![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Countdown is running... 4 weeks to go... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ow, dan moeten we toch maar weer es gaan oefenen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aanwezig, Vera. ![]() |
|
Wij gaan er denk ik ook zijn. ![]() |
|
Ja wim, wel ff goed voor de dag komen he .. haartjes knippen, pakje strijken ... ![]() |
|
Manicuurtje...botox... Oud Vuil. ![]() |
|
Raj zijn silliconen laten bijwerken .. tummi-tuck ![]() |
|
quote: * ahum * En anders wij wel... ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Ik ga naar Vera .... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
In 013 op zondag worden trouwens van alle 5 de bands professionele DVD opnames gemaakt voor een later te verschijnen 'exclusieve' Tour DVD. De eerste 200 bezoekers in Tilburg krijgen een GRATIS verzamel-CD met hierop nummers van o.a. Necrophobic, Sinister, Primordial, Mercenary, Blood Red Throne, Severe Torture, Thyrfing en Cruachan. Dus zorg dat je vroeg aanwezig bent !!!!! ![]() ![]() ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Hee het gaat door ![]() Eindelijk "rajackar - the DVD" ![]() ![]() |
|
Ik ga maar eens in 013 een kijkje nemen! ![]() Edithoer: typevout ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 26-08-2004 15:35] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Goed nieuws! Oud Vuil. ![]() |
|
In 013 op zondag worden trouwens van alle 5 de bands professionele DVD opnames gemaakt voor een later te verschijnen 'exclusieve' Tour DVD. De eerste 200 bezoekers in Tilburg krijgen een GRATIS verzamel-CD met hierop nummers van o.a. Necrophobic, Sinister, Primordial, Mercenary, Blood Red Throne, Severe Torture, Thyrfing en Cruachan. Dus zorg dat je vroeg aanwezig bent !!!!! * Zaal open: 15.00 * Aanvang 1e band: 16.00 !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
kick, enne mzl. ![]() |
|
quote: Yep, we willen zoveel mogelijk publiek op ons DVD debuut !!!!! Enne,,,,, headbangen met je cadaver !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 01-09-2004 0:42] ![]() |
|
Nog 2 weekjes en dan... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aanwezig in vera! eindelijk weer eens iets leuks in vera ![]() |
|
idd in Vera is nooit wat te beleven ![]() ![]() |
|
laatste 2 maand niet nee.. tenminste niet iets wat bij mijn smaak past.. ![]() ![]() |
|
Nee de laatste 2 maand idd niet, misschien omdat dat het festivalseizoen is? ![]() Als de herfst en de winter weer anbreekt komen de clubs weer ![]() Dus komende tijd genoeg ik Vera. Ik ga ook naar Dismember ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:ROFL! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: En zondag in de 013 dus de dvd opnamen ! Dus jullie weten wat jullie volgende weekend te doen hebben ! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk present in Vera, met Nix en rapture, en evt nog meer volk. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |