|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is een goed teken |
|
Oude demo's en rehearsels van Occult zijn (op cdr) voor weinig geld te koop bij http://www.theundergroundcollection.com/ |
|
|
|
quote: Jammer. Mooie foto's! Oud Vuil. |
|
Mooie foto's indeed! Foto's van een vriend van mij: http://www.casejunkie.nl/peter/dismember.zip have fun with it! I love the smell of napalm in the morning! |
|
LOL @ 01.jpg als je trouwens wil dat ik ze op de site er bij zet maak dan ff een selectie en email me die daarbij gelijk even naam + url er onder moet komen staan |
|
ik heb zondag alleen Callenish Circle en Dismember gezien, en dat was allebei zeer vet |
|
quote: Bij voorbaad? Misschien tijd voor een LOI-cursus 'Nederlandse spelling' ? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dat CC je ding niet is ok, maar bagger is het absoluut niet. Zit goed in elkaar en wordt strak gespeeld. Nummers met kop en staart etc., dus waar je dat bagger vandaan haalt, geen idee.. |
|
Da's weer iemand die bij voorbaat al wil zeiken over een band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Helemaal mee eens. Mensen willen smaak en kwaliteit nogal eens door elkaar halen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mooi man!! @Hub: het was toch bloody sunday of niet? |
|
quote:CC speelt voor mij ook iets wat mij persoonlijk niet boit, maar optreden was goed strak en vol energie, dingen die een goede live band toch moet hebben. |
|
quote: Nouja, dat is ook wat ik bedoel. Neem nou Cannibal Corpse.. Live kan het me absoluut niet meer boeien en ga ik liever ff in de cd-bak neuzen bijv. (tijdens 't concert). Maar ik zou niet durven beweren dat deze CC live niet strak of bruut of vol overtuiging speelt. Met andere woorden: Smaak en kwaliteit moet men niet verwarren. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: Ach, sommige mensen verwarren een uitgesproken mening vaak met kennis van zaken, moet je als band ook niet teveel aan storen denk ik ... Een term als 'bagger' zegt ook niets eigenlijk .. zeg dan dat ze of saai spelen, of dat ze onstrak spelen, dan maak je tenminste een punt ... roepen dat een band bagger is, schiet niet op ... (disclaimer: wil niet zeggen dat ik Cal. Circle saai of onstrak vond) |
|
quote:Hoe kon ik dat nou vergeten hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij voorbaad is boers Maar je hebt gelijk, kwestie van smaak. Heb er wel een tijdje naar geluisterd maar vind het nu niet echt boeiend meer, zeker live niet... Ouwja, die gitarist links had wel een gaaf Autopsy shirt aan! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 21-09-2004 20:44] |
|
bij voorbaat |
|
Het optreden van Judgement Day in 013 was erg slecht, voor ons doen. Ik vond Hearse in eerste instantie ook niet zo gaaf, maar toen ik ze de tweede keer hoorde vond ik de meeste stukken toch wel erg gaaf. Catchy riffs dus. Occult.... gewoon wijs ! Callenish Circle maakt gewoom gave muziek naar mijn mening, strak en precies. Goede band ! Misschien dat mensen het wat raar vinden omdat ze niet een standaard "Metal" uiterlijk hebben. Ik moet zeggen dat ik wapperende haren ook altijd wel wat bruter vind overkomen, maar de muziek liegt er niet om ! Dismember blijft een goede band, ultieme live muziek. Relatief simpel, maar zo doeltreffend !!!! |
|
Het was voor mij trouwens de eerste keer dat ik Occult live zag, ze zette een nette show neer maar een ding viel mij gruwelijk op die baspartijen |
|
quote: Zo dachten er meer over moet ik zeggen, het was wel zuur toen die hoerige trein terug reed |
|
dit is toch trach en geen dream theater |
|
dit is toch trach en geen dream theater |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |