|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Occult had moeten headlinen, dat was wel duidelijk, speelden al die bands 10x van het podium. |
|
quote: nou wat zegt u van occult op het volgende ZM fest of FMS is ook goed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
FMS kon vorig jaar helaas niet maybe maybe |
|
quote: Ik vergeet altijd mensen, niets persoonlijks! Jou heb ik dus ook gezien ..."Hate can only create more hate"... |
|
AAAAARRRGGGHHH!!!!! Oud Vuil. |
|
Noe alweer thuis? |
|
Net thuis! Judgement Day: strakke hap! Volgens Raj. was het monitorgeluid bagger, maar in de zaal vond ik het prima vertoeven. Hearse: Occult: Ik heb ze al heel wat live aan het werk gezien, maar ze verbazen me telkens weer met hun ultrastrakke en energieke trash. Hulde! Callenish Circle: ook erg strak, vet die nieuwe nummers Dismember: zwaar en lomp. Niet helemaal mijn ding meer, maar in het kader van jeugdsentiment wel erg leuk om te zien |
|
quote: Ja, ik en mijn eega moesten meerijden met onze invallende bassist. En hij ging. Dus. Vette zaal, zeg. Ik was er nog nooit geweest, maar alles was prima geregeld. Heehoo voor 013. Oud Vuil. |
|
quote: Dank U, 't was een lekker optreden, imo. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-09-2004 23:21] Oud Vuil. |
|
net terug uit 013.. WAAAAAAT een ramp zeg, de ns. vanmiddag een kabelbreuk net een paar km van tilburg vandaan... half uur stilstaan, dan terug met trein naar den bosch, en dan via eindhoven omrijden.... zucht... in plaats van half 4, pas om half 6 in de 013. de show was wel een heel stuk beter dan in de p60 donderdag i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: imo was het een ramp, dat drummen met een cameraman tussen je stokken... Weer mijn pols over de zeik gekregen, en daardoor uiteindelijk ook mijn humeur, hahaha... En die monitorman heb ik ook even vervloekt, maar het zij ze vergeven.... |
|
quote:invallende bassist? |
|
quote: Graag gedaan hoor, ik had je overigens niet als zodanig herkend ter plekke, maar het begon nu toch een beetje te dagen Verder was het wel cool, voelde me alleen niet echt opperbest dus heb een groot deel zittend meegemaakt, Dismember was wel vet 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ex-JD-bassist (thans pleurisy-bassist) viel in. Touché, pussycat! |
|
Ik dacht al, die kop komt me bekend voor! What happened with the normal bassist? |
|
Dunno. (waar zijn die JD-ers als je ze nodig hebt?) Touché, pussycat! |
|
Die woont als ik het goed heb op dit moment tijdelijk in Zwitserland. |
|
En misschien wel voor altijd.... |
|
Gister JD gemist, omdat de trein verrot was en toen over boxtel ofzo moest... Hearse is gewoon een kutband. Occult was weer zoals altijd erg gaaf CC ook gemist, bij voorbaad bagger. Dismember was wel goed maar is niet helemaal mijn ding... Leuke avond iig |
|
De NS is gewoon tegen mij. Dus naar JD concerten kun je beter niet met de trein komen. |
|
ah, en, was jij nog wel thuis gekomen ? |
|
Hehe, iig zonder z'n longsleeve, die ligt namelijk hier. Oud Vuil. |
|
Gisteren was weer een ouderwets gaaf dagje metal. Judgement Day: van tijd tot tijd best gaaf. Hearse: diep triest! Volgens mij hebben ze alleen een platencontract gekregen omdat die zanger vroeger bij Arch Enemy heeft gezongen. Occult: wederom retestrak. Naar mijn mening de beste en meest strakke Nederlandse band!!! Callenish Circle: wederom een strak optreden...en Ronny, je speelt niet bij U2 hehe. Dismember: ouderwets hakwerk, voel het nu nog in mijn nek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: eh ja en in die trein die terug reed (die dus toen hij bijna bij Tilburg was) zat ik dus. Maja desondanks heb ik een goed concert gehad |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |