|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
okay, goeie zaak ! Er komen idd al een hoop mensen van zm naar de Vera. |
|
hmmm even kijken of ik wat lui mee kan krijgen. denk wel dat ik er ben in grunn. Occult!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Maandag haal ik mijn kaartje. |
|
Ik ook present in de Vera! Kaartje is al gereserveerd! Nu nog even kijken of Zillah een slaapplek heeft kunnen regelen! |
|
|
|
Vrijdag al! Hoop alleen dat alles qua vervoer inmiddels duidelijk is.. Wel onmeunig veel zin! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Occult h.e.e.r.s.c.h. Ben zeker in Groningen |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vervoer is geregeld En ik hoef niet te rijden ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja dat heb ik, mar moet je je werk wel ff afzeggen. Heb ik zoveel moeite gedaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zeer waarschijnlijk aanwezig zondag |
|
Zo alles is geregeld. Als de mannen van DISMEMBER en HEARSE morgen nu ook daadwerkelijk uit het vliegtuig stappen kan het feest begfinnen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
jihaa!! he, wat is het verwachte speelschema (hoe laat welke band) zondag? Mies en ik komen, maar mies kan pas om 17:00 weg |
|
Wij zijn er zondag bij in Tilburg. Alvast veel succes Hoolie99 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 |
|
hoe laat begint die bende vrijdag? Heb al vervoer; er zit lucht in mijn fietsbanden Bruce Banner |
|
quote: Kwart voor acht. |
|
..we repeteren tot 21:00...welke band zien we zo rond 21:45 dan? Bruce Banner |
|
Occult misschien? |
|
= band 4 van de 5 ? Bruce Banner |
|
Dat is band 3. |
|
quote: Dan ga je judgement day missen, en het begin van hearse ook. |
|
quote: Jij mist Judgement Day ook. Heb je weer mazzel, hahaha. |
|
quote: 013 - Tilburg: Judgement Day : 16.00 - 16.25 Hearse : 16.50 - 17.15 Occult : 17.40 - 18.20 Callenish Circle : 18.40 - 19.20 Dismember : 19.40 - 20.55 !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |