|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik kom waarschijnlijk ook wel, maar dan wel in amstelveen. Waarom komt JD daar niet? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een optreden op donderdag is normaliter eerder afgelopen omdat vrijdag de meeste mensen nog werken of naar school moeten. Vandaar dat 4 bands op een donderdag avond het maximum was. Maar de entree in Amstelveen is ook wat goedkoper. Iets van 9 euro als ik me niet vergis. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
IN Vera ga ik zeker zijn. Rajacakar in strakke leren broek is altijd een genot voor de oogjes. |
|
ik zie staan op de site van de Baroeg: Do 25 November OPTIE Dismember + supports Entree n.n.b. Zaal open 20.00 uur. |
|
Dat is in elk geval niet met deze package. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Jammer.... |
|
Je kan niet alles hebben Paul... en zorg eerst maar eens dat jullie een bassist hebben voor die shows in September... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Is al geregeld ! Bas van Pleurisy wilde het heel graag doen ! Hij kent een aantal nummers al die we gaan spelen, dus dat scheelt ! En het is ook geen klacht hoor ! Maar ze hebben bij de Baroeg wel gezegd dat we daar nog een keer een optreden zouden krijgen. Dan kunnen jij en Pat weer gerust zijn ! [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 14-07-2004 13:52] |
|
trouwens, Pleurisy is een goede band om muzikanten van te lenen ! Zo hebben we Johan en Alex en Bas al gehad. Nu de andere leden nog ! [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 14-07-2004 12:48] |
|
Graffie ! Deze ! |
|
Aha, oei, nou ja, da's inmiddels alweer geregeld. Maar of de Pleurissen dit waarderen? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ehhh... jij = Pat. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: |
|
quote: Net wat paul zei, tis niet de eerste keer. En wat we lenen, geven we weer terug. Oud Vuil. |
|
quote: oh, ik dacht dat jij Guido was.... Maar dat had ik dus weer es verkeerd begrepen ! |
|
Nog 1,5e maand... |
|
Alvast wat aanvullende info... Dismember Callenish Circle Occult Hearse Judgement Day * donderdag 16.09 - P60 in Amstelveen - zaal open: 19.30 - aanvang 1e band: 20.00 - meer info/vvk/reserveringen: www.p60.nl * vrijdag 17.09 - Vera in Groningen - zaal open: 19.30 - aanvang 1e band: 19.50 - meer info/vvk/reserveringen: www.vera-groningen.nl * zaterdag 18.09 - Biebob in Vosselaar - zaal open: 18.00 - aanvang 1e band: 18.20 - meer info/vvk/reserveringen: www.biebob.com * zondag 19.09 - 013 in Tilburg - zaal open: 15.00 - aanvang 1e band: 16.00 - meer info/vvk/reserveringen: www.013web.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 17-08-2004 13:10] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
wordt er nog naar meer zalen gekeken? ik zou Enschede of Deventer wel kunne waarderen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Deze package helaas niet. Vorig jaar stonden Dismember, Callenish Circle en Flesh Made Sin wel in Burgerweeshuis in Deventer. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
jup, daar was ik bij, Crustecean stond er ook die avond. was heersend! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jammer dat Spike niet meer meedoet, ik had hem graag eens gezien bij CC. |
|
zo goed ben ik niet op de hoogte van CC dat ik weet wie Spike is, dus; wie is Spike? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Spike (drummer van de coverband Stormrider) was de sessie-drummer die ons in eerste instantie de rest van het jaar zou uithelpen bij live-shows omdat Gavin (vaste drummer) eigenlijk niet beschikbaar was. Maar Gavin speelt op deze mini-tour gewoon mee als drummer... dit zijn dan ook de laatste optredens die we doen totdat het nieuwe album is opgenomen (gepland in het voorjaar van 2005). Release volgt in het najaar van 2005 wederom via Metal Blade Records en dan zal er ook weer intensief getourd worden. In de tussentijd brengen we wel nog een 2-CD getiteld 'Forbidden Empathy' uit met al ons oude (pre Metal Blade) materiaal. Deze 2-CD zal uitkomen via Karmageddon Media. Meer info: www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |