|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Allemaal verwerpelijke organisaties...ergo...een belachelijke actie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op zaterdag, ik niet ziek kunnen melden bij baas... Nu kosten mijn eigen vrije tijd... |
|
quote: Het meest belachelijke is het groffe geweld van Israel tegen deze man en tegen palestijnen in het algemeen (en vergeet niet die uitgebranbde bus die israel hier ten toon stelde). Echter, zoals Chelman al aangeeft zijn de organiserende groepen nou niet echt je-van-het en moet deze herdenking helaas worden opgevat als provocatie en mensen in andere landen op te hitsen. |
|
Ik stel voor dat we een paar bommen tussen de menigte laten ontploffen. Dat is toch waar voor ze "herdenken"? Walgelijk dat een terrorist dit soort eerbetoon krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-03-2004 11:35] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: gelijk weer wat problemen minder in NL "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
Wat hebben in godsnaam die altijd provocerende Marrokanen als Marrokaanse zijnde organisatie er nou weer mee te maken Overduidelijk gewoon provocerend gedrag en dan moet ik eens met een swastika gaan lopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jah palestijnen en marrokanen hebben weinig met elkaar te maken Dat palestijnen deze man zouden kunnen herdenken in NL , zou ik nog enigzijds in kunnen komen Ik had het niet gedaan als ik palestijn was simpelweg omdat zoiets meer nut heeft in het land van oorsprong. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Dat niet Palastijnse Moslim's/Arabieren hem willen herdenken okej. Maar daar heeft zo neukende Marrokaanse kanker organistatie toch geen fuck mee temaken --> kampen zeg ik u Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: de AEL heeft als enig doel om in europese landen de "infiltreren" en het land naar de klote helpen.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Klopt. Ik vind dat zulk soort dingen gewoon verboden moeten worden net als extreem rechts. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: AEL!!! voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
Al die protesteren oppakken, bom op de rug plakken en naar Midden Ossten schoppen. Wij blij zij blij |
|
Het land uitschoppen. Stelletje gestoorden. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
In Gilze-Rijen zijn Apache-helicopters gestationeerd. Klein half uurtje vliegen naar Amsterdam... |
|
We doen gewoon een bommelding, wordt de Dam ontruimt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Daar zat ik dus ook aan te denken; een solidariteitsbombardement... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
fighting for peace |
|
Toen ik het vanochtend in de krant las schoot het me ook meteen het verkeerde keelgat in (het bericht, niet mijn ontbijt), want inderdaad, het herdenken van een terrorist is zeer verwerpelijk. Ik hoop dat de overheid hier iets tegen onderneemt. En om nog even te laten zien hoe extreem sommige hier in Nederland zijn: quote: Wat ik wel een positief bericht vond was het volgende stukje: quote: |
|
Ik vraag me af of die sjeik ook in andere landen herdacht word of alleen in Nederland. Als dit is geeft dit m.i. aan dat hier toch een behoorlijke aanhang van die vent verblijft. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
laten we dan gelijk ook mensen als Hitler en Stalin gaan herdenken... no text supplied |
|
dat is een beetje uit proportie Anyway; ik ben blij dat die lui wat te herdenken hebben! Ik hoop dat ze nog vele toekomstig te vallen broeders te herdenken krijgen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sjeik Yassin was in de ogen van veel mensen een groot man. En hij was zeker geen groter terrorist dan Sharon is. Dus ik hoop dat jullie bij een herdenking voor sharon (die er ongetwijfeld zal komen als hij dood is) even vel protesteren. |
|
Even Fel, Pandora.... Hoewel, Yassin en SHaron in één adem noemen... Een groot vredesstichter vind ik het niet, en dus zou ik een herdenking van Sharon (heb je ideeën) ook belachelijk vinden. Wat Israel doet is ook niet even jofel, maar als je continu met stenen en molotov-cocktails wordt bekogeld kan ik me indenken dat je terugschiet, laat staan van dit soort aanslagen als Hamas pleegt. Zou Israel ook dit soort acties uitvoeren bij Palestijnen (zelfmoord-rabbi's, haha) dan zou ik dat vanzelfsprekend even streng afkeuren... De gevolgen zijn bekend (plat gooien huis) en toch doen die zelfmoordenaars het. En dan Israel beschuldigen niet met de familie rekening te houden; is die zelfmoordenaar dan niets te verwijten??? Het 12-jarig jochie van de week (met die schaar en dat defecte vest) was overigens kostelijk Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |