IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Dismember + 4 supports... in september ! Vorige pagina | Volgende pagina
Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 18-09-2004 10:19 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

F*CK!
kan er helaas niet bij zijn morgen vanwege familieverplichtingen

ik wens de heren van Judgementday in ieder geval veel succes en ik hoor nog wel hoe het gegaan is

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-09-2004 10:40 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 0:50 schreef Mies het volgende:
Ik ben er zondag pas rond een uur of zes. iig net op tijd voor Callenisch

He mies, ik ga igg al eerder want wil erg graag occult zien. Waarschijnlijk rijdt schreuder meet me mee hehe

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-09-2004 10:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En hopla, naar belgië toe.

Oud Vuil.

Nix
Usericon van Nix
Posted 18-09-2004 11:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 2:44 schreef Brujeria het volgende:
zojuist weer thuus aangeland. Dat was wel heerschend ja!

JD: Gemist
Hearse: Wel ok
Occult: heel overtuigend. vet heersch!
Callenish circle: Niet mijn ding
Dismember: (Al begon het met de laatste nummers wel wat te vervelen, maar dat kan ook aan mijn BOB-zijn gelegen hebben)

Gezien/gesproken:
Nix
Schaep
Immo
Buried_alive
Tyrant lizzard king
Smoochy
Jenje
Webblaster Wim
Pil
Zillah-Morte
en nog een heel stel die ik vergeten ben

Al met al wel een geslaagde avond

Ik heb Brujeria ook nog gezien.
En Istharol!
Lilith (oid)
en Orion ook nog natuurlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-09-2004 12:24]

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-09-2004 12:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat zm-ers gezien niet echt gesproken.(op een hoe en hoe is het na)
JD laatste nummer van gezien klonk wel OK
Hearse:mwa vond er geen flikker aan , zanger kwam me bekend voor bleek dat hij de ouwe arch enemy zanger was (toen ik het aan hem vroeg wou hij er liever niet over praten hehe)
Occult : dikke heersch, band waarvoor ik kwam (dvdtje straks even kijken)
CC:niet mijn ding vond alleen het laatste nummer wel te gek.
Dismember: paar nummertjes gezien niet mijn band helaas

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-09-2004 12:25 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@ orion,
Hest mail!

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-09-2004 13:08 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Nog lui die vanuit limbirg naar 013 gaan morgen? Ik zit zeer waarschijnlijk alleen in de auto en heb dus 4 plekken over..

mail naar adres in mijn profiel onderwerp 'DISMEMBER' anders flikker ik em misschien weg met de spam.

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 18-09-2004 13:09]

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 18-09-2004 13:44 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

JD: wel oke
Hearse: brrrrr
Occult: dikke vette heersch (super)
CC: wel leuk
Dismember: ook wel goed!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-09-2004 13:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wát een heersende avond was dat zeg!
Judgement Day: 't Was de eerste keer dat ik ze zag, maar wát een positieve verrassing! Nooit gedacht dat heer Olivier zo'n strot had!
Hearse: Op een paar 'wel leuke' nummers na vond ik 't niet wat. En de heren mogen ook best eens aan hun podiumpresentatie werken.
Occult: He-le-maal te gek!! De band speelde strak en vol overtuiging, grote klasse!
Callenish Circle: Wel gaaf, en erg strak.
Dismember: Beukend! Leuke set, heb m'n nekspieren goed losgegooid

Er waren trouwens errug veel bekenden in Grun, dus heb me prima vermaakt.
ZM'ers gezien/gesproken:
Buried_Alive
Zillah
Nix
Brujeria
Rajackar
Cadaveria
Valorian
Vargen
WBWim
Greycloak
Jenje
Schaep
en vast nog wel meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-09-2004 13:51]

..."Hate can only create more hate"...

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 18-09-2004 14:39 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Wat speelde dismember zoal?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-09-2004 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tijdens de soundchecks heb ik wel wat bekende nummers gehoort. Maar welke, geen idee.

We zijn alweer terug. Helaasch moesten we echt vroeg spelen, de zaal was nog maar net open. Weinig publiek dus, dat was dan wel weer jammer.

Ach ja, dat zal morgen wel anders zijn, denk ik.

Oud Vuil.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2004 8:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

tot vanmiddag!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-09-2004 9:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, vanmiddag veel

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 19-09-2004 11:14 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ja ik ga zo ook maar eens der zug nach tilburg pakzen

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 19-09-2004 12:44 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 18 september 2004 13:08 schreef Shredhead het volgende:
Nog lui die vanuit limbirg naar 013 gaan morgen? Ik zit zeer waarschijnlijk alleen in de auto en heb dus 4 plekken over..

mail naar adres in mijn profiel onderwerp 'DISMEMBER' anders flikker ik em misschien weg met de spam.

jep ik ga vanmiddag even kijken daar, alleen kom ik van een heel andere kant. Kweenie of er nog mensen gaan vanuit Den Bosch?

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-09-2004 12:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 september 2004 14:39 schreef Nibiru het volgende:
Wat speelde dismember zoal?

Liedjes

Ook veel zmmers gezien te Groningen
JD vond ik erg leuk klinken. Echt een liveband. Alles was goed te horen, alleen had het geluid toch anders afgesteld moeten worden. Maar dat heb je helaas vaker met de eerste band.
Maar ik vond de muziek erg swingen
Hearse was niet mijn ding, maar zag er leuk uit, en klonk goed.
Occult vond ik geweldig. Echt een top liveband. Goed geluid ook .
CC was leuk, goede liveband. Maar niet helemaal mijn style.
Dismember was erg goed. Goede oude deathmetalsfeer, zoals je die zelden nog ergens ziet. Af en toe een lastig dronken figuur erbij.
Ze kwamen spontaan over, ze hadden er zelf ook veel zin in. Dat maakt het ook leuker.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-09-2004 13:11 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 12:44 schreef Wicked Mystic het volgende:
jep ik ga vanmiddag even kijken daar, alleen kom ik van een heel andere kant. Kweenie of er nog mensen gaan vanuit Den Bosch?
Ja, 14.48 uur

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-09-2004 13:12 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Zin in Occult en Dismember!

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 19-09-2004 13:25 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 19 september 2004 13:11 schreef ouwe het volgende:
Ja, 14.48 uur

van waar moet je komen dan? ik zit er hard aan te denken om de auto te laten staan , de trein gaat om 14:39 en om 15:08. Ik pak de laatste.

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 19-09-2004 13:41 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ik vond het een geslaagd avondje in Grunning! Hearse en Jd gemist, jammer wel van hearse. Op de oude arch enemy cd's vind ik de zanger goed klinken. Occult kon mij het meest boeien. Callenish Circle vond ik gaaf en Dismember is mijn ding niet.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-09-2004 14:21 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 13:25 schreef Wicked Mystic het volgende:
van waar moet je komen dan? ik zit er hard aan te denken om de auto te laten staan , de trein gaat om 14:39 en om 15:08. Ik pak de laatste.
ehm 15.39 heb ik hem

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-09-2004 15:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 13:49 schreef Immortella het volgende:
Wát een heersende avond was dat zeg!
Judgement Day: 't Was de eerste keer dat ik ze zag, maar wát een positieve verrassing! Nooit gedacht dat heer Olivier zo'n strot had!
Hearse: Op een paar 'wel leuke' nummers na vond ik 't niet wat. En de heren mogen ook best eens aan hun podiumpresentatie werken.
Occult: He-le-maal te gek!! De band speelde strak en vol overtuiging, grote klasse!
Callenish Circle: Wel gaaf, en erg strak.
Dismember: Beukend! Leuke set, heb m'n nekspieren goed losgegooid

Er waren trouwens errug veel bekenden in Grun, dus heb me prima vermaakt.
ZM'ers gezien/gesproken:
Buried_Alive
Zillah
Nix
Brujeria
Rajackar
Cadaveria
Valorian
Vargen
WBWim
Greycloak
Jenje
Schaep
en vast nog wel meer.

En Pil uiteraard! Helemaal vergeten, terwijl je m'n portemonnee gevonden en geretourneerd hebt!! Nog bedankt daarvoor!

..."Hate can only create more hate"...

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-09-2004 16:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2004 16:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm na net fototopic gezien te hebben, heb ik volgens mij Orion nogal zien flippen op Occult ....

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-09-2004 16:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vind occult gewoon 1 van de betere bands die nederland rijk is.
helmaal nu zonder die rachel

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com