IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sjeik Yassin herdacht in Amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 29-03-2004 11:09 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Yassin MOEST dood. Ondanks dat hij verlamt in een rolstoel zat is hij als geestelijk leider net zo schuldig aan het opblazen van onschuldige burgers als de zelfmoordernaars zelf.

Hilter heeft ook niet met zijn blote handen Joden vermoord, maar heeft mensen er wel tot aangezet.

Daanraast valt Irael NOOIT burgers aan. Er vallen burgerslachtoffers omdat de helden van de Hamas zich schuilhouden tussen de burgerbevolking.
De Hamas valt altijd burgers aan. Laat ze maar eens een zwaarbewaakte basis aanvallen.

De Hamas zijn geen combattaanten, ze dragen geen uniform en gedragen zich ook niet zo. Ze vallen dus niet onder de conferentie van Genève. Als ze zich wel als combattanten zouden gaan gedragen zouden ze wel aanspraak kunnen maken op die regels, maar dan zou de bezetting legitiem zijn. Israel wordt dan immers aangevallen door hun buurland en mag dat bezetten om hun veiligheid te garanderen.

quote:
Ehm, laten we eens kijken. Israel is begonnen met de terreur toen de joden palestine kregen toegewezen als toevluchtoord en het tot israel hebben benoemd zonder de daar wonende palestijnen als gelijkwaardige burgers te beschouwen en behandelen.



De Palestijnen hadden een goed leven in Israel totdat ze aan de kant van de Arabische aanvallers ging meevechten tegen Israel. Tot 2 keer toe. Arabieren kunnen niet vechten, dat weten we allemaal dus deze kollosale inschattingsfout heeft de Palestijnen de kop gekost.

Geweldige TV weer. Marokkaanse(wia anders) oproerkraaiers die in gebrekkig Nederlands(uiteraard) een vlag in de brand trachten te steken(hoezo achterlijk) maar geen benzine bij zich hebben. Ze worden boos op de camera en laten zien dat het hun menens is door als een volleerd Mudjahedeen de middelvinger op te steken naar de mensen thuis.



campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 11:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Reactie op topic-starter: Ik vind het een goed initiatief, en de gelegenheid voor één of andere "extreem" rechtse organisatie om een bommetje te leggen...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-03-2004 11:16 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 maart 2004 11:09 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Daanraast valt Irael NOOIT burgers aan. Er vallen burgerslachtoffers omdat de helden van de Hamas zich schuilhouden tussen de burgerbevolking.
De Hamas valt altijd burgers aan. Laat ze maar eens een zwaarbewaakte basis aanvallen.




Onzin, hoeveel invallen in palestijnse gebieden zijn er al niet geweest waarbij burgerslachtoffers zijn gevallen. (Of je moet elke palestijn tot HAMAS lid rekenen)En waarom denk je dat de HAMAS geen zwaar bewapende basis aanvalt? (trouwens al eerder besproken in dit topic) Omdat ze de capaciteiten, uitgedrukt in mankracht maar vooral wapens er niet voor hebben. Een zwaar bewaakte basis zou pas 'echt' pure zelfmoord zijn


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-03-2004 11:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Er worden iig niet doelbewust burgers aangevallen....

dat er burgerslachtoffers vallen is helaas inherent aan het aanvallen van terroristische doelen in palestina.




enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-03-2004 11:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 29 maart 2004 8:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee natuurlijk niet man. Maar we hebben toch zoiets als het INTERNATIONAAL GERECHTSHOF???

Dat israel met wat commandos zo een vent oppakt en voor dit instituut sleept zou meer gepast zijn.

vraag:

Wat draagt het opblazen van die vent bij aan het vredesproces? Is HAMAS nu opeens vredelievend geworden ofzo?






Hoeveel levens extra zou het gekost hebben om die man levend te pakken te krijgen..

nou ja dat het niet slim was van de joden is waar...

op dit moment maakt de Islam deze wereld in ieder geval een stuk minder aangenaam, en dat is weldegelijk vrijwel eenzijdig te wijten aan die Islam fanaten, niet alleen de palesteinse tak trouwens.

Ze referen naar Kruisvaarders HAHHAHA laat em niet lachen de laatste kruistocht was minstens 500 jaar geleden!



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-03-2004 12:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2004 0:23 schreef Mrtn het volgende:
Waarom werden de joden destijds gezien als een volk wat een eigen stuk land nodig had? Konden ze dan niet samenleven met andere volken?


Wat een enorme onzin, verdiep je eerst in de geschiedenis. De joden zijn voordat ze het perzische rijk binnenkwamen onderdrukt geweest. Dat ze niet samen konden leven met andere volken hebben we als westerse landen ook nog eens mooi voor gezorgd. Hitler was niet de eerste die met een genocide tegen de joden kwam. En wat de periode na de Holochaust betreft kan ik het best begrijpen dat joodse mensen naar Israel gingen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 12:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 11:39 schreef enforcer het volgende:
op dit moment maakt de Islam deze wereld in ieder geval een stuk minder aangenaam, en dat is weldegelijk vrijwel eenzijdig te wijten aan die Islam fanaten, niet alleen de palesteinse tak trouwens.

Ze referen naar Kruisvaarders HAHHAHA laat em niet lachen de laatste kruistocht was minstens 500 jaar geleden!


ja, dat ben ik natuurlijk geheel met je eens. Ik snap niet dat groepen het daar nog over kunnen hebben. In Joegoslavie hebben ze het ook nog over veldslagen van ik weet niet hoe lang geleden.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 12:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:21 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat ben ik natuurlijk geheel met je eens. Ik snap niet dat groepen het daar nog over kunnen hebben. In Joegoslavie hebben ze het ook nog over veldslagen van ik weet niet hoe lang geleden.


Net zoals de joden hier nog altijd zitten zeuren over één of andere genocide in de jaren '40...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 12:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 11:09 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Yassin MOEST dood. Ondanks dat hij verlamt De Hamas valt altijd burgers aan. Laat ze maar eens een zwaarbewaakte basis aanvallen.



Dat HAMAS (en HEZBOLLAH en noem ze allemaal maar op) geen frisse tactieken gebruikt is absoluut waar en van mij mogen ze allemaal een ziekte krijgen. Maar het liquideren van die Sjeik wordt door veel Arabieren en Moslims weer als extra propaganda gebruikt om hun doelen te rechtvaardigen. Dat die sjeik opgepakt had moeten worden is geen discussie, alleen de strategie van Isreael was niet bijster sterk, ongeacht welke voorschriften er ook internationaal gelden.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 12:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:23 schreef campske666 het volgende:
Net zoals de joden hier nog altijd zitten zeuren over één of andere genocide in de jaren '40...


volgens mij zijn zo onderhand de west europeanen de enige die niet constant lopen te zeiken over onrecht in een ver, grijs verleden.


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 29-03-2004 13:06 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Dat kan ik me voorstellen.. zo slecht hebben we het ook niet gehad. We zijn niet opgejaagd, bij elkaar gedreven of in gaskamers gezet. Als ik me niet vergis waren 'wij' voorheen zelfs degenen die kruistochten organiseerden etc.

En Arrebar: ik weet niet of je verder hebt gelezen dan die post, maar dat heb ik teruggenomen.


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2004 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij zijn zo onderhand de west europeanen de enige die niet constant lopen te zeiken over onrecht in een ver, grijs verleden.


Die kutromeinen hebben mijn oude dorpje vast een keer onder de voet gelopen

Let's kill al italians!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 13:06 schreef Mrtn het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.. zo slecht hebben we het ook niet gehad. We zijn niet opgejaagd, bij elkaar gedreven of in gaskamers gezet. Als ik me niet vergis waren 'wij' voorheen zelfs degenen die kruistochten organiseerden etc.

En Arrebar: ik weet niet of je verder hebt gelezen dan die post, maar dat heb ik teruggenomen.


romeinen
scandinaviërs
fransen
spanjaarden
engelsen
duitsers

allemaal landen/regio's die "ons" ooit hebben onderdrukt.

kies maar uit.


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 29-03-2004 13:17 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

uh, het is eindelijk doorgedrongen dat ik er te weinig van weet. Ik ga weer lezen ipv posten


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-03-2004 13:49 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

In de Volkskrant (pagina 2) van vandaag staat nog een stukje over die demonstratie.
Laatste alinea is ook wel grappig:
quote:

Nadat de Dam moest worden ontruimd voor een traumahelicopter in verband met een verkeersongluk, richtten kleine groepjes jongeren nog enkele vernielingen aan in nabij gelegen winkelstraten.


Jammer dat die heli geen Apache was...


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 13:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 13:12 schreef attila_de_hun het volgende:
romeinen
scandinaviërs
fransen
spanjaarden
engelsen
duitsers

allemaal landen/regio's die "ons" ooit hebben onderdrukt.

kies maar uit.


De scandinaviers hebben ons niet onderdrukt, die kwamen gewoon hun stella terughale...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2004 13:57 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 maart 2004 13:52 schreef campske666 het volgende:
De scandinaviers hebben ons niet onderdrukt, die kwamen gewoon hun stella terughale...


en staken en passant Wijk bij Duurstede (Dorestad voor Barbaren) in de fik BERSERKER!!



Een kleine snol zit zo vol.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 29-03-2004 14:39 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Onzin, hoeveel invallen in palestijnse gebieden zijn er al niet geweest waarbij burgerslachtoffers zijn gevallen. (Of je moet elke palestijn tot HAMAS lid rekenen)


-Allemachtig wat ben jij een debiel! Lees je wel wat ik schrijf? Israel heeft nog NOOIT met een Apache moedwillig een bus vol Palestijnse schoolkinderen aangevallen.

Als er al burgerslachtoffers vallen is dat onbedoeld. De Hamas helden verschuilen zich tussen de burgers. In een oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers. Dat het oorlog is heeft de nieuwe Hamaslieder voor de tv gezegd. Allah voert een oorlog tegen Israel en de VS

En dan Theo:

Mag ik dit zeggen?

Mij kunnen geen blinde sjeiks genoeg naar Allah’s
heerlijkheid geholpen worden en ik vraag me af of er
iemand is die durft vol te houden dat Israël veiliger zou
zijn geweest als Yassin was blijven leven. Maar Israël - dat
zichzelf terecht verdedigt - zal vroeg of laat de zee in worden
gedreven. En de wereld zal instemmend toekijken, want zo
wordt een oude rekening - die open stond sinds 1945 - vereffend.
Hamas weet dat en mag zich daarom verheugen in de steeds
minder heimelijke sympathie van Europa. Mag ik dit zeggen?
Volgens Harry van Bommel, Kamerlid van de SP, zaai ik haat
en drijf moslimjongeren in de armen van ronselaars voor de
Heilige Oorlog. Harry zei dit voor de microfoon van de Nederlandse
Moslim Omroep. Hij wordt hierin gesteund door de AIVD
en ’t is voor een vredelievend parlementariër wiens partij
jarenlang de concentratiekampen onder Mao heeft verdedigd als
‘noodzakelijk’, vast een hele eer om een geheime dienst aan z’n
zijde te vinden. Zo komt een pleiter voor censuur van morgen
vandaag al op z’n pootjes terecht. Mag ik dit zeggen?

Volgens Boris Dittrich, het zalvende glijmiddel van D’66,
mag Ayaan Hirsi Ali de Profeet der muzelmannen geen
‘pedofiel’ noemen. Maar als ik de deskundigen goed
begrepen heb, was Aïsja negen toen ze mee de woestijn in werd
meegenomen, uitgehuwelijkt aan een vieze oom die zich
Mohammed noemde. Zou een verkrachter van kleine meisjes
volgens Dittrich eerzamer zijn als ’ie de Koran op z’n geweten
heeft? Ook Dittrich beroept zich op de AIVD. Er zit geen verschil
in de georkestreerde campagne die D’66 nu tegen Ayaan leidt en
de hetze tegen Fortuyn. Ik ben benieuwd wanneer Anne Frank
ten tonele zal worden gevoerd. Jammer dat Ayaan lijfwachten
heeft, maar ’t komt heus wel goed. Mag ik dit zeggen?

Dat ze bij de PvdA woorden gebruiken als ‘deportatie’
(Pronk) en ‘op transport stellen’ (Melkert) als ’t gaat om
uitgewezen asielzoekers, komt omdat ze bij die partij niet
zo goed weten waar de Tweede Wereldoorlog over ging.
Vermoedelijk wordt die onwetendheid veroorzaakt doordat het
geschiedenisonderwijs onder partijgenoot Van Kemenade met
veel gebabbel over ‘spreiding van kennis’ is afgeschaft. De
meneer uit Iran die laatst met veel bombarie z’n mond en ogen
dichtnaaide, schijnt nu toch veilig terug te keren naar zijn
vaderland. Het lijkt erop dat de media prompt een stuk minder
gretig zijn om deze patiënt als slachtoffer van Verdonk af te
schilderen. In de krant stond dat er een wethouder uit Zaandam
meegaat om de oplichter te begeleiden. Ik ben altijd te porren
voor amusement op tv; moet onze asielzoeker niet nogmaals z’n
mond en ogen dichtnaaien opdat wethouder in z’n beste Iranees
de douane dáár te woord kan staan?
In Iran begroeten ze de verloren zoon vast met vreugde; weer
een abonnementhouder op paviljoen 7 erbij. Allah is groot. Maar
het zou verdrietig zijn als de Nederlandse echtgenote van deze
circusartiest alleen moest achterblijven. Misschien kan Mevrouw
in dat onverhoopte geval een cursus Naald & Draad gaan geven
in het belendende asielzoekerscentrum; oogjes dicht, snaveltjes
toe. Opdat onze ‘gedeporteerden’ (Pronk) toch maar niet ‘op
transport’ (Melkert) zullen worden gesteld. Mag ik dit zeggen?

Volgens de AIVD en Harry van Bommel mag ik dit allemaal
niet zeggen. Want mede dankzij mij zal de Vijfde Colonne
van de geitenneukers binnenkort in een wanhopige
schreeuw om ‘respect’ uw en mijn kinderen met gifgas, ziektes
en atoombommen bestoken. Da’s logisch, hè?
Twintig jaar geleden draaide overal in de beschaafde wereld
een film van Monty Python, The Meaning of Life. In die film werd het
christelijk geloof, compleet met een nep-Heiland die jubelend aan
het kruis een opgewekt liedje zong, volstrekt belachelijk gemaakt.
Ik vermoed dat een soortgelijk geval over de smarten van Allah nu
niet meer gemaakt, laat staan vertoond zou kunnen worden. Met
dank aan onze multiculturele samenleving. Maar ik denk niet dat
ik dit mag zeggen.


Theo van Gogh
Columnist



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Theo van Gogh weet het altijd wel mooi te zeggen. Als ik programmamaker was zou ik zeker een discussie tussen hem en die Abou Jajah proberen voor elkaar te krijgen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-03-2004 15:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Wat ik trouwens meer dan belachelijk vind is dat als Israël zoiets doet de hele politiek zoiets veroordeelt, terwijl niemand Amerika aanvalt op alles wat ze met raketten en geweren afschieten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 15:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 15:05 schreef arrebar het volgende:
Wat ik trouwens meer dan belachelijk vind is dat als Israël zoiets doet de hele politiek zoiets veroordeelt, terwijl niemand Amerika aanvalt op alles wat ze met raketten en geweren afschieten.


Iedereen bekritiseert Amerika toch voor die oorlogsverklaring op Irak.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2004 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Theo van Gogh weet het altijd wel mooi te zeggen. Als ik programmamaker was zou ik zeker een discussie tussen hem en die Abou Jajah proberen voor elkaar te krijgen.

Oe oe jaja, dat lijkt me zwaar lachen! (als je dat naar vpro mailt als suggestie zullen ze het misschien wel eens doen )


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 15:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 15:07 schreef campske666 het volgende:
Iedereen bekritiseert Amerika toch voor die oorlogsverklaring op Irak.
Nee hoor


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 15:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 15:07 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor


Oh...dan zal ik een andere aflevering gezien hebben...


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 29-03-2004 15:08 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Als je kritiek hebt op de VS gaan Amerikaanse splintergroeperingen niet dreigen om Utrecht Centraal op te blazen.




Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen