|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He mies, ik ga igg al eerder want wil erg graag occult zien. Waarschijnlijk rijdt schreuder meet me mee hehe |
|
En hopla, naar belgië toe. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb Brujeria ook nog gezien. En Istharol! Lilith (oid) en Orion ook nog natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-09-2004 12:24] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wat zm-ers gezien niet echt gesproken.(op een hoe en hoe is het na) JD laatste nummer van gezien klonk wel OK Hearse:mwa vond er geen flikker aan , zanger kwam me bekend voor bleek dat hij de ouwe arch enemy zanger was (toen ik het aan hem vroeg wou hij er liever niet over praten hehe) Occult : dikke heersch, band waarvoor ik kwam (dvdtje straks even kijken) CC:niet mijn ding vond alleen het laatste nummer wel te gek. Dismember: paar nummertjes gezien niet mijn band helaas Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
@ orion, Hest mail! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nog lui die vanuit limbirg naar 013 gaan morgen? Ik zit zeer waarschijnlijk alleen in de auto en heb dus 4 plekken over.. mail naar adres in mijn profiel onderwerp 'DISMEMBER' anders flikker ik em misschien weg met de spam. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 18-09-2004 13:09] |
|
JD: wel oke Hearse: brrrrr Occult: dikke vette heersch (super) CC: wel leuk Dismember: ook wel goed!! |
|
Wát een heersende avond was dat zeg! Judgement Day: 't Was de eerste keer dat ik ze zag, maar wát een positieve verrassing! Nooit gedacht dat heer Olivier zo'n strot had! Hearse: Op een paar 'wel leuke' nummers na vond ik 't niet wat. En de heren mogen ook best eens aan hun podiumpresentatie werken. Occult: He-le-maal te gek!! De band speelde strak en vol overtuiging, grote klasse! Callenish Circle: Wel gaaf, en erg strak. Dismember: Beukend! Leuke set, heb m'n nekspieren goed losgegooid Er waren trouwens errug veel bekenden in Grun, dus heb me prima vermaakt. ZM'ers gezien/gesproken: Buried_Alive Zillah Nix Brujeria Rajackar Cadaveria Valorian Vargen WBWim Greycloak Jenje Schaep en vast nog wel meer. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-09-2004 13:51] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat speelde dismember zoal? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Tijdens de soundchecks heb ik wel wat bekende nummers gehoort. Maar welke, geen idee. We zijn alweer terug. Helaasch moesten we echt vroeg spelen, de zaal was nog maar net open. Weinig publiek dus, dat was dan wel weer jammer. Ach ja, dat zal morgen wel anders zijn, denk ik. Oud Vuil. |
|
tot vanmiddag! |
|
Yep, vanmiddag veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja ik ga zo ook maar eens der zug nach tilburg pakzen "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: jep ik ga vanmiddag even kijken daar, alleen kom ik van een heel andere kant. Kweenie of er nog mensen gaan vanuit Den Bosch? |
|
quote: Liedjes Ook veel zmmers gezien te Groningen JD vond ik erg leuk klinken. Echt een liveband. Alles was goed te horen, alleen had het geluid toch anders afgesteld moeten worden. Maar dat heb je helaas vaker met de eerste band. Maar ik vond de muziek erg swingen Hearse was niet mijn ding, maar zag er leuk uit, en klonk goed. Occult vond ik geweldig. Echt een top liveband. Goed geluid ook . CC was leuk, goede liveband. Maar niet helemaal mijn style. Dismember was erg goed. Goede oude deathmetalsfeer, zoals je die zelden nog ergens ziet. Af en toe een lastig dronken figuur erbij. Ze kwamen spontaan over, ze hadden er zelf ook veel zin in. Dat maakt het ook leuker. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja, 14.48 uur |
|
Zin in Occult en Dismember! |
|
quote: van waar moet je komen dan? ik zit er hard aan te denken om de auto te laten staan , de trein gaat om 14:39 en om 15:08. Ik pak de laatste. |
|
Ik vond het een geslaagd avondje in Grunning! Hearse en Jd gemist, jammer wel van hearse. Op de oude arch enemy cd's vind ik de zanger goed klinken. Occult kon mij het meest boeien. Callenish Circle vond ik gaaf en Dismember is mijn ding niet. |
|
quote:ehm 15.39 heb ik hem |
|
quote: En Pil uiteraard! Helemaal vergeten, terwijl je m'n portemonnee gevonden en geretourneerd hebt!! Nog bedankt daarvoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmm na net fototopic gezien te hebben, heb ik volgens mij Orion nogal zien flippen op Occult .... |
|
vind occult gewoon 1 van de betere bands die nederland rijk is. helmaal nu zonder die rachel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |