|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Countdown is running... 4 weeks to go... |
|
ow, dan moeten we toch maar weer es gaan oefenen |
|
Aanwezig, Vera. |
|
Wij gaan er denk ik ook zijn. |
|
Ja wim, wel ff goed voor de dag komen he .. haartjes knippen, pakje strijken ... |
|
Manicuurtje...botox... Oud Vuil. |
|
Raj zijn silliconen laten bijwerken .. tummi-tuck |
|
quote: * ahum * En anders wij wel... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik ga naar Vera .... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
In 013 op zondag worden trouwens van alle 5 de bands professionele DVD opnames gemaakt voor een later te verschijnen 'exclusieve' Tour DVD. De eerste 200 bezoekers in Tilburg krijgen een GRATIS verzamel-CD met hierop nummers van o.a. Necrophobic, Sinister, Primordial, Mercenary, Blood Red Throne, Severe Torture, Thyrfing en Cruachan. Dus zorg dat je vroeg aanwezig bent !!!!! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hee het gaat door Eindelijk "rajackar - the DVD" |
|
Ik ga maar eens in 013 een kijkje nemen! Edithoer: typevout [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 26-08-2004 15:35] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Goed nieuws! Oud Vuil. |
|
In 013 op zondag worden trouwens van alle 5 de bands professionele DVD opnames gemaakt voor een later te verschijnen 'exclusieve' Tour DVD. De eerste 200 bezoekers in Tilburg krijgen een GRATIS verzamel-CD met hierop nummers van o.a. Necrophobic, Sinister, Primordial, Mercenary, Blood Red Throne, Severe Torture, Thyrfing en Cruachan. Dus zorg dat je vroeg aanwezig bent !!!!! * Zaal open: 15.00 * Aanvang 1e band: 16.00 !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
kick, enne mzl. |
|
quote: Yep, we willen zoveel mogelijk publiek op ons DVD debuut !!!!! Enne,,,,, headbangen met je cadaver !!! [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 01-09-2004 0:42] |
|
Nog 2 weekjes en dan... |
|
aanwezig in vera! eindelijk weer eens iets leuks in vera |
|
idd in Vera is nooit wat te beleven |
|
laatste 2 maand niet nee.. tenminste niet iets wat bij mijn smaak past.. |
|
Nee de laatste 2 maand idd niet, misschien omdat dat het festivalseizoen is? Als de herfst en de winter weer anbreekt komen de clubs weer Dus komende tijd genoeg ik Vera. Ik ga ook naar Dismember On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ROFL! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En zondag in de 013 dus de dvd opnamen ! Dus jullie weten wat jullie volgende weekend te doen hebben ! |
|
Waarschijnlijk present in Vera, met Nix en rapture, en evt nog meer volk. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |