars is? Waarom worden wij niet bang van het bericht dat 500 AEL militanten(!!) een manifestatie ter ere van Yassin houden in België, Israelische en Amerikaanse vlaggen onder toeziend oog van de politie worden verbrand in Nederland, de AEL openlijk terrorisme steunt? Wanneer openen wij onze ogen? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 30-03-2004 23:15] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: reactie op de Collumn van Theo van Gogh in Metro http://www.theovangogh.nl/metro_18.html quote: *klopt op de borst* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zozo de moslims protesteren "vel" tegen het onrecht dat hen aangedaan wordt. Indrukwekkend hoor! Winter is coming |
|
quote: +1 FUCK de AEL, het laatste wat ik wil is politieke invloed van allochtonen cq. islamieten op mijn leefomgeving! Ze willen toch zelf ook niet dat Israel invloed uitoefent op de bezette gebieden, prima, maar waar halen ze het recht dan vandaan om zich hier in zaken te mengen! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-04-2004 13:29] |
|
quote: dat gaat er toch een keer van komen vrees ik. ga eens na, hoeveel kinderen een allochtonengezin heeft en hoeveel bij een autochtoon gezin (gemiddeld) . Over een aantal jaar zal de allochtoneninvloed alleen maar toenemen dus puur door aantallen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2004 13:35] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |